Er is wel een natuurlijke alliantie tussen de oudjes Fuglsang, Nibali en Pozzovivo. Die zullen wel een alles of niets aanval van ver plannen nu.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:28 schreef Ericr het volgende:
Almeida wordt vakkundig gesloopt als Sunweb dezelfde taktiek blijft toepassen. Hopelijk blijven de ritten met hooggebergte intact. Of zoveel mogelijk. Wordt dan zeker een spel van minuten. Maar dan moet er wel enkele keren aan de boom worden geschud. Rijden om te winnen, niet om niet te verliezen
Wielerflits had geen slechte call.quote:Als hij van pech gevrijwaard blijft, behoort een fitte Kelderman potentieel gezien nog altijd tot de beste tien klassementsrenners ter wereld. Dat komt vooral door zijn continuïteit. De kopman van Team Sunweb reed in 2017, 2018 en dit seizoen in alle rittenkoersen die hij uitreed, bij de top tien van het eindklassement. Er zijn maar weinig coureurs die dezelfde papieren kunnen overleggen. De in de provincie Utrecht wonende klassementsrenner is in ieder geval goed uit de corona-break gekomen, met een zevende plek in de Ronde van Polen en een vierde plaats in Tirreno-Adriatico. Een podiumplek zit er zeker in. Waarom dan niet winnen?
Er is nu wel een natuurlijke alliantie tussen de oudjes Fuglsang, Nibali en Pozzovivo. Die zullen wel een alles of niets aanval van ver plannen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:28 schreef Ericr het volgende:
Almeida wordt vakkundig gesloopt als Sunweb dezelfde taktiek blijft toepassen. Hopelijk blijven de ritten met hooggebergte intact. Of zoveel mogelijk. Wordt dan zeker een spel van minuten. Maar dan moet er wel enkele keren aan de boom worden geschud. Rijden om te winnen, niet om niet te verliezen
Met welke knechten moeten zij iets gaan doen dan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is nu wel een natuurlijke alliantie tussen de oudjes Fuglsang, Nibali en Pozzovivo. Die zullen wel een alles of niets aanval van ver plannen.
Woensdag is een uiterst geschikte dag voor de bruggenhoofdentactiek. Dat hoeven geen geweldige klimmers te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met welke knechten moeten zij iets gaan doen dan?
Die is dit seizoen wel echt heel sterk, gaan we ook nog wel zien in de Vueita.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou Vlasov bij de top 4 horen
Maar dat rijtje zijn wel minstens 3 van de top 6. Dat is echt op het niveau van de Tour 2014.
Dan zou je denken dat Tao daar het meest gebruik van moet kunnen maken met 3 erkende hardrijders in het teamquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Woensdag is een uiterst geschikte dag voor de bruggenhoofdentactiek. Dat hoeven geen geweldige klimmers te zijn.
Altijd leuk om dan even dit forum door te spitten op zoek naar iemand die Wielerflits belachelijk maakte vanwege deze vooruitblik..quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wielerflits had geen slechte call.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Altijd leuk om dan even dit forum door te spitten op zoek naar iemand die Wielerflits belachelijk maakte vanwege deze vooruitblik..
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Wilco verstandig is laat die zich in het eerste weekend op een half uur rijden, maar plek 7 in het klassement zal belangrijker zijn.
Matige opbrengst. Dit is alles, met die act van Mani meegenomen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Als Wilco verstandig is, als Wilco intelligent is, als Wilco tactisch inzicht had, als Wilco kon sturen, als Wilco genoeg koersheidhard had, etc. etc.
Goed punt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zou je denken dat Tao daar het meest gebruik van moet kunnen maken met 3 erkende hardrijders in het team
En dan lijkt Swift ook nog in bloedvorm te zijn
Zeker. Je onderschat de psychische effecten. Als Kelderman hier de ritzege pakt is de druk een klein beetje van de ketel, dan is de eerste prijs binnen. Voor iemand die altijd een notoire choker is geweest (misschien nu minder) is dat extra belangrijk, dunkt me.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus de 2 seconden die die vandaag verloren heeft in een eindsprint hebben geleid tot dit inzicht?
Het is maar goed ook dat je niet gokt, anders zou je zo door een hypotheek zijn met dergelijke voorspellingen veronderstel ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is dat ik niet gok, anders zou ik nu een paar tientjes op Hart zetten.
Hart heeft wel een prachtige ploeg om in de vallei een verschil uit te bouwen. Potentiële bruggenhoofden genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Je onderschat de psychische effecten. Als Kelderman hier de ritzege pakt is de druk een klein beetje van de ketel, dan is de eerste prijs binnen. Voor iemand die altijd een notoire choker is geweest (misschien nu minder) is dat extra belangrijk, dunkt me.
Ook vertrouw ik Hart voor geen stuiver, ik krijg nu al meteen flashbacks naar Froome in 2018. Ik denk dat Hart een soortgelijke coupe gaat proberen. Almeida in de rol van Yates, Kelderman in de rol van Dumoulin. Ineos is niet op volle oorlogssterkte maar als ze een goede dag hebben kunnen ze de nodige ondersteuning bieden.
De lamme helpt de blinde. Raids blijven een risico maar dan moet je wel de vorm hebben. Het houdt niet echt over bij de drie veteranen en Fuglsang wordt meestal alleen maar minderquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is nu wel een natuurlijke alliantie tussen de oudjes Fuglsang, Nibali en Pozzovivo. Die zullen wel een alles of niets aanval van ver plannen.
Ik heb net enorm zitten genieten van dit filmpje. RoboBasso in optima forma, Saunier Duval, bijrolletjes voor team Gadret en Serpa, commentaar van Renaat. Wat wil een mens nog meer?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, ik bedoel woensdag en dan de Bondone. Dinsdag zal wel voor de aanvallers zijn.
David Lopez, ja die bestond ook nog.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb net enorm zitten genieten van dit filmpje. RoboBasso in optima forma, Saunier Duval, bijrolletjes voor team Gadret en Serpa, commentaar van Renaat. Wat wil een mens nog meer?
De coup van Froome was man tegen man, Dumoulin had geen ploeggenoten meer op dat moment. Als Hart zoiets wil proberen moet die al vrij vroeg vertrekken, en dan zal Kelderman zijn knechten over het algemeen nog hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Je onderschat de psychische effecten. Als Kelderman hier de ritzege pakt is de druk een klein beetje van de ketel, dan is de eerste prijs binnen. Voor iemand die altijd een notoire choker is geweest (misschien nu minder) is dat extra belangrijk, dunkt me.
Ook vertrouw ik Hart voor geen stuiver, ik krijg nu al meteen flashbacks naar Froome in 2018. Ik denk dat Hart een soortgelijke coupe gaat proberen. Almeida in de rol van Yates, Kelderman in de rol van Dumoulin. Ineos is niet op volle oorlogssterkte maar als ze een goede dag hebben kunnen ze de nodige ondersteuning bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |