abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:06:08 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195823201
quote:
Agenten bekogeld met stoelen en glazen bij beëindiging illegaal feest in Alblasserdam



Bezoekers van een illegaal feest op een boot bij jachtenbouwer Oceanco in Alblasserdam zijn vrijdagavond op de vuist gegaan met de politie. Daarbij zijn de agenten bekogeld met glazen en stoelen. Vijf mensen zitten vast.

Agenten kwamen kort voor middernacht poolshoogte nemen, nadat ze aan boord van het schip licht zagen branden en harde muziek hoorden. Op het schip bleken vijftien mensen aanwezig, die zich niet aan de coronamaatregelen hielden.

De agenten maakten een einde aan het feest, maar werden daarbij genegeerd door de feestvierders. Dit resulteerde uiteindelijk in een discussie met duw- en trekwerk, waarbij het shirt van één van de politieagenten werd vernield. Na het oproepen van versterking werd opnieuw geprobeerd de groep onder controle te krijgen, maar dit keer kregen de agenten glazen en stoelen naar hun hoofd.

Stroomstootwapen
Een massale vechtpartij volgde. Agenten sloegen met hun wapenstok en zelfs de surveillancehond en een stroomstootwapen moesten worden ingezet. Uiteindelijk zijn vier mannen en een vrouw in de leeftijd van 23 tot 34 jaar uit Alblasserdam opgepakt.

Politie neemt de zaak erg hoog op. “Agenten stappen naar voren om de samenleving te beschermen en uitvoering te geven aan maatregelen met betrekking tot de Corona-pandemie. Dan past het gedrag van de aanwezigen op het schip op geen enkele wijze hierin. Schandalig wat daar plaatsvond. Twee agenten raakten in het tumult lichtgewond.”

Meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten.

https://www.rijnmond.nl/n(...)eest-in-Alblasserdam
quote:
Agenten gewond door 'golf van geweld' bij illegaal feest in Alblasserdam

De politie is vrijdagavond aangevallen bij het beëindigen illegaal feest in de Zuid-Hollandse plaats Alblasserdam. Door een "golf van geweld" zijn twee agenten lichtgewond geraakt, meldt de politie zaterdag. Er zijn vijf aanhoudingen verricht.

Het feest op een boot werd kort voor middernacht ontdekt door enkele surveillerende agenten. Aan boord waren ongeveer vijftien feestgangers. Ze hielden zich niet aan de coronamaatregelen.

De agenten probeerden het feest te beëindigen, maar de aanwezigen weigerden mee te werken. "In plaats daarvan ontstond discussie met de personen waarop men ging duwen en trekken", aldus de politie. "Tijdens dit tumult werd het politieshirt van een van de agenten kapot getrokken."

De personen op de boot weigerden opnieuw mee te werken nadat er meer agenten arriveerden. Ze gooiden onder meer glazen en stoelen naar de agenten. Ook werd er gevochten. Er is door de agenten onder meer een wapenstok en een stroomstootwapen gebruikt.

Er zijn uiteindelijk vijf verdachten aangehouden. Het gaat om vier mannen en een vrouw in de leeftijd van 23 tot 34 jaar. Het vijftal is woonachtig in Alblasserdam. Meer aanhoudingen worden op dit moment niet uitgesloten.

"Schandalig wat daar plaatsvond", zegt de politie over het ongeregeldheden. "Agenten stappen naar voren om de samenleving te beschermen en uitvoering te geven aan maatregelen met betrekking tot de coronapandemie. Dan past het gedrag van de aanwezigen op het schip op geen enkele wijze hierin."

https://www.nu.nl/binnenl(...)rdam.html?redirect=1
----------------------

Allemaal verstandige zelfdenkende mensen die zich niets laten opleggen... Zucht 8)7 8)7 8)7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:09:06 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823253
"Agenten stappen naar voren om de samenleving te beschermen"


_O-

Waar bemoeien ze zich nou mee? Heel toneelspel omdat mensen ff een feestje geven :')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195823257
Door een golf van geweld zijn twee agenten lichtgewond geraakt...... _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Spellchecker zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:09:25 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:09:53 #5
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_195823264
Ze hadden die boot beter de Titanic achterna kunnen sturen.
pi_195823280
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef maily het volgende:
Tokkies gonna tok
pi_195823292
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
"Agenten stappen naar voren om de samenleving te beschermen"


_O-

Waar bemoeien ze zich nou mee? Heel toneelspel omdat mensen ff een feestje geven :')
Jij luistert ook niet naar je werkgever?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:13:20 #8
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195823308
Volgende keer maar gelijk met scherp schieten.
Ik ben inmiddels overleden
pi_195823311
Vallen gedragingen op een boot ook niet onder "achter de voordeur"? Of moet hij daarvoor in het water liggen? Wat als het een woonboot is?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:13:55 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823315
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:12 schreef halfway het volgende:

[..]

Jij luistert ook niet naar je werkgever?
Ligt er net aan of het verzoek redelijk is.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:16:14 #11
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195823347
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:13 schreef Mikeytt het volgende:

Ligt er net aan of het verzoek redelijk is.
Of iets redelijk is, is subjectief.

Maar als het volgens jouw mening niet redelijk is, wat doe je dan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195823349
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:13 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ligt er net aan of het verzoek redelijk is.
Het is hun werk, mensen doen net of agenten zzp-ers zijn.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:19:08 #13
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823398
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Of iets redelijk is, is subjectief.

Maar als het volgens jouw mening niet redelijk is, wat doe je dan?
Dan doe ik het niet?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:20:55 #14
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195823415
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:19 schreef Mikeytt het volgende:

Dan doe ik het niet?
En als je dan je baan verliest?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:22:58 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_195823447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
"Agenten stappen naar voren om de samenleving te beschermen"


_O-

Waar bemoeien ze zich nou mee? Heel toneelspel omdat mensen ff een feestje geven :')
In jouw geliefde Amerika was jij helemaal naar de tering geslagen door agenten daar :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:23:05 #16
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823449
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

En als je dan je baan verliest?
Als de werkgever een ellenlange procedure wil doorstaan die die waarschijnlijk gaat verliezen omdat er 1 taak is die ik niet wilde doen, dan is het toch zijn goed recht?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:24:14 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195823461
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:23 schreef Mikeytt het volgende:

Als de werkgever een ellenlange procedure wil doorstaan die die waarschijnlijk gaat verliezen omdat er 1 taak is die ik niet wilde doen, dan is het toch zijn goed recht?
Ah, je voelt jezelf beschermd door het Nederlands recht. Dat is fijn, he?

Betekent dat dat je in de VS een veel minder grote bek zou hebben? Hmmm? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:24:18 #18
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823462
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

In jouw geliefde Amerika was jij helemaal naar de tering geslagen door agenten daar :)
Nee hoor. Daar durven mensen nog gewoon massaal tegen de agenten te vechten tijdens demonstraties.

Hier staan de politici al te janken als er een steen naar een agent wordt gegooid. _O-
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195823466
ze hadden beter kunnen gaan varen en feest vieren.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195823494
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
"Agenten stappen naar voren om de samenleving te beschermen"


_O-

Waar bemoeien ze zich nou mee? Heel toneelspel omdat mensen ff een feestje geven :')
Het virus is racistisch, het treft donkere mensen harder. Dat jij hier nou schijt aan hebt laat zien dat je net zo racistisch bent als de mensen die je zo hekelt.


Jammer, ik dacht dat je eindelijk woke was, maar helaas snap je het nog steeds niet.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:27:08 #21
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823501
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ah, je voelt jezelf beschermd door het Nederlands recht. Dat is fijn, he?

Betekent dat dat je in de VS een veel minder grote bek zou hebben? Hmmm? :')
Nee hoor. Wel grappig dat Nederlanders denken dat Amerikanen geen rechten hebben op het werk. :+

En mocht ik wel ontslagen worden, zoek ik toch gewoon een andere baan? Maar lijkt me sterk dat een werkgever 1 van de beste werknemers kwijt wil.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195823511
Zeker als de regels straks nog iets strenger worden, of misschien zelfs een complete lockdown, mag van mij het leger wel ingezet worden om de boel te handhaven en orde te houden.
Hoge boetes ben ik ook voorstander van, geen mondkapje op in het openbaar? Voor 800 euro leer je dit wel snel af.

Nederlands klagen maar over het verliezen van hun vrijheid, blablabla. Wel, ga zo door, en je hebt straks niets meer te klagen, als je overleden bent door Corona.
Man, man, man, wat een dom volk hebben we toch in dit land... :')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:29:27 #23
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
Zeker als de regels straks nog iets strenger worden, of misschien zelfs een complete lockdown, mag van mij het leger wel ingezet worden om de boel te handhaven en orde te houden.
Hoge boetes ben ik ook voorstander van, geen mondkapje op in het openbaar? Voor 800 euro leer je dit wel snel af.

Nederlands klagen maar over het verliezen van hun vrijheid, blablabla. Wel, ga zo door, en je hebt straks niets meer te klagen, als je overleden bent door Corona.
Man, man, man, wat een dom volk hebben we toch in dit land... :')
Al corona gehad. Ik leef nog hoor.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:29:41 #24
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195823528
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:27 schreef Mikeytt het volgende:

Nee hoor. Wel grappig dat Nederlanders denken dat Amerikanen geen rechten hebben op het werk. :+
Dat is toch ook zo.

quote:
Maar lijkt me sterk dat een werkgever 1 van de beste werknemers kwijt wil.
Spoken like a true narcissist. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195823530
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Al corona gehad. Ik leef nog hoor.
Dat kan, en misschien heb je bij de volgende keer minder geluk. Wie zal het zeggen...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:31:45 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_195823546
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef maily het volgende:
Tokkies gonna tok
Dit, en tokkies staan natuurlijk aan de kant van de rellende tokkies. Het is allemaal zo voorspelbaar :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:33:27 #27
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823572
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:30 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dat kan, en misschien heb je bij de volgende keer minder geluk. Wie zal het zeggen...
De vorige keer niets van gemerkt. Alleen getest vanwege brononderzoek. Lichaam is prima.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195823574
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Al corona gehad. Ik leef nog hoor.
Niet gezegd dat je het nu niet meer kan krijgen. Vorige week nog is er iemand overleden aan de gevolgen van corona nadat die persoon van een eerdere besmetting eerst genezen was. De tweede besmetting werd fataal. Ook weten we nog vrij weinig van de gevolgen op lange termijn, corona is meer dan alleen een kuchje, het valt ook je interne organen aan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195823580
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
geen mondkapje op in het openbaar? Voor 800 euro leer je dit wel snel af.

Want? Bewijs dat mondkapjes helpen? Dus ik moet een boete van 800 euro krijgen omdat ik niet gemuilkorfd wil worden? Laat die mensen die feestjes gaan lopen organiseren boetes krijgen.
pi_195823610
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:33 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

De vorige keer niets van gemerkt. Lichaam is prima.
Jouw lichaam (en vele andere lichamen) zullen het de eerste keer wellicht goed uitgehouden hebben, dit zegt totaal helemaal niets over een volgende besmetting, en hoe je lichaam dan reageert.
Dit virus muteert per minuut, past zich aan om te overleven. Dit houdt in dat het virus op dit moment mogelijk wat milder is dan zegge, een paar weken geleden. Maar over enkele weken zou het wel weer andersom kunnen zijn, met opnieuw een hoop doden tot gevolg.

Jij begrijpt er zo te zien helemaal niets van hoe een virus werkt. Geeft niet, daar heb je mensen met een IQ voor...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:36:24 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195823612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
Zeker als de regels straks nog iets strenger worden, of misschien zelfs een complete lockdown, mag van mij het leger wel ingezet worden om de boel te handhaven en orde te houden.
Hoge boetes ben ik ook voorstander van, geen mondkapje op in het openbaar? Voor 800 euro leer je dit wel snel af.

Nederlands klagen maar over het verliezen van hun vrijheid, blablabla. Wel, ga zo door, en je hebt straks niets meer te klagen, als je overleden bent door Corona.
Man, man, man, wat een dom volk hebben we toch in dit land... :')
Eens!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:36:36 #32
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823616
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet gezegd dat je het nu niet meer kan krijgen. Vorige week nog is er iemand overleden aan de gevolgen van corona nadat die persoon van een eerdere besmetting eerst genezen was. De tweede besmetting werd fataal. Ook weten we nog vrij weinig van de gevolgen op lange termijn, corona is meer dan alleen een kuchje, het valt ook je interne organen aan.
Een vrouw van 89 die ernstig ziek was, een immuunziekte had en waarvan niet is vastgesteld door de artsen dat ze zeker weten overleden is door corona.


Goed voorbeeld man _O-
Zal me er zorgen over maken zodra ik 89 ben en ik een ernstige immuunziekte oploop
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:37:11 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195823628
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:34 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Want? Bewijs dat mondkapjes helpen? Dus ik moet een boete van 800 euro krijgen omdat ik niet gemuilkorfd wil worden? Laat die mensen die feestjes gaan lopen organiseren boetes krijgen.
Mondkapjes een muilkorf noemen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:38:08 #34
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823642
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo.
[..]
Neen

quote:
Spoken like a true narcissist. :')
Niks narcistisch aan. Gewoon weten dat je 1 van de beste werknemers bent. Vorig jaar heeft niemand hoger dan ik gescoord opnde KPI's
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195823654
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vallen gedragingen op een boot ook niet onder "achter de voordeur"? Of moet hij daarvoor in het water liggen? Wat als het een woonboot is?
Het was op een boot bij een jachtenbouwer, dus ik denk zomaar dat het niet de rechtmatige eigenaren waren. En ook als rechtmatige eigenaar mag je waarschijnlijk niet zomaar ten alle tijde op je boot terwijl hij daar in de werf ligt. Nog even buiten de coronamaatregelen om.
pi_195823655
Waterkanon en traangas inzetten volgende keer.
Het volk moet maar leren wie de baas is.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:39:01 #37
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:34 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Want? Bewijs dat mondkapjes helpen? Dus ik moet een boete van 800 euro krijgen omdat ik niet gemuilkorfd wil worden? Laat die mensen die feestjes gaan lopen organiseren boetes krijgen.
Muilkorf nog wel :')
Doe gewoon je mondkapje op ofzo. Alsof mondkapjes het ultieme teken van onderdrukking zijn ofzo
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:39:27 #38
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823664
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:38 schreef Metalfrost het volgende:
Waterkanon en traangas inzetten volgende keer.
Het volk moet maar leren wie de baas is.
Traangas gooien we altijd wel terug :9
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:41:47 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195823706
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:36 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Een vrouw van 89 die ernstig ziek was, een immuunziekte had en waarvan niet is vastgesteld door de artsen dat ze zeker weten overleden is door corona.

Goed voorbeeld man _O-
Zal me er zorgen over maken zodra ik 89 ben en ik een ernstige immuunziekte oploop
Dat je geen zorgen maakt als je het nog een krijgt, prima. Maar je kan ook andere besmetten. Ik neem aan dat je wel gewoon de adviezen en regels volgt?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195823715
quote:
84s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Mondkapjes een muilkorf noemen :')
Ja. Grappig heh? Maar joh, ga jij lekker met zo'n ding op je bakkes lopen. Niet vergeten je alsnog aan die 1.5 meter afstand te houden heh. En niet te hard hoesten en niezen , want dan heeft zo'n mondkap al geen effect meer en besmet je alsnog mensen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:42:35 #41
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195823721
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:38 schreef Mikeytt het volgende:

Niks narcistisch aan. Gewoon weten dat je 1 van de beste werknemers bent. Vorig jaar heeft niemand hoger dan ik gescoord opnde KPI's
Prima narcistisch antwoord, ook. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:43:26 #42
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195823741
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:42 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Ja. Grappig heh? Maar joh, ga jij lekker met zo'n ding op je bakkes lopen. Niet vergeten je alsnog aan die 1.5 meter afstand te houden heh. En niet te hard hoesten en niezen , want dan heeft zo'n mondkap al geen effect meer en besmet je alsnog mensen.
Ik hou mij inderdaad netjes aan de regels en draag een mondkapje en hou 1,5 meter afstand. Zou jij misschien ook moeten doen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:44:02 #43
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195823754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:34 schreef hyviiee het volgende:

Want?
Als dat de regel is, dan is dat zo. Of ben jij zo iemand die het allemaal wel zelf bepaalt?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195823775
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:39 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Muilkorf nog wel :')
Doe gewoon je mondkapje op ofzo. Alsof mondkapjes het ultieme teken van onderdrukking zijn ofzo
Ga jij je nu maar bezig houden met jezelf de beste te vinden.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:46:20 #45
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823789
quote:
84s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat je geen zorgen maakt als je het nog een krijgt, prima. Maar je kan ook andere besmetten. Ik neem aan dat je wel gewoon de adviezen en regels volgt?
Ik draag gewoon een mondkapje en volg de meeste regels.

Soms een feestje moet echter wel kunnen.

De oudste persoon die ik ooit spreek is 44, dus niks mis mee.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195823806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Soms een feestje moet echter wel kunnen.

De oudste persoon die ik ooit spreek is 44, dus niks mis mee.
En hiermee bevestig je wel dat je de slimste niet bent.
In combinatie met narcisme, zet je jezelf best wel compleet voor lul hier
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:49:14 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195823819
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ik draag gewoon een mondkapje en volg de meeste regels.

Soms een feestje moet echter wel kunnen.

De oudste persoon die ik ooit spreek is 44, dus niks mis mee.
Feestjes zijn niet verstandig ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:52:37 #48
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195823875
quote:
84s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Feestjes zijn niet verstandig ;)
Klopt. Claim ik ook niet.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195823905
Feestjes zijn niet verstandig, maar moet soms wel kunnen... riiiight... _O-
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:57:18 #50
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_195823949
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]


Vorig jaar heeft niemand hoger dan ik gescoord opnde KPI's
Lol hoe oud ben je? 20 en net begonnen in je eerste baantje in een call center waar ze een bord hebben hangen met de beste verkoper? :D
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')