SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
dud0r en ToT hadden allebei een linkje gepost.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wie vind er vanmiddag nou die site met al die paddestoelen?![]()
Ze zijn wel leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
dud0r en ToT hadden allebei een linkje gepost.![]()
![]()
Ik heb ooit meegedaan met Idols en ben zelfs naar een live uitzending geweest van X-Factor met een groepje FOK!kersquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie in jouw MAT dat je vroeger ook in Idols zat.
Maar hmmm, volgens mij ken ik je daar niet vanIk loop hier al een tijdje rondquote:.
![]()
Goed planquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef D. het volgende:
Ik val in herhaling, misschien maar even iets anders doen tot het tijd is de klok te verzetten![]()
Dat blijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegedaan met Idols en ben zelfs naar een live uitzending geweest van X-Factor met een groepje FOK!kers.
Maar hmmm, volgens mij ken ik je daar niet van
[..]
Ik loop hier al een tijdje rond.
![]()
![]()
Ik doelde ook 'gewoon' op de SCquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegedaan met Idols en ben zelfs naar een live uitzending geweest van X-Factor met een groepje FOK!kers.
Maar hmmm, volgens mij ken ik je daar niet van
[..]
Ik loop hier al een tijdje rond.
![]()
![]()
let je wel op dat je niet te hard valtquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef D. het volgende:
Ik val in herhaling, misschien maar even iets anders doen tot het tijd is de klok te verzettenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Door schade en schande wijs worden is ook een goede lesquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
let je wel op dat je niet te hard valt![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs worden is ook een goede les![]()
Schijt eropquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja maar in deze tijden scheit het niet zo op![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
geen tijd vooorquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:54 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / 😈 Cursus omgaan met (FOK!) Trolls ? 😈![]()
Een gedicht over Maanvis
Voor 450 per les geef ik een fantastische cursusquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:54 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / 😈 Cursus omgaan met (FOK!) Trolls ? 😈Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: