abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:07:02 #151
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195851028
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:05 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gezegd of insinueer ik dat? Lees aub even mijn laatste zin.
Ik accentueer toch een stuk tekst?
Edit; ter verduidelijking, wat voor de gekwetste groep heilig is, vloekt met hetgeen voor mij heilig is. Voor mij staan de Nederlandse wetten boven de islamitische (die ik overigens niet erken)
Waarom zou men met hen meer rekening moeten houden dan met mij?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:17:33 #152
3542 Gia
User under construction
pi_195851255
https://www.google.com/am(...)it-voor-fascist.html

https://twitter.com/geertwilderspvv/status/1320082685902147584

@MetDeDeur
Toch nemen de Turken dit ook niet zo goed op.

quote:
De reacties van de Turkse minister Çavusoglu van Buitenlandse Zaken en de woordvoerder van Erdogans AK-partij lieten niet lang op zich wachten. Çavusoglu liet weten dat het tijd is om een eind te maken aan fascistische politici in Europa. En AK-woordvoerder Çelik noemde het een plicht om de strijd aan te binden met "deze immorele fascisten".
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:19:02 #153
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195851274
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:59 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

Klopt, het is abnormaal om iemand te onthoofden als hij je beledigd, het is ook abnormaal om keer op keer grote groepen mensen te beledigen met iets wat ‘heilig’ is voor hen, wat veel gevoeliger ligt dan wanneer je dierbaren, zoals je moeder of dochtertje, keer op keer beledigd worden.

...
Je blijft hier een gevoelskaart trekken. Dat het voor iemand zo voelt maakt het geen feit. Als iemand jouw moeder of dochtertje beledigt, dan reageer je daar in proportie op.

Het onthoofden van iemand staat niet in verhouding tot het beledigen van jouw profeet/moeder/dochtertje, ook niet na twintig keer.
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:41:08 #154
493164 MetDeDeur
in huis vallen
pi_195851871
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Je blijft hier een gevoelskaart trekken. Dat het voor iemand zo voelt maakt het geen feit. Als iemand jouw moeder of dochtertje beledigt, dan reageer je daar in proportie op.

Het onthoofden van iemand staat niet in verhouding tot het beledigen van jouw profeet/moeder/dochtertje, ook niet na twintig keer.
Dat het voor een groot groep (of 1 persoon) zo voelt maakt het wel een feit, want zij ervaren het wel zo. Als iemand gepest wordt en daardoor geestelijk gepijnigd wordt en zelfmoord pleegt (wat zo vaak gebeurt), zeg je dan ook: "Omdat het voor diegene zo voelt maakt het geen feit ... gevoelskaart trekken ... is niet in porportie want woorden doen geen pijn, waarom zou je je leven nemen?"
pi_195852031
Wanneer spreken de Nederlandse Turken zich eens openluik uit tegen deze mafkees?
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:59:53 #156
3542 Gia
User under construction
pi_195852295
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:41 schreef MetDeDeur het volgende:

Dat het voor een groot groep (of 1 persoon) zo voelt maakt het wel een feit, want zij ervaren het wel zo. Als iemand gepest wordt en daardoor geestelijk gepijnigd wordt en zelfmoord pleegt (wat zo vaak gebeurt), zeg je dan ook: "Omdat het voor diegene zo voelt maakt het geen feit ... gevoelskaart trekken ... is niet in porportie want woorden doen geen pijn, waarom zou je je leven nemen?"
Iemand die zelfmoord pleegt is ook echt te vergelijken met een leraar onthoofden, die de tekeningetjes alleen maar gebruikte als lesmateriaal. Hij heeft ze niet gemaakt en gebruikte ze niet om moslims te kwetsen.
Dus nee, moord is nooit, en in dit geval al helemaal niet, in proportie tot het 'zich beledigd voelen'.

Gaat Erdogansje nu ook zelfmoord plegen omdat Wilders hem beledigd heeft?
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:00:14 #157
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195852308
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:41 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

Dat het voor een groot groep (of 1 persoon) zo voelt maakt het wel een feit, want zij ervaren het wel zo. Als iemand gepest wordt en daardoor geestelijk gepijnigd wordt en zelfmoord pleegt (wat zo vaak gebeurt), zeg je dan ook: "Omdat het voor diegene zo voelt maakt het geen feit ... gevoelskaart trekken ... is niet in porportie want woorden doen geen pijn, waarom zou je je leven nemen?"
Dat iemand het zo voelt wil niet zeggen dat dat een feit is voor een ander om rekening mee te houden op dat niveau bedoelde ik te zeggen.

Dat iemand zegt dat zijn profeet een gevoeliger onderwerp is dan zijn eigen moeder voor hem, maakt niet dat een ander hem dan tot die heilige status moet verheffen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:09:17 #158
3542 Gia
User under construction
pi_195852517
Wij mogen niet zeggen dat Mo, naar huidige maatstaven, een kinderverkrachter was, maar moslims mogen onze Heilige drie-eenheid wel een gruwel noemen. Hoezo hypocriet.

Dit om aan te tonen dat wat voor ons heilig is, dat niet voor anderen zo hoeft te zijn, en vice versa.
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:19:49 #159
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195852694
En in diezelfde trant: als aanhanger van een religie hoor je je aan de voorschriften ervan te houden. Niet-aanhangers doen dit niet. Moslims vasten met Ramadan, niet-moslims niet. Belijdende christenen hebben de zondagsrust, die geldt niet voor niet-christenen. Joden eten geen schaaldieren, maar dat wil niet zeggen dat dat verboden is voor niet-joden.

Moslims is het verboden om de profeet af te beelden. Dat wil niet zeggen dat niet-moslims dit ook niet mogen.
pi_195852811
kan ff een mod komen en dit topic schoonvegen
zoveel offtopic berichten bij elkaar heb ik nergens anders gelezen
ter herhaling: topic gaat over het feit dat de heer Erdogan tegen de heer Macron 'laat je ff nakijken' heeft gezegd.
Heel Frankrijk voelt zich beledigd

.....
volgens mij meer dan heel Frankrijk
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:26:34 #161
3542 Gia
User under construction
pi_195852814
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:19 schreef Qarrad het volgende:
En in diezelfde trant: als aanhanger van een religie hoor je je aan de voorschriften ervan te houden. Niet-aanhangers doen dit niet. Moslims vasten met Ramadan, niet-moslims niet. Belijdende christenen hebben de zondagsrust, die geldt niet voor niet-christenen. Joden eten geen schaaldieren, maar dat wil niet zeggen dat dat verboden is voor niet-joden.

Moslims is het verboden om de profeet af te beelden. Dat wil niet zeggen dat niet-moslims dit ook niet mogen.
Amen
pi_195852957
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef Subw00fer het volgende:
Geen woord van Erdogan over de wandaad van een moslim die een christen heeft afgeslacht op straat. Dit geeft aan dat Europa te maken heeft met een totaal verknipte religie en haar volgers.
Was de vermoorde leraar een christen? Dat heb ik nog nergens eerder voorbij zien komen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:38:50 #163
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195853064
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Was de vermoorde leraar een christen? Dat heb ik nog nergens eerder voorbij zien komen.
Hij is vermoord , wat doet zijn evt wel/niet geloof er toe?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:39:46 #164
493164 MetDeDeur
in huis vallen
pi_195853085
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat iemand het zo voelt wil niet zeggen dat dat een feit is voor een ander om rekening mee te houden op dat niveau bedoelde ik te zeggen.

Dat iemand zegt dat zijn profeet een gevoeliger onderwerp is dan zijn eigen moeder voor hem, maakt niet dat een ander hem dan tot die heilige status moet verheffen.
Maar ik zeg ook nergens dat je heilig moet vinden wat voor een ander heilig is, is niet de issue hier. Het is geen hogere wiskunde wat ik in dit topic probeer uit te leggen. Elkaar niet beledigen behoort tot de basis fatsoensregels, is zelfs universeel, en opeens zou dat niet moeten gelden voor bepaalde groepen en moeten ze er maar tegen kunnen (en zolang het maar niet andersom gebeurt en er niet tegen onze heilige huisjes wordt geschopt, zoals met Macron nu). Je kan ook op een fatsoenlijke manier kritiek uiten op iemands geloof, daden, uitspraken, enz.
pi_195853154
Wat waren eigenlijk de woorden van Macron? Niets anders dan een reactie op de laffe moord op de leraar toch?

Naast Erdogan heeft ook Imran Khan, de premier van Pakistan, uitgehaald naar Macron.
https://timesofindia.indi(...)cleshow/78859784.cms
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:43:54 #166
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195853166
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:39 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

Maar ik zeg ook nergens dat je heilig moet vinden wat voor een ander heilig is, is niet de issue hier. Het is geen hogere wiskunde wat ik in dit topic probeer uit te leggen. Elkaar niet beledigen behoort tot de basis fatsoensregels, is zelfs universeel, en opeens zou dat niet moeten gelden voor bepaalde groepen en moeten ze er maar tegen kunnen (en zolang het maar niet andersom gebeurt en er niet tegen onze heilige huisjes wordt geschopt, zoals met Macron nu). Je kan ook op een fatsoenlijke manier kritiek uiten op iemands geloof, daden, uitspraken, enz.
Wat is er niet fatsoenlijk aan het bespreken van de Mohammed-cartoons in het kader van de vrijheid van meningsuiting? Wat is er onfatsoenlijk aan het uitspreken dat er een probleem is met extremistische moslims? Want daar hebben we het over, dáár reageert Erdogan op.
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:46:58 #167
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195853219
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:39 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

Maar ik zeg ook nergens dat je heilig moet vinden wat voor een ander heilig is, is niet de issue hier. Het is geen hogere wiskunde wat ik in dit topic probeer uit te leggen. Elkaar niet beledigen behoort tot de basis fatsoensregels, is zelfs universeel, en opeens zou dat niet moeten gelden voor bepaalde groepen en moeten ze er maar tegen kunnen (en zolang het maar niet andersom gebeurt en er niet tegen onze heilige huisjes wordt geschopt, zoals met Macron nu). Je kan ook op een fatsoenlijke manier kritiek uiten op iemands geloof, daden, uitspraken, enz.
Tevens: wat óók tot de basis fatsoensregels behoort, is mensen niet onthoofden omdat ze tegen een "heilig" huisje schoppen.
pi_195853386
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:39 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

Maar ik zeg ook nergens dat je heilig moet vinden wat voor een ander heilig is, is niet de issue hier. Het is geen hogere wiskunde wat ik in dit topic probeer uit te leggen. Elkaar niet beledigen behoort tot de basis fatsoensregels, is zelfs universeel, en opeens zou dat niet moeten gelden voor bepaalde groepen en moeten ze er maar tegen kunnen (en zolang het maar niet andersom gebeurt en er niet tegen onze heilige huisjes wordt geschopt, zoals met Macron nu). Je kan ook op een fatsoenlijke manier kritiek uiten op iemands geloof, daden, uitspraken, enz.
Maar de gelovigen beledigen toch iedereen door gewoon overal te gaan staan. Maar over die belediging hoor ik jou niet, terwijl jij het over fatsoensregels hebt.
  zondag 25 oktober 2020 @ 20:01:08 #169
493164 MetDeDeur
in huis vallen
pi_195853483
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:48 schreef AToontje87 het volgende:
Wanneer spreken de Nederlandse Turken zich eens openluik uit tegen deze mafkees?
Waarom zouden ze dat doen? Erdogan heeft nu geheel dankzij de reactie van de Fransen een mooie punt gemaakt in het onderwerp van "vrijheid van meningsuiting".

De Fransen zijn gewoon dubbel, dat zag je ook in hun erkenning van de genocide op Armeniërs, maar toen de Turken spraken over dat de Fransen hun genocides in o.a. Afrika moesten erkennen, liepen ze met de vingers in de oren de zaal uit. Dit is hun mentaliteit en ze verdienen elkaar.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat is er niet fatsoenlijk aan het bespreken van de Mohammed-cartoons in het kader van de vrijheid van meningsuiting? Wat is er onfatsoenlijk aan het uitspreken dat er een probleem is met extremistische moslims? Want daar hebben we het over, dáár reageert Erdogan op.
Omdat er twee kanten aan het verhaal zijn. Waarom reageren enkele moslims zo extreem? Gebeurt dat spontaan?

Het wordt niet "besproken", maar gewoon gedaan, met re-acties tot gevolg omdat er enkelingen zijn die daardoor zo gekwetst mee worden.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Tevens: wat óók tot de basis fatsoensregels behoort, is mensen niet onthoofden omdat ze tegen een "heilig" huisje schoppen.
Klopt, en om in herhaling te vallen, want blijkbaar dringt het niet/moeilijk tot je door: Wat ook tot de basis fatsoensregels behoort is dat je anderen niet beledigd. Want daaruit vloeien re-acties voort. Of het nu het plegen van zelfmoord is omdat je gepest wordt, of het massaal doden van scholieren op een school, of het in elkaar slaan van iemand, of het doden van iemand.
  zondag 25 oktober 2020 @ 20:14:00 #170
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195853825
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:01 schreef MetDeDeur het volgende:
...
Omdat er twee kanten aan het verhaal zijn. Waarom reageren enkele moslims zo extreem? Gebeurt dat spontaan?

Het wordt niet "besproken", maar gewoon gedaan, met re-acties tot gevolg omdat er enkelingen zijn die daardoor zo gekwetst mee worden.
[..]

Klopt, en om in herhaling te vallen, want blijkbaar dringt het niet/moeilijk tot je door: Wat ook tot de basis fatsoensregels behoort is dat je anderen niet beledigd. Want daaruit vloeien re-acties voort. Of het nu het plegen van zelfmoord is omdat je gepest wordt, of het massaal doden van scholieren op een school, of het in elkaar slaan van iemand, of het doden van iemand.
Je blijft maar beweren dat het een begrijpelijke reactie is om met voorbedachten rade iemand te vermoorden die cartoons heeft laten zien. Een directe, emotionele reactie zou begrijpelijk zijn, want je schiet in de emotie. Iemand opsporen en in koelen bloede de hals afsnijden is iets totaal anders dan dat. Dat is het afrekenen met iemand die een geloofsregel van jouzelf overschrijdt en is op geen enkele manier goed te praten, hoezeer je ook wilt hameren op dat je ook niet mag beledigen en dat er anders een reactie volgt.
  zondag 25 oktober 2020 @ 20:30:10 #171
3542 Gia
User under construction
pi_195854218
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:01 schreef MetDeDeur het volgende:

Klopt, en om in herhaling te vallen, want blijkbaar dringt het niet/moeilijk tot je door: Wat ook tot de basis fatsoensregels behoort is dat je anderen niet beledigd.
En wat bij jou niet doordringt is dat deze leraar niemand beledigde. Hij gaf les over vrijheid van meningsuiting. Hij heeft die cartoons niet gemaakt en niet gebruikt om te beledigen. Ze dienden als voorbeeld.

Cartoons worden al ik weet niet hoe lang gebruikt om maatschappelijke knelpunten aan de kaak te stellen. Dat is vrijheid van meningsuiting.
Mijn geschiedenisboek stond vol met spotprenten. Bij elk proefwerk kwamen ze voorbij. Het hoort bij het vak geschiedenis.

Dat er mensen zijn die direct oproepen tot moord, zodra iemand alleen maar zo'n plaatje laat zien is zeer ernstig. En het is terecht dat Macron nu hard ingrijpt.

Maar jij hebt het alleen maar over 'beledigen is onfatsoenlijk', maar Erdogans mag openlijk Macron uitmaken voor geestesziek.
Dan vind je een reactie van Macron belachelijk! Hoezo boter op je hoofd.
pi_195854266
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Je blijft maar beweren dat het een begrijpelijke reactie is om met voorbedachten rade iemand te vermoorden die cartoons heeft laten zien. Een directe, emotionele reactie zou begrijpelijk zijn, want je schiet in de emotie. Iemand opsporen en in koelen bloede de hals afsnijden is iets totaal anders dan dat. Dat is het afrekenen met iemand die een geloofsregel van jouzelf overschrijdt en is op geen enkele manier goed te praten, hoezeer je ook wilt hameren op dat je ook niet mag beledigen en dat er anders een reactie volgt.
Het heeft geen zin om te proberen dit duidelijk te maken joh.. het is puur tribaal denken: wij tegen zij. Ze zullen het in het meest gunstige geval wel begrijpen, maar zullen het nooit erkennen omdat niet-moslims hen geen ene reet kunnen schelen.
pi_195854542
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Was de vermoorde leraar een christen? Dat heb ik nog nergens eerder voorbij zien komen.
Elke fransman is toch christelijk. Althans dat dezelfde methode die de Fransen gebruiken.
  zondag 25 oktober 2020 @ 22:40:31 #174
117098 Hathor
Effe niet
pi_195857543
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:42 schreef p078 het volgende:

[..]

Elke fransman is toch christelijk. Althans dat dezelfde methode die de Fransen gebruiken.
Bij lange na niet, de laatste keer dat daar onderzoek naar is gedaan is alweer 4 jaar geleden, en daaruit bleek dat ongeveer 60% van de Fransen christelijk zijn, waarvan ongeveer 57% katholiek en 3% protestant. Als ik me niet vergis is ongeveer 10% moslim, dan nog een klein percentage joods en dan blijft er dus nog zo'n 25% over die niet geloven of iets anders aanhangen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 25 oktober 2020 @ 22:53:12 #175
3542 Gia
User under construction
pi_195857831
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bij lange na niet, de laatste keer dat daar onderzoek naar is gedaan is alweer 4 jaar geleden, en daaruit bleek dat ongeveer 60% van de Fransen christelijk zijn, waarvan ongeveer 57% katholiek en 3% protestant. Als ik me niet vergis is ongeveer 10% moslim, dan nog een klein percentage joods en dan blijft er dus nog zo'n 25% over die niet geloven of iets anders aanhangen.
Samuel is best wel een christelijke naam, toch? Best mogelijk dat hij in en Christen is.

Maar heel veel Christenen zijn niet meer praktizerend.
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:12:35 #176
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195862857
twitter


In de categorie zielig volk :')
pi_195862933
Met welke landen heeft Turkije geen ruzie?
De daden en woorden van Erdogan hebben rechtstreeks effect op de koers van de Turkse munteenheid; de Lira.
de waarde van de lira is al met 19% gezakt in een jaar tijd. gaat lekker zo.

[ Bericht 69% gewijzigd door spectrumanalyser op 26-10-2020 11:23:11 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195863471
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Met welke landen heeft Turkije geen ruzie?
Qatar, het heeft de turkse overheid veel geld geleend.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_195863673
quote:
13s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:12 schreef Tengano het volgende:
[ twitter ]

In de categorie zielig volk :')
En dit is nou precies waar Wilders op zinspeelt. Hij loopt op twitter een beetje kinderachtig de Turkse politieke top te trollen, en die simpletons gaan er nog serieus op in ook. _O-

Niveautje kleuterklas dit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195863962
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, meer grootspraak van ome Erdo. Zou toch wel lekker zijn als hij eens goed op zijn plek wordt gezet.
Maar hoe?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195864005
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dit is nou precies waar Wilders op zinspeelt. Hij loopt op twitter een beetje kinderachtig de Turkse politieke top te trollen, en die simpletons gaan er nog serieus op in ook. _O-

Niveautje kleuterklas dit.
Ik weet niet meer of je het simpletons moeten noemen als ze zoals Pakistan een kernmacht zijn en er half mee lopen te dreigen ook.

Een giga groep beroepsgekwetsten tot daar aan toe, maar uit naam van de Islam worden ze nog gewelddadig ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195864025
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:01 schreef MetDeDeur het volgende:

Klopt, en om in herhaling te vallen, want blijkbaar dringt het niet/moeilijk tot je door: Wat ook tot de basis fatsoensregels behoort is dat je anderen niet beledigd. Want daaruit vloeien re-acties voort. Of het nu het plegen van zelfmoord is omdat je gepest wordt, of het massaal doden van scholieren op een school, of het in elkaar slaan van iemand, of het doden van iemand.
Je beledigd voelen is een keuze, of iets fatsoenlijk is of niet is ook een mening.

En mijn mening is dat er hier geen plaats hoort te zijn voor intolerante idioten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 26 oktober 2020 @ 12:29:32 #183
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195864300
Oh ja, je mag geen grapjes maken hier :)
  Moderator maandag 26 oktober 2020 @ 12:40:52 #184
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195864494
twitter
  maandag 26 oktober 2020 @ 13:00:19 #185
3542 Gia
User under construction
pi_195864785
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Goed zo, Rutte!
  maandag 26 oktober 2020 @ 13:22:54 #186
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195865078
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
BAM! ^O^ Le Pay Bas douze points *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Tengano op 26-10-2020 13:33:20 ]
  maandag 26 oktober 2020 @ 13:30:35 #188
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195865209
En hier wordt dus weer voor de tienduizendste keer met twee maten gemeten vanuit de categorie dwingelant :O

twitter


twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door Tengano op 26-10-2020 13:39:51 ]
pi_195866134
En zo zakt het Turkije van Erdogan steeds verder en begint iedere dag weer een iets groter probleem te worden voor de internationale gemeenschap, de weg naar een schurkenstaat is ingezet.
  Redactie Frontpage maandag 26 oktober 2020 @ 14:50:13 #190
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195866714
quote:
Premier Rutte: uitspraak Erdogan over Macron onacceptabel
Nederland mengt zich in de diplomatieke ruzie tussen Frankrijk en Turkije. Premier Rutte zegt op Twitter dat de uitspraak van de Turkse president Erdogan, dat de Franse president Macron psychische hulp nodig heeft, onacceptabel is.

Nederland staat pal voor het vrije woord en tegen extremisme, zegt Rutte. Hij stuurde zijn tweet in het Nederlands, Engels en Frans.

Erdogan uitte zijn kritiek op Macron zaterdag in een tv-toespraak. "Wat is Macrons probleem met de islam en moslims?", vroeg de Turkse president zich af. "Hij heeft psychische hulp nodig." Erdogan stelt dat de Franse overheid bezig is met een heksenjacht tegen moslims.

Frankrijk reageerde door zijn ambassadeur uit Ankara terug te roepen. Ook de EU keurde de uitspraken van Erdogan af en roept hem op te stoppen met deze "gevaarlijke spiraal van confrontatie".

Maar dat lijkt hij niet van plan te zijn. Vanmiddag deed Erdogan een oproep aan alle Turken om geen Franse producten meer te kopen.

De diplomatieke ruzie draait om de maatregelen die de Franse regering heeft aangekondigd na de onthoofding van de leraar Samuel Paty door een extremistische moslim.

De Franse regering stelt onderzoeken in naar mensen en organisaties die sympathie of begrip hebben getoond voor de terreuraanslag. Ook komen er maatregelen tegen extremistische moslimverenigingen en moskeeën die de islam belangrijker vinden dan de democratie. Macron zei dat de islam een religie is die wereldwijd in een crisis verkeert.

PVV-leider Wilders, die een spotprent van Erdogan rondstuurde, ligt ook onder vuur van de Turkse regering. Onder anderen de minister van Buitenlandse Zaken Çavusoglu noemt hem een fascist en zei gisteren dat het tijd is om een eind te maken aan fascistische politici in Europa.

Inmiddels worden er Turkse filmpjes gedeeld waarin iemand zijn voeten veegt aan deurmatten met daarop "fascist Geert Wilders" en "fascist Emanuel Macron" erop. Wilders reageert daarop met "knettergek, totaly nuts".
https://nos.nl/artikel/23(...)on-onacceptabel.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195866889
Eigenlijk zou de hele eu al zn ambassadeurs terug moeten roepen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 26 oktober 2020 @ 21:44:07 #192
493164 MetDeDeur
in huis vallen
pi_195874424
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
'' De mening van Erdogan is niet acceptabel, .... Voor de vrijheid van meningsuiting''. Aldus Mark Rutte :')

_O- de hypocrisie druipt er weer van af. En we gaan natuurlijk onvoorwaardelijk achter ons clubje staan, en dan Turken verwijten maken wanneer ze dat ook doen. Heerlijk hoe het leven ons spiegels voorhoudt.
  maandag 26 oktober 2020 @ 21:52:34 #193
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195874602
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 21:44 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

'' De mening van Erdogan is niet acceptabel, .... Voor de vrijheid van meningsuiting''. Aldus Mark Rutte :')

_O- de hypocrisie druipt er weer van af. En we gaan natuurlijk onvoorwaardelijk achter ons clubje staan, en dan Turken verwijten maken wanneer ze dat ook doen. Heerlijk hoe het leven ons spiegels voorhoudt.
Het zou een hoop ellende schelen zijn als ieder "clubje" gewoon in zijn eigen land of werelddeel was gebleven. De boze moslims in dat van Erdogan, en de Europese seculieren... nou ja, daar waar ze nu zijn, eigenlijk.
  maandag 26 oktober 2020 @ 21:54:29 #194
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195874639
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 21:44 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

'' De mening van Erdogan is niet acceptabel, .... Voor de vrijheid van meningsuiting''. Aldus Mark Rutte :')

_O- de hypocrisie druipt er weer van af. En we gaan natuurlijk onvoorwaardelijk achter ons clubje staan, en dan Turken verwijten maken wanneer ze dat ook doen. Heerlijk hoe het leven ons spiegels voorhoudt.
Nou, vooruit nog één keer; vrijheid van meningsuiting betekent niet, dat mensen niet verbaal op jouw woorden mogen reageren.

Heeft iemand opgeroepen Erdogan fysiek te bejegenen? Nee, dus nog steeds appelen en peren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195874672
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 21:44 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

'' De mening van Erdogan is niet acceptabel, .... Voor de vrijheid van meningsuiting''. Aldus Mark Rutte :')

_O- de hypocrisie druipt er weer van af. En we gaan natuurlijk onvoorwaardelijk achter ons clubje staan, en dan Turken verwijten maken wanneer ze dat ook doen. Heerlijk hoe het leven ons spiegels voorhoudt.
"Ons" nog wel. Bedoel je niet gewoon "jullie"?
pi_195875031
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 21:44 schreef MetDeDeur het volgende:

[..]

'' De mening van Erdogan is niet acceptabel, .... Voor de vrijheid van meningsuiting''. Aldus Mark Rutte :')

_O- de hypocrisie druipt er weer van af. En we gaan natuurlijk onvoorwaardelijk achter ons clubje staan, en dan Turken verwijten maken wanneer ze dat ook doen. Heerlijk hoe het leven ons spiegels voorhoudt.
Dus iemand geestelijk gestoord noemen omdat hij radicaal extremisme gaat bestrijden en daarop wordt bekritiseerd vind jij raar?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195875038
Tsja...

twitter
  maandag 26 oktober 2020 @ 22:36:37 #198
3542 Gia
User under construction
pi_195875406
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 21:44 schreef MetDeDeur het volgende:


'' De mening van Erdogan is niet acceptabel, .... Voor de vrijheid van meningsuiting''. Aldus Mark Rutte :')

_O- de hypocrisie druipt er weer van af. En we gaan natuurlijk onvoorwaardelijk achter ons clubje staan, en dan Turken verwijten maken wanneer ze dat ook doen. Heerlijk hoe het leven ons spiegels voorhoudt.
Dat zegt Rutte niet.
Moeilijk hè, begrijpend lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 26-10-2020 23:13:32 ]
pi_195875613
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
en moskeeën die de islam belangrijker vinden dan de democratie
Zijn dit per definitie dan niet alle moskeeën? Zelfs de meest gematigde? Misschien die met een vrouwelijke/transgender/homo imam uitgezonderd, maar hoe islamitisch zijn dergelijke moskeeën nog en zijn het er in aantal meer dan tien? :?

"Wij vinden het heel belangrijk dat ongelovigen, zeker als die in de meerderheid zijn, beslissen hoe het hoort te gaan. Dit vinden wij belangrijker dan wij ons geloof vinden." _O-
pi_195875752
Het laat zich wel raden ja, wat er in die oergezellige dianet Moskee te horen zal zijn bij het eerst volgende gebed.

Merhaba Boppers!
• Şu andan itibaren, köpeğiniz Hollandalı komşularınızın bahçesine sıçsın!
• Bir faks hiç göndermiş olan herkes bir faksist!

• Hala slaytları nerede geliştirebilir ve çerçevelendirebilirsiniz?
(bunu bir arkadaş için istiyorum)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')