Omdat hij als KLB mod te weinig gebaggerd heeft.quote:
Ik las fistquote:
Weet ik nietquote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb een zeer goed geheugen.
Omdat ik nooit op data let weet ik niet wat je op een zekere dag hebt gezegd. Ik weet wel dat je een keer hebt gezegd dat je ging werken en werken en wandelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wat heb ik op de derde vrijdag van juni tegen je gezegd dan?
Woah are you a wizardquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Omdat ik nooit op data let weet ik niet wat je op een zekere dag hebt gezegd. Ik weet wel dat je een keer hebt gezegd dat je ging werken en werken en wandelen.
Nee hoorquote:
Zodat je erop kan fappen zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
En je kan jezelf redden door te bewijzen dat je geen heks bent door een foto van jezelf te DM'en
Ligt eraan wat je stuurt. Als jij hele sexy foto's gaat sturen misschien welquote:
Geef mij één reden waarom ik je een foto zou sturen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je stuurt. Als jij hele sexy foto's gaat sturen misschien wel
Oei, pijnlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Geef mij één reden waarom ik je een foto zou sturen.
Zodat ik weet hoe je eruit ziet. Duh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Geef mij één reden waarom ik je een foto zou sturen.
Nee hoorquote:
Ik weet ook niet hoe jij eruit ziet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodat ik weet hoe je eruit ziet. Duh.
[..]
Nee hoor
Leugensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe jij eruit ziet.
Je had toch zo'n goed geheugen ....quote:
Mijn geheugen onthoudt alleen wat er was gezegd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had toch zo'n goed geheugen ....
Er staan nog foto's in user foto's ergens. Succes met zoeken.
Nee want dan moet ik gaan zoekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Mijn geheugen onthoudt alleen wat er was gezegd.
Ik ga niet zoeken. Post hier gewoon dan.
Waarom?quote:
Ik heb betere argumenten nodigquote:
Gevondenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had toch zo'n goed geheugen ....
Er staan nog foto's in user foto's ergens. Succes met zoeken.
Dankje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gevonden![]()
FOT / Userfoto's #369 Met KPD cross posts..!
Geen idee. Ik heb krullen. En het is soort van bruin. Denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:52 schreef Amee het volgende:
Maar hoezo bruine krullen?
Heb ik je met iemand anders verward?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gevonden![]()
FOT / Userfoto's #369 Met KPD cross posts..!
Ook geen goede argumentatiequote:
Ik heb toch al gezienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb krullen. En het is soort van bruin. Denk ik.
[..]![]()
Ga jij je bed maar weer in
[..]
Ook geen goede argumentatie
Lig ik alquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb krullen. En het is soort van bruin. Denk ik.
[..]![]()
Ga jij je bed maar weer in
[..]
Ook geen goede argumentatie
Hij heeft wel bruine krullen trouwensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:52 schreef Amee het volgende:
Maar hoezo bruine krullen?
Heb ik je met iemand anders verward?
Goed zoquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij heeft wel bruine krullen trouwens
Heb zitten scrollen. Jij zit er ook bij!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij heeft wel bruine krullen trouwens
In het echt is ze knapper dan op de foto'squote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb zitten scrollen. Jij zit er ook bij!![]()
Maar de meeste foto's zijn weg. Jammer.
Haha zou best kunnen jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb zitten scrollen. Jij zit er ook bij!![]()
Maar de meeste foto's zijn weg. Jammer.
Dan zitten er geen krullen in. Als het iets langer is welquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:02 schreef Amee het volgende:
Nog meer scrollend zie ik dud0r zonder hoodie! Kort haar.
Dan is ze oogverblindend dan! Want op de foto zag ze er al goed uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
In het echt is ze knapper dan op de foto's![]()
Maar kan toch wel zien dan het krul is, hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zitten er geen krullen in. Als het iets langer is wel
De foto's laten maar een fractie zien van hoe leuk ze in het echt isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Dan is ze oogverblindend dan! Want op de foto zag ze er al goed uit
Is nu niet stiekem meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
De foto's laten maar een fractie zien van hoe leuk ze in het echt is![]()
Stiekem ben ik een beetje verliefd op @:madam-april
Stiekem weet ze dat ook welquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
In het echt is ze knapper dan op de foto's![]()
Dude zal je zijn vetrollen vast willen gevenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Dude zal je zijn vetrollen vast willen lenen
Sta jij ook ergens?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebruik gemaakt van mycroft![]()
Wel met lekkere tieten nog.quote:
Ik zal haar wel even inpakken in m'n vetjesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Dude zal je zijn vetrollen vast willen geven
Je kunt mijn ribben tellen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel met lekkere tieten nog.
En op de foto was het niet goed te zien hoe dun je was.
[..]
Ik zal haar wel even inpakken in m'n vetjes
Dat is wel te dun jaquote:
Klinkt alsof de kwaliteit met de dag omlaag gaat voor jou?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan het leven als er bijna geen kwaliteit meer in zit voor mij.
Kansloosquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:34 schreef dud0r het volgende:
Is deze TT trouwens voor @:cinderelladreamer
quote:
Ik word oud, stokquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt alsof de kwaliteit met de dag omlaag gaat voor jou?
Hey maanquote:
Je kunt beter oud worden dan jong sterven!quote:
Waarheid als een koe!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt beter oud worden dan jong sterven!
Als ik het zou mogen uitkiezen zou ik toch een jaar of 80/85 worden. Nog lekker 10/15 genieten van pensioen en lekker rustig aan doen.quote:
Nu voel ik me pas oud, ik ben bijna 30quote:
Dat is wel een mooie leeftijd ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik het zou mogen uitkiezen zou ik toch een jaar of 80/85 worden. Nog lekker 10/15 genieten van pensioen en lekker rustig aan doen.
Is je opvolging al geregeld of moet dat nog gebeuren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu voel ik me pas oud, ik ben bijna 30
Nee, ik ben blijkbaar niet weg gelegd voor het trainerschap in het voetbalquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie leeftijd ja.
Gaat niet goed met OSM he...
Mijn opvolging moet nog geboren worden, maar gelukkig is mijn vrouwlief paar jaar jonger dus we hebben nog eventjes om daarvoor te zorgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Is je opvolging al geregeld of moet dat nog gebeuren?
Dat geeft niet, wel leuk dat je er aan meedoet!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben blijkbaar niet weg gelegd voor het trainerschap in het voetbal
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn opvolging moet nog geboren worden, maar gelukkig is mijn vrouwlief paar jaar jonger dus we hebben nog eventjes om daarvoor te zorgen
Ja. En natuurlijk geen zware ouderdomsverschijnselen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik het zou mogen uitkiezen zou ik toch een jaar of 80/85 worden. Nog lekker 10/15 genieten van pensioen en lekker rustig aan doen.
Maar wel dingen die ik nu niet kan doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar toen kon je niet alle dingen doen die je nu wel kan doen
Hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar wel dingen die ik nu niet kan doen
Niet werken. Elke dag lekker uitslapen en slaapfeestjes houden. Jongens pesten zonder consequenties.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha![]()
Wat zou je nu willen doen wat je vroeger wel kon doen en nu niet meer?
Zorgeloos leven dus. Jij had een leuke jeugdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet werken. Elke dag lekker uitslapen en slaapfeestjes houden. Jongens pesten zonder consequenties.
Jaaa. Nog steeds wel een leuk leven, hoor. Haha!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Zorgeloos leven dus. Jij had een leuke jeugd
Dat hoort bij het ouder wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaa. Nog steeds wel een leuk leven, hoor. Haha!
Alleen wel bewuster van de verantwoordelijkheden.
I knowquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat hoort bij het ouder worden
Maar een gezonde verantwoorde balans tussen toen en nu is ook goed hoor.
Wat bedoel je, Geerd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Geerd het volgende:
Jongens ik ga ermee stoppen.....ik wil mijn tijd en energie laten storten in geen idee @!!!!
Groetjes !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |