SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Door hard te fietsenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:52 schreef Belgosome het volgende:
Hoe heeft Wilco ooit dat roze gepakt?
Als je hip wil zijn, moet je ''Patbonus'' roepenquote:
Ik heb geen humor en doe al helemaal niet mee met grappen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je hip wil zijn, moet je ''Patbonus'' roepen
Titi was pas een echte strijder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:52 schreef Szura het volgende:
Vergelijk het geknok van Almeida eens met dooie pier Wielco, kun je alleen maar respect voor hebben
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen humor en doe al helemaal niet mee met grappen.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
No offence, maar Wilco is toch ook niet echt een winnaar?
Ik ben toch wel gekwetstquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
No offence, maar Wilco is toch ook niet echt een winnaar?
Je zou haast gaan denken dat hij vandaag niet beter kan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:55 schreef hhh38 het volgende:
Kelderman rijdt rond als een dood vogeltje, daar zit gewoon nog maar heel weinig in lijkt me
Of gewoon even goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:55 schreef Zwansen het volgende:
Hart dus toch nog wel aardig goed. Of Hindley is niet goed...
Halve Nederlander Hindleyquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Karsten denkt dat Sunweb een Nederlands team is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |