SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Door hard te fietsenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:52 schreef Belgosome het volgende:
Hoe heeft Wilco ooit dat roze gepakt?
Als je hip wil zijn, moet je ''Patbonus'' roepenquote:
Ik heb geen humor en doe al helemaal niet mee met grappen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je hip wil zijn, moet je ''Patbonus'' roepen
Titi was pas een echte strijder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:52 schreef Szura het volgende:
Vergelijk het geknok van Almeida eens met dooie pier Wielco, kun je alleen maar respect voor hebben
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen humor en doe al helemaal niet mee met grappen.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
No offence, maar Wilco is toch ook niet echt een winnaar?
Ik ben toch wel gekwetstquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je zou haast gaan denken dat hij vandaag niet beter kan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:55 schreef hhh38 het volgende:
Kelderman rijdt rond als een dood vogeltje, daar zit gewoon nog maar heel weinig in lijkt me
Of gewoon even goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:55 schreef Zwansen het volgende:
Hart dus toch nog wel aardig goed. Of Hindley is niet goed...
Halve Nederlander Hindleyquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Karsten denkt dat Sunweb een Nederlands team is?
Die andere 2 zijn inderdaad veelwinnaarsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee klopt, nieuw record op de Stelvio, niets mis mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom vindt men het wonderbaarlijk dat Dennis, die al eerder top 10 reed in bergritten in grote rondes, nu C-figuurtjes als Hart en Hindley bergop kan volgen?
Jawel, die is explosieverquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ik geloof nooit dat Hart dit alsnog wint. Dagkoers dan.
Eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:59 schreef franklop het volgende:
Hier had Hindley al 5 km eerder mee moeten beginnen
Je bent zelf een c-figuurtjequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom vindt men het wonderbaarlijk dat Dennis, die al eerder top 10 reed in bergritten in grote rondes, nu C-figuurtjes als Hart en Hindley bergop kan volgen?
Met de huidige verschillen had hij dan een minuutje/1.10 minder moeten verliezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:59 schreef Aguero het volgende:
Hoeveel tijd had wachten op Wielco vandaag en donderdag uitgemaakt?
Honderdste optellen van de tijdrittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat morgen roze dragen als ze gelijk staan ?
Dat is wel foutje hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:01 schreef Mansjester het volgende:
Waarom gaat Hindley niet in het wiel zitten?
Die 30 seconden hadden ook niet veel uitgemaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteraf gezien had Hindley dus inderdaad moeten wachten op de Stelvio.
Dan had Sunweb zeker niets gehadquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die 30 seconden hadden ook niet veel uitgemaakt.
Dan had Kelderman niet in z'n eentje die vallei hoeven overbruggen. Dat had zeker een minuut gescheeld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na Demare, Sagan en Hodeg toch zeker?quote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had Kelderman niet in z'n eentje die vallei hoeven overbruggen. Dat had zeker een minuut gescheeld.
Het had allemaal geen klote uitgemaakt, Wivco is viesslecht, een mental midget en zal morgen ook gewoon nog een bagger tijdrit afleveren. Bang om te winnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had Kelderman niet in z'n eentje die vallei hoeven overbruggen. Dat had zeker een minuut gescheeld.
Dit dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het had allemaal geen klote uitgemaakt, Wivco is viesslecht, een mental midget en zal morgen ook gewoon nog een bagger tijdrit afleveren. Bang om te winnen.
Kelderman verloor toch meer dan een minuut op dat vlakke stuk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na de tijdrit van morgen alleen niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Hindley in roze volgens Tissot.
Was wel meer geweest, zeker vandaag en donderdag opgeteld. Achteraf makkelijk praten, maar Hindley was dus niet sterker dan Tao en had beter kunnen wachten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna 1,5 geloof ik. Totaal gefaald bij Sunweb, die ploegleiders moeten zich de ogen uit hun kop schamenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kelderman verloor toch meer dan een minuut op dat vlakke stuk?
Kelderman had steeds genoeg helpers van andere ploegen voor hem aan het werk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:04 schreef franklop het volgende:
Achteraf hadden ze dus mogelijk toch voor Wilco moeten kiezen, maar ja, had hij het dan wel gered? waar het te betwijfelen
Wat een onzin, dit is Kelderman zijn niveau. Dit zag je de laatste dagen al aankomen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het had allemaal geen klote uitgemaakt, Wivco is viesslecht, een mental midget en zal morgen ook gewoon nog een bagger tijdrit afleveren. Bang om te winnen.
Inderdaad. Als hij het podium haalt is dat ook een uitstekende prestatie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman op zich niet slecht maar dit is zijn niveau. Niets mis mee.
Donderdag helemaal niemandquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Kelderman had steeds genoeg helpers van andere ploegen voor hem aan het werk.
Hoezo? Achteraf makkelijk praten, maar op dat moment moest je gewoon kiezen en leek Hindley de beste klimmer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bijna 1,5 geloof ik. Totaal gefaald bij Sunweb, die ploegleiders moeten zich de ogen uit hun kop schamen
Hart in het wit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Hindley in het roze dus geen efficiënt tijdritpak?
Aan dat mannetje van Nibali had hij weinig, kwam zo een minuut bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Kelderman had steeds genoeg helpers van andere ploegen voor hem aan het werk.
Je kopman ligt iets meer dan 30 seconden achter op de top van de Stelvio, terwijl hij meer dan 2 minuten voorstaat op de naaste belager (Hart, aangezien Almeida al 4 minuten achter lag). Lijkt mij een hele makkelijke keuze, geen achteraf makkelijk praten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Achteraf makkelijk praten, maar op dat moment moest je gewoon kiezen en leek Hindley de beste klimmer.
Vorig jaar klom hij in Zwitserland ruim beter dan diverse protagonisten van hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee klopt, nieuw record op de Stelvio, niets mis mee.
Stemt dat je droevig?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Het maakt toch geen hol uit allemaal, Tao wint met speels gemak morgen de Giro.
Door Hindley op hem te laten wachten geef je Kelderman een mentale opkikker. In dat geval had Hindley vandaag ook vol voor Wielco kunnen brommeren. Dan hoeft Kelderman vandaag alleen het wiel van Hindley te volgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op het moment zelf sloeg het ook al nergens op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Achteraf makkelijk praten, maar op dat moment moest je gewoon kiezen en leek Hindley de beste klimmer.
Ik verwacht meer progressie bij een 25 en 24 jarige dan een 30 jarige tijdrijder, maar okay.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar klom hij in Zwitserland ruim beter dan diverse protagonisten van hier.
Afgeven op iemand en zeggen dat iemand mentaal zwak is als hij zich totaal leeg rijdt en daarmee op zijn niveau rijdt is natuurlijk ook veel leuker, ofzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit is Kelderman zijn niveau. Dit zag je de laatste dagen al aankomen.
Zit wat in ja. In ieder geval niet de eerste keer dat een Nederlandse renner mede door de ploegtactiek de kans op een eindzege in een grote ronde verspeeld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door Hindley op hem te laten wachten geef je Kelderman een mentale opkikker. In dat geval had Hindley vandaag ook vol voor Wielco kunnen brommeren. Dan hoeft Kelderman vandaag alleen het wiel van Hindley te volgen.
Met nog 50 km naar de finish...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kopman ligt iets meer dan 30 seconden achter op de top van de Stelvio, terwijl hij meer dan 2 minuten voorstaat op de naaste belager (Hart, aangezien Almeida al 4 minuten achter lag). Lijkt mij een hele makkelijke keuze, geen achteraf makkelijk praten.
Had Hindley dan zomaar gelijk op met Dennis kunnen rijden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was wel meer geweest, zeker vandaag en donderdag opgeteld. Achteraf makkelijk praten, maar Hindley was dus niet sterker dan Tao en had beter kunnen wachten.
Dat impliceren de sofa-ploegleiders wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had Hindley dan zomaar gelijk op met Dennis kunnen rijden?
Ja, klopt. 25km afdalen oid, 7,5 km vlak en een klim. In de afdaling en vlakke gedeelte verloor hij bijna 1,5 minuut en op de klim 30 seconden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met nog 50 km naar de finish...
Nee, maar dan hadden geen 1.5 minuut verloren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar als hij zoiets al heeft laten zien is er toch geen sprake van enorme progressie? Ik zou me eerder afvragen waarom hij dat (of op zijn minst een acceptabel klimniveau) niet vaker kan laten zien, want fysiek heeft hij kennelijk de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik verwacht meer progressie bij een 25 en 24 jarige dan een 30 jarige tijdrijder, maar okay.
Edit: overigens vind ik Hart en Hindley ook opvallend, maar wellicht minder dan Dennis.
Zap naar Sporzaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:11 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, opeens de nietszeggende opendeurintrapper Kleikers.
Ik denk dat je een heel naslagwerk kan schrijven over wat er in het hoofd van Dennis omgaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
Ik zou me eerder afvragen waarom hij dat (of op zijn minst een acceptabel klimniveau) niet vaker kan laten zien, want fysiek heeft hij kennelijk de mogelijkheden.
Sunweb is niet de therapiegroep voor Wilco, laat die jongen zelf maar eens zijn rug rechten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door Hindley op hem te laten wachten geef je Kelderman een mentale opkikker.
Nee, maar dat hoeft ook niet. Nu heeft ie 45 kilometer solo gereden en verloor die iets meer dan twee minuten. Op de klim met Hindley voor hem kun je misschien al 10/15 seconden winnen. Dan de vallei met zijn tweeën, dat scheelt zo 20 seconden. En dan nog die slotklim met best wat lopende stukken, ook daar kun je zo 10/15 seconden pakken. Naast het feit dat ie mentaal ook wat tikken te verwerken kreeg en dat leek wel invloed te hebben. Ik vind 45 seconden voor donderdag nog een hele conservatieve schatting.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Einde van de afdaling lag op 20km van de finish. Toen lag Kelderman nog op 40 seconde...het is niet dat hij op de Stelvio compleet door het ijs is gezakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met nog 50 km naar de finish...
Hij heeft 2 keer gedaan in Zwitserland vorig jaar waar Bernal eigenlijk de enige echte pure klimmer was (als ik snel naar de uitslag kijk), dan vind ik de jump van die prestatie naar Stelvio record enigszins frappant en groot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar als hij zoiets al heeft laten zien is er toch geen sprake van enorme progressie? Ik zou me eerder afvragen waarom hij dat (of op zijn minst een acceptabel klimniveau) niet vaker kan laten zien, want fysiek heeft hij kennelijk de mogelijkheden.
Hij heeft zelfs nog 19 sec cadeau gekregen in het wiel van Hamilton.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:17 schreef Aguero het volgende:
Als je geweten had dat Tao de grootste concurrent zou worden had je op Etna meer tempo moeten maken. Catastrofale blunder!
Wanneer de ploegleider wegrijdt gooit hij al het goede werk weg van het afdalen, lost wanneer Fuglsang en Bilbao voorbij komen, haakt af als Almeida nu gaat, laat godbetert DENNIS ROHAN de bergritten dicteren en ook nog zichzelf nonstop ondermijnen door een ploeggenoot, het is om te gieren werkelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit is Kelderman zijn niveau. Dit zag je de laatste dagen al aankomen.
Hij rijdt daar mannen als Pozzovivo en Konrad die hier top 10 rijden (en Wilco, maar die kwam net terug in koers) op grote achterstand.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij heeft 2 keer gedaan in Zwitserland vorig jaar waar Bernal eigenlijk de enige echte pure klimmer was (als ik snel naar de uitslag kijk), dan vind ik de jump van die prestatie naar Stelvio record enigszins frappant en groot.
Maar aan de ene kant heb je gelijk, het is ook weer geen gigantische verrassing aangezien iedereen bij Ineos een bizar niveau bergop weet aan te tikken vergeleken met wat ze voor hun switch naar Ineos konden.
Waarom?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:21 schreef wimderon het volgende:
Zijn prestatie van vandaag vond ik knapper dan eergisteren overigens.
INEOS-mannetjes moet je dus nooit afschrijven, zelfs de back-up niet. Heel makkelijk achteraf maar ik voeg deze Giro alvast toe aan het lijstje grote rondes die WE hadden MOETEN winnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs nog 19 sec cadeau gekregen in het wiel van Hamilton.
Welke edities behoren daar nog meer toe, behalve de Giro van 2016?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
INEOS-mannetjes moet je dus nooit afschrijven, zelfs de back-up niet. Heel makkelijk achteraf maar ik voeg deze Giro alvast toe aan het lijstje grote rondes die WE hadden MOETEN winnen.
Giro 2018quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Welke edities behoren daar nog meer toe, behalve de Giro van 2016?
Giro 2018 had gekund.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vuelta 2009, Vuelta 2015quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daar lag zijn streep aan de voet van de slotklim. Hier gaat hij mee tot bijna aan de streep na een explosievere inspanning en met wat meer weerwerk in de achtergrond. Natuurlijk is de Stelvio veeeel langer en lastiger, maar toch.quote:
O ja die van Gesink had ik al ergens verstopt in mijn achterhoofd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vuelta 2009, Vuelta 2015
Giro 2016, Giro 2018
Zonder de Giro in de benen had Tom de Tour in 2018 gewonnen denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vuelta 2009, Vuelta 2015
Giro 2016, Giro 2018
G was wel vies sterk toen hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder de Giro in de benen had Tom de Tour in 2018 gewonnen denk ik.
Die had dan ook voor Cadel moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:32 schreef franklop het volgende:
[..]
O ja die van Gesink had ik al ergens verstopt in mijn achterhoofd.
Fietsproblemen staat mij bij? weet even niet meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die had dan ook voor Cadel moeten zijn.
Het leuke aan dit soort lijstjes is dat meerdere renners de ronde gewonnen zouden moeten hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die had dan ook voor Cadel moeten zijn.
Te dicht op de achterwielen van al zijn concurrenten geplakt en daardoor onderuit gegaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Fietsproblemen staat mij bij? weet even niet meer.
Ineos zet een vies slecht jaar neer. Winnen bij toeval de Giro maar vooral vanwege gebrek aan concurrentie en falende Subweb tactiek. In de Tour was het niet best en vierden ze een etappezege alsof ze de Tour wonnen. Na note bene een beschamende vertoning.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat Rohan Dennis heel veel doping heeft gebruikt, en daarom Tao waarschijnlijk ook.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Fietsproblemen staat mij bij? weet even niet meer.
Mooie Mikkel-tweet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:37 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]''Thijs wilt nog wat interviews veilig stellen
quote:Wilco Kelderman woont al jaren in Neerharen. Vanaf vrijdag fietst hij in het roze in de Giro, en hij is grote kanshebber voor de eindzege. Een huldiging dringt zich op, maar voor vele dorpsgenoten is het ook meteen de eerste kennismaking met de Nederlander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nieuwsblad.be(...)E8636617EBEA4AFBC8A8
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201022_96072180
[ Bericht 12% gewijzigd door Gretzl op 24-10-2020 16:50:46 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
En Jungels en Mollema en Yatesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Marcoss het volgende:
De Dumoulin-Giro had ook zomaar in dat lijstje kunnen staan overigens, die moet Jürgen vd Broeck daar nog voor bedanken
Harm ging hier toch winnen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het leuke aan dit soort lijstjes is dat meerdere renners de ronde gewonnen zouden moeten hebben.
Deze Giro is bijvoorbeeld van Kelderman, Kruijswijk, Evenepoel, Thomas en Yates afhankelijk van in welk sprookje je wil geloven.
wat betekent dat sterretje toch steeds?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is dat ik niet gok, anders zou ik nu een paar tientjes op Hart zetten.
Ik kan het toch even niet laten dit te quoten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is maar goed ook dat je niet gokt, anders zou je zo door een hypotheek zijn met dergelijke voorspellingen veronderstel ik.
Dat had betrekking op de zogenaamde Froome coup, niet op wie de Giro wel of niet zou winnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het toch even niet laten dit te quoten.
Niet dat ik blij ben dat ik gelijk heb.
Jongerenklassementquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat betekent dat sterretje toch steeds?
maar goed, vandaag is er toch gebeurd wat we eigenlijk al dachten. Sunweb heeft toch eigenlijk het eigen klassement om zeep geholpen en gekozen voor plek 2 en 3. Het is nu toch wel heel waarschijnlijk dat Geoghenhart de Giro gaat winnen. Als Hindley bij Kelderman was gebleven beide dagen had ik dat nog wel eens willen zien. Dan had Wilco gisteren zeker een minuut minder verloren en vandaag misschien ook wel.
Jongerenklassementquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat betekent dat sterretje toch steeds?
maar goed, vandaag is er toch gebeurd wat we eigenlijk al dachten. Sunweb heeft toch eigenlijk het eigen klassement om zeep geholpen en gekozen voor plek 2 en 3. Het is nu toch wel heel waarschijnlijk dat Geoghenhart de Giro gaat winnen. Als Hindley bij Kelderman was gebleven beide dagen had ik dat nog wel eens willen zien. Dan had Wilco gisteren zeker een minuut minder verloren en vandaag misschien ook wel.
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:37 schreef franklop het volgende:
Maar dan ben je geen Thijs-hater en Sunweb-basher. Een doodzonde hierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk?
Oomen was gisteren mee in de beginfase.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:06 schreef Aguero het volgende:
Heeft Sunweb eigenlijk geprobeerd om mensen mee te sturen?
Hij had al lang spijt van zijn wat kritische reactie donderdag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:37 schreef franklop het volgende:
Beginfase was niet in beeld (dacht ik), maar denk dat Ineos en Sunweb dat allebei wel wilden voorkomenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:06 schreef Aguero het volgende:
Heeft Sunweb eigenlijk geprobeerd om mensen mee te sturen?
Thijs geeft indirect gewoon aan de Sunweb een steek heeft laten vallen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar dan ben je geen Thijs-hater en Sunweb-basher. Een doodzonde hier
Geoghegan Hart had vast ook gewild dat Hindley wachtte donderdag, dan was zijn zege vermoedelijk al zo'n beetje binnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2353(...)e-er-beter-zijn.html
Reactie van Wilco. Na de tweede keer Sestriere dus voor het podium gereden en hij durft niet te zeggen dat ze een fout hebben gemaakt dat Hindley niet gewacht heeft donderdag, maar dat denkt ie overduidelijk wel.
Niet echt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geoghegan Hart had vast ook gewild dat Hindley wachtte donderdag, dan was zijn zege vermoedelijk al zo'n beetje binnen.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geoghegan Hart had vast ook gewild dat Hindley wachtte donderdag, dan was zijn zege vermoedelijk al zo'n beetje binnen.
Kelderman moet niet janken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2353(...)e-er-beter-zijn.html
Reactie van Wilco. Na de tweede keer Sestriere dus voor het podium gereden en hij durft niet te zeggen dat ze een fout hebben gemaakt dat Hindley niet gewacht heeft donderdag, maar dat denkt ie overduidelijk wel.
Verdiend?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kelderman moet niet janken.
Hij is gewoon veel te slecht en verdiend het roze niet.
Nou heeft Hindley ten minste het roze en daar moet Sunweb blij mee zijn.
Anders hadden ze 2 renners op het podium maar op grote achterstand van het roze.
Kansloos door het ijs gezakt Kelderman.
Heeft dat al eens geprobeerd hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:55 schreef dz5b604 het volgende:
Niet normaal die Dennis, moet misschien toch maar eens a la Wiggins het een jaar proberen.
Mooi na de GP in Portugal (de favorieten dan).quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:00 schreef Marcoss het volgende:
Starttijden morgen
https://www.tissottiming.(...)0115FFFFFFFFFFFFFF02
Da’s waar!quote:
Pidcock ook nog vanaf maart, gekkenwerk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Da’s waar!
Bij Ineos hebben ze volgend jaar met Thomas, Bernal, Tao, Carapaz, De Plus, Porte, Dani Martinez, Sivakov, Sosa en Yates wel amper goede klimmers natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |