Nieuw team dat hem wel graag wil, andere auto. Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:04 schreef VacaLoca het volgende: Vettel moet z'n draai wel weer gaan vinden voordat volgend seizoen zelfs Stroll 'm pakt.
Die is vollebak bezig met zijn missie om zo min mogelijk punten voor Ferrari te halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:12 schreef Middelpunt het volgende:
Vreemd dat Vettel niet op softs ging?
Strategie van Ferrari hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:12 schreef Middelpunt het volgende:
Vreemd dat Vettel niet op softs ging?
Had gewoon op hard naar buiten moeten gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die is vollebak bezig met zijn missie om zo min mogelijk punten voor Ferrari te halen
Ik roep hem wel:quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:13 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb weltschmerz hier al een tijd niet meer gezien
Grapjasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik roep hem wel:
Hamilton is zoveel beter dan Schumacher.
Niet zo gek, die jongen rijdt nog in de F2.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik roep hem wel:
Hamilton is zoveel beter dan Schumacher.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet zo gek, die jongen rijdt nog in de F2.
Ghehequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet zo gek, die jongen rijdt nog in de F2.
Althans een fatsoenlijke tijd. Wat een debielquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:22 schreef Monolith het volgende:
Er hebben nog maar drie mensen een tijd neergezet Olav.
Tactische keuze van RBR volgens Mol.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:22 schreef Tinos85 het volgende:
De derde tijd, ja niet zo gek als er pas 3 een serieuze tijd hebben neergezet.
Mol denkt dat we nog in Q2 zitten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tactische keuze van RBR volgens Mol.
Dat versta ik ook onder een tijd neerzetten. Op die rode doen ze vaak rondjes die tussen een outlap en een q run in liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Althans een fatsoenlijke tijd. Wat een debiel
G0,0%!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Olav zit waarschijnlijk weer aan een blikje bier.
Kennelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Mol denkt dat we nog in Q2 zitten?
Dit dus, kijk je kunt je best verspreken, maar als je niet eens weet dat Hamilton nog in een hot lap zit dan faal je wel enorm.quote:
Als voorzitter van de MV33 fanclub kijk je daar niet naarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit dus, kijk je kunt je best verspreken, maar als je niet eens weet dat Hamilton nog in een hot lap zit dan faal je wel enorm.
Toen Leclerc en Perez Albon voorbij gingen, was het al duidelijk dat de baan sneller werd.quote:
24 maar? God God wat een fouten zeg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Olav weer met een foutje of 24 in een uurtje. Knap weer.
Leclerc netjes hoor. Rijdende blokkade voor de rest morgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen Leclerc en Perez Albon voorbij gingen, was het al duidelijk dat de baan sneller werd.
Haha Mercedes POWER!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:34 schreef Monolith het volgende:
Je hoopt toch dat de motoren van die Mercedessen morgen gewoon opblazen.:')
Lekker gedaan van Leclerc wel verder.
En dan mag die van Max ook ploffen, anders soleert hij naar de zege.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:34 schreef Monolith het volgende:
Je hoopt toch dat de motoren van die Mercedessen morgen gewoon opblazen.:')
Lekker gedaan van Leclerc wel verder.
Hoezo? Was een prima quali vond ik. Dat de uitslag je niet bevalt kan die quali niks aan doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee waarom ik hier nog de tv voor aan zet eerlijk gezegd
Ik vind de zoveelste 1-2 van Mercedes na een jaartje of 7 niet meer zo spannend, sorry.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Was een prima quali vond ik. Dat de uitslag je niet bevalt kan die quali niks aan doen.
Ik vond het wel spannend hoe Hamilton op het laatste moment nog de pole pakte. Ik vind het leuk om autosport te zien, dat er geen verrassende uitslag uit is gekomen vind ik ondergeschikt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind de zoveelste 1-2 van Mercedes na een jaartje of 7 niet meer zo spannend, sorry.
Dat mag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend hoe Hamilton op het laatste moment nog de pole pakte. Ik vind het leuk om autosport te zien, dat er geen verrassende uitslag uit is gekomen vind ik ondergeschikt.
Het kampioenschap is niets aan, betekent niet dat we dit jaar geen leuke races hebben gehad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Breekfast het volgende:
Laten we eerlijk zijn. De formule 1 is al tijden geen zak meer aan. We kijken enkel nog omdat het in potentie een leuke sport is en we blijven hopen dat de spanning ooit weer terugkeert.
Waarom spreek je in koninklijk meervoud?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Breekfast het volgende:
Laten we eerlijk zijn. De formule 1 is al tijden geen zak meer aan. We kijken enkel nog omdat het in potentie een leuke sport is en we blijven hopen dat de spanning ooit weer terugkeert.
Totaal raadsel waarom mensen berhaupt nog naar Mol luisteren. Zet het commentaar gewoon op Engels, dan heb je Sky. Ook niet foutloos, maar wel honderd keer beter dan Mol.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:12 schreef DKUp het volgende:
Bottas of Hamilton pole, oehhh spannend.
Alleen Mol maakte het spannend door allemaal fouten te maken.
Maar ja ik kijk voor de races gelukkig en niet naar de bijna altijd saaie kwalificaties de laatste tijd.
Omdat ik uiteraard voor iedereen hier spreekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:09 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom spreek je in koninklijk meervoud?
Ik heb niet gekekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee waarom ik hier nog de tv voor aan zet eerlijk gezegd
Hoe kan ik het commentaar op Engels zetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Totaal raadsel waarom mensen berhaupt nog naar Mol luisteren. Zet het commentaar gewoon op Engels, dan heb je Sky. Ook niet foutloos, maar wel honderd keer beter dan Mol.
Ben wel benieuwd welk commentaar (en ook welke beelden) ik morgen krijg. Ben uitgenodigd om de race te kijken via een stream van McLaren. Moet ik voor inloggen op een Zoom meeting.
Ik vind hem helemaal prima, en die fouten maken me geen fluit uit. Wat nu? Ben ik een paria?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Totaal raadsel waarom mensen berhaupt nog naar Mol luisteren. Zet het commentaar gewoon op Engels, dan heb je Sky. Ook niet foutloos, maar wel honderd keer beter dan Mol.
Ben wel benieuwd welk commentaar (en ook welke beelden) ik morgen krijg. Ben uitgenodigd om de race te kijken via een stream van McLaren. Moet ik voor inloggen op een Zoom meeting.
Mol is als jouw modstijl.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal prima, en die fouten maken me geen fluit uit. Wat nu? Ben ik een paria?
Neuh, maar er wordt hier lke race gemiemeld over Mol. Nou, als het je zo ergert, doe er dan wat aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal prima, en die fouten maken me geen fluit uit. Wat nu? Ben ik een paria?
Bedankt voor de mention. Geen idee waar dit over ging, maar als jij mij mentioned krijg ik het vanzelf warmquote:
A1GP was echt zondequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:01 schreef nils7 het volgende:
A1GP was vroeger wel leuk.
Een globale “indycar” zie ik ook wel zitten eigenlijk.
Ging over de start vd Qquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention. Geen idee waar dit over ging, maar als jij mij mentioned krijg ik het vanzelf warm![]()
Vooral dat met Jack was pijnlijk en irritant.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:14 schreef DKUp het volgende:
Vandaag was hij gewoon extreem slecht en toen kwam dat gerommel met Djuheckkie en zijn commentaar er nog tussendoor.
Hij zou iig overleden zijn: https://www.racefans.net/(...)ther-dies-in-russia/quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoor (lees) geruchten dat de vader van Petrov is vermoord![]()
https://racingnews365.nl/vader-f1-steward-petrov-vermoord
Kunnen we het niet beter melden als Latifi en Albon eens presterenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:23 schreef opreis het volgende:
Albon, Vettel, Stroll en Latifi schandalig slecht weer. Kvyat dit keer ook behoorlijk ondermaats.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention. Geen idee waar dit over ging, maar als jij mij mentioned krijg ik het vanzelf warm![]()
Zonde dat het bestond of dat het weg is?quote:
Dat het weg isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zonde dat het bestond of dat het weg is?
Kvyat is het hele seizoen al ondermaats.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:23 schreef opreis het volgende:
Albon, Vettel, Stroll en Latifi schandalig slecht weer. Kvyat dit keer ook behoorlijk ondermaats.
Pirelli doet ook alleen maar wat ze gevraagd wordt en bovendien wisten ze ook niet dat ze hier zouden moeten gaan rijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:11 schreef VacaLoca het volgende:
Max z'n opmerkingen over de banden wel pijnlijk. Eerder op Spa ook al.
Niet kunnen pushen met je bolide doet racehart wel pijn.
Hij has lol in een GT wagen hier en keer er naar uit om met een F1 auto te rijden, dat dat dan tegenvalt is toch wel bespottelijk.
Tijd voor andere bandenleverancier?
Ligt nu toch ook nieuw asfalt? Dan is de grip sowieso minder toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:11 schreef VacaLoca het volgende:
Max z'n opmerkingen over de banden wel pijnlijk. Eerder op Spa ook al.
Niet kunnen pushen met je bolide doet racehart wel pijn.
Hij has lol in een GT wagen hier en keer er naar uit om met een F1 auto te rijden, dat dat dan tegenvalt is toch wel bespottelijk.
Tijd voor andere bandenleverancier?
Liters gekomenquote:
Hamilton heeft zijn matties gebeld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoor (lees) geruchten dat de vader van Petrov is vermoord![]()
https://racingnews365.nl/vader-f1-steward-petrov-vermoord
Ja dat en ze hebben geen concurrent dus waarom veel moeite doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Pirelli doet ook alleen maar wat ze gevraagd wordt en bovendien wisten ze ook niet dat ze hier zouden moeten gaan rijden.
after......ik zou de start ff uitstellen danquote:
Paar putdeksels losmakenquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
after......ik zou de start ff uitstellen dan
quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Portugese lassers geven toch maar garantie tot betaling en betaling is vooraf
iets wat niet vast zit kan je niet los makenquote:
Is een goede boodschap!quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:25 schreef 3rr0r het volgende:
#Endsars in Nigeria t-shitje bij Lewis vandaag
En wie verder?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mattie Valk als studiogast vandaag. Dat is volgens mij wel echt een liefhebber hoe ik het hoor op de radio dus ben benieuwd.
Ik luister op het werk altijd Q, nooit opgevallen eigenlijk. Wellicht is het een leuke toevoeging aan de gasten die aan tafel schuiven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mattie Valk als studiogast vandaag. Dat is volgens mij wel echt een liefhebber hoe ik het hoor op de radio dus ben benieuwd.
Die verneukte z'n vriend voor een Tesla toch en de tweeling die z'n vrouw baarde bleek niet van hemquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je vergeet dat hij De Astronaut is bij The Masked Singer.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die verneukte z'n vriend voor een Tesla toch en de tweeling die z'n vrouw baarde bleek niet van hem
Tot zover Shownieuws.
Kijk 's aan...kijk 's aanquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij De Astronaut is bij The Masked Singer.
Hij moet dit even vasthouden en na z'n carriere lekker de politiek ingaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:00 schreef opreis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probleem is bij deze opgelost
Dat was Wytse toch, die eerst zou blijven bij Q, toen naar Sky Radio ging en nu bij 538 zit of?quote:
Hij zou prima president van de planeet kunnen zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij moet dit even vasthouden en na z'n carriere lekker de politiek ingaan.
Allebei niet echt te vertrouwen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was Wytse toch, die eerst zou blijven bij Q, toen naar Sky Radio ging en nu bij 538 zit of?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:07 schreef Zorro het volgende:
"Een stukje geluk hebben"
Ik ga wat anders kijken tot de start.
Ik krijg het idee dat jij een stuk van de race gaat missen.quote:
Eh nee? Race is over een uur hequote:
Hij heeft iig duidelijk nooit bij Jack in de stoel gelegen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:08 schreef AgnesGru het volgende:
Mattie als studiogast is zoveel beter te pruimen dan een Antoinette de Jong.
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:08 schreef AgnesGru het volgende:
Mattie als studiogast is zoveel beter te pruimen dan een Antoinette de Jong.
Ik kan hem wel waarderen ja. En als je hem dan wil pakken op dat Wietse gedoe snap ik ergens nog. Maar wat kan hij dr aan doen dat zijn vriendin/vrouw hem bedroog?quote:
Die ochtendshow is echt walgelijk slecht op Q-music, en dan vooral Marieke Helsingaquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan hem wel waarderen ja. En als je hem dan wil pakken op dat Wietse gedoe snap ik ergens nog. Maar wat kan hij dr aan doen dat zijn vriendin/vrouw hem bedroog?
Zou Marieke wel rakenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ochtendshow is echt walgelijk slecht op Q-music, en dan vooral Marieke HelsingaOp het werk hebben ze altijd Q-music aan staan.
![]()
Die Marieke is echt een grasmaaier jongens!quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ochtendshow is echt walgelijk slecht op Q-music, en dan vooral Marieke HelsingaOp het werk hebben ze altijd Q-music aan staan.
![]()
Niet veel inderdaad. Tenzij hij een echte cuck was. Zo'n uitstraling heeft hij wel. Maar het is eigenlijk zielig echter stiekem vermakelijk omdat je zag dat hij zelf ook een klootzak bleek te zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan hem wel waarderen ja. En als je hem dan wil pakken op dat Wietse gedoe snap ik ergens nog. Maar wat kan hij dr aan doen dat zijn vriendin/vrouw hem bedroog?
Vond ik ook. Was genot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:08 schreef DKUp het volgende:
Kwalificatie spanned gisteren?
Uhhh wat....
Ieder land met zijn eigen interviewploegje is ook zo vermoeiend, helemaal voor de coureurs.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ze vragen "And please some words in your own language", dan zou ik een compleet ander verhaal ophangen, tegenstrijdig aan hetgeen wat je net eerder in het Engels had gezegd. gewoon voor de lol.
moet je even bellen. Dan vertellen ze je precies op welk setje met welk nummer hij van start gaat.quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu 20 minuten. Ik heb Mattie nog niets horen zeggen.
RIC negeert me al de hele middagquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet je even bellen. Dan vertellen ze je precies op welk setje met welk nummer hij van start gaat.
Niet RTL kijken met De Hulkquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Nee, dat viel me wel even tegen.quote:
Daar staat de champagne al koud bij Mercedes.quote:
Volgende week nog een uur eerder.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Was ik bijna een uur te laat hier.
Zoals het hoort toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Dit was Bottas zn eigen keus, heeft ie ook tijdens interviews gezegdquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:29 schreef Zorro het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Hamilton 2 rondjes op geel mocht doen en Bottas maar 1
Gelijk, zei Wolff toch?
Vind dat nou het enige leuke aan Sjek.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:54 schreef Pino112 het volgende:
Als we zo terugkomen dan gaan we RACEN
Al-tijd hetzelfde riedeltje.
Wees blij.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Zal die Marieke ook geregeld even in haar back 'stabben'?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Snap niet dat ze deze backstabber een podium geven.
#TeamWietze
Helemaal van God los.quote:
Mattie zit daar flink in de friendzone.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zal die Marieke ook geregeld even in haar back 'stabben'?
Goede bijnaam voor de liefdesgrot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mattie zit daar flink in de friendzone.
Mattie is 100% een cuck. Zijn ex lag lekker met een neger in bed, stukje creampie @Wereldgozerquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mattie zit daar flink in de friendzone.
Negersexquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mattie is 100% een cuck. Zijn ex lag lekker met een neger in bed, stukje creampie @:Wereldgozer
Stukje blacked.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mattie is 100% een cuck. Zijn ex lag lekker met een neger in bed, stukje creampie @:Wereldgozer
Dat likt Anne wel op.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Achterhoede interesseert helemaal niemand allen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
StartcrashGenot
Voorspel een Grosjean en Vetteltje.
Vorig jaar in Canada wilde iemand tijdens de start (bocht 1 zaten we) voor de mensen langs lopen om zijn plekje te kunnen bereiken. Hele tribune zorgde ervoor dat hij even 5 rondjes kon wachten op de trapquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die nu in de file staan daar, dikke kans dat dat van die knuppels zijn die een uurtje voor de start aan wilden komen.
PoepGodquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Achterhoede interesseert helemaal niemand allen.
Die durf ik ook wel aan te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn officile voorspelling: Hamilton wint.
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton en Bottas doen samen een Rosbergje en Albon rijdt naar de overwinningquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gedurfd weer.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nah, er gaan wat mensen afvliegen, inclusief merc en door de SC weet de rest bij te trekken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En hij bedankt de best fans, klaagt over de banden en sust een wereldoorlog.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij mij is de race al begonnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:07 schreef Justevo het volgende:
Ugh.. F1tv loopt echt z ver achter. Bijna 20 seconden.
Voor de sport zou zoiets een zegen zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:06 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hamilton en Bottas doen samen een Rosbergje en Albon rijdt naar de overwinning
Durfalquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |