Idd. S.A. zijn de begin letters van t nummer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:25 schreef bartrid het volgende:
dan zal de artiest David Grey zijn maar daar ken ik verder weinig van behalve de songtitels.
Huh?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:57 schreef lubje25 het volgende:
Orinoco flow had een hit met dezelfde titel.
Ja sorry. Was in de war.☺ In dat nummer komt de titel die ik zoek heel vaak langs.quote:
Dan lijkt het me deze te zijnquote:
Wat van wie?quote:Well, it's not far down to paradise
quote:
Foxy Foxtrotquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Onder welke naam is 'Schmidtchen Schleicher' hier meer bekend?
Groen en geelquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:16 schreef Burnett het volgende:
Onder welke naam is 'Verde E Amarelo' hier meer bekend?
Frans Duijtsquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:12 schreef methodmich het volgende:
Welke zestalige Nederlandse volkszanger uit een zigeunerfamilie vierde vandaag zijn vijftigste verjaardag?
Ik zie daar maar 2 talen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, die spreekt maar drie talen.
Dat is hem!quote:
De Wagner diepvriespizza's die deze week in de aanbieding zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:49 schreef cafca het volgende:
Das Rheingold, Die Walküre, Siegfried en Götterdämmerung vormen samen?
Bijna goed!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De Wagner diepvriespizza's die deze week in de aanbieding zijn?
Nou ja, Ring des Nibelungen, maar goed.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik dat ik in de war was met oord of the ringsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou ja, Ring des Nibelungen, maar goed.
Bingo Boys - How To Dance?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:50 schreef slaveloos het volgende:
Vertaalde tekst:
Ga door je knieën
Klap in je handen
Beweeg je heupen
Wat van wie?
Wellicht toevallig ook dezelfde sequentie? Maar die bedoel ik nietquote:
Je bent wel sehr nah!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Tragic Error - Klatsche In Die Hände?
Net zo fout...
Sicherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |