South park dus?quote:Op zondag 8 november 2020 17:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Screw you guys, I'm going home.
Belly heeft toch ook een album met een titel die uit meer woorden bestaat? Zilver baby of zoiets? Of vergis ik mequote:Op zondag 8 november 2020 18:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Vergeet Belly ook niet... Star - King - Dove (tussendoor ook nog ep's Moon en Feel)
Baby Silvertooth is een verzamelaar, als je die meetelt dan vallen ze inderdaad afquote:Op zondag 8 november 2020 20:31 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Belly heeft toch ook een album met een titel die uit meer woorden bestaat? Zilver baby of zoiets? Of vergis ik me
quote:
Nou, iets algemener, Primus heeft de titel muziek voor South Park gedaan, Foetus voor Archer en Venture Bros.quote:
Oh verzamelaar.. nou dan had ik belly ook goedgekeurd. Ik ken ze verder niet zo heel goed, ben geen fanquote:Op zondag 8 november 2020 20:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Baby Silvertooth is een verzamelaar, als je die meetelt dan vallen ze inderdaad af
Coulant! Wie maakte de titelsong van Malcolm in the middle?quote:Op zondag 8 november 2020 20:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
[..]
Nou, iets algemener, Primus heeft de titel muziek voor South Park gedaan, Foetus voor Archer en Venture Bros.
Je bent me nu nog niet de baas!quote:
quote:
Welk nummer van wie isquote:"" was used as the theme song for the 1990–1992 Fox sitcom Get a Life, starring Chris Elliott.
quote:
Terecht puntje jaquote:Op maandag 9 november 2020 13:02 schreef pipster het volgende:
[..], puntje bij mijzelve genoteerd voot TMBG
S T A N D 1421:
Blogman 3
cafca 3
MadMaster 7
Burnett 2
methodmich 3
slaveloos 4
pipster 6
iggyinthehouse 3
bartrid 5
n00biedoobiedoo 4
TheSilentEnigma 1
Berkery 1
Nope, dat was 'm!quote:Op maandag 9 november 2020 13:46 schreef slaveloos het volgende:
Het komt nooit meer goed was dat, of was dat een andere serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |