abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195822262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan moet hij de bron erbij vermelden en de discussie aan willen gaan met zo'n OP
capricia heeft dat al gevraagd, om deel te nemen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:20:02 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195822323
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

capricia heeft dat al gevraagd, om deel te nemen.
Dat wordt door mods wel vaker gevraagd in zijn topics. Maar hij doet het nooit.

Het antwoord op de vraag in de OP is overigens nul (0).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195822567
Als Rutte de grenzen dicht hield voor personen vervoer, als we van de zomer niet mochten reizen. En alleen goederen komt het land binnen, dan waren we al een heel eind. Maar ja in de zomer moest gefeest worden, we moesten weer op vakantie en we moesten ons vooral niet te veel aantrekken van corona want alles moest weer open inclusief de scholen. We hadden immers het virus overwonnen. Twee maanden later...verassing:P
pi_195824169
Indymedia is toch zo'n linkse antifa haat site?
pi_195824200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Indymedia is toch zo'n linkse antifa haat site?
Mss kan @Janssen_S dat nog even komen uitleggen.. :D
Hij publiceert ook stukken op andere media.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195824222
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Mss kan @:janssen_s dat nog even komen uitleggen.. :D
Hij publiceert ook stukken op andere media.
Ik ken de website van echt 15 jaar terug ofzoiets toen ik nog SP lid was en wat vrienden had met kraakpanden enzo. Even gekeken net maar er is niet veel anders _O-
pi_195824289
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ken de website van echt 15 jaar terug ofzoiets toen ik nog SP lid was en wat vrienden had met kraakpanden enzo. Even gekeken net maar er is niet veel anders _O-
Hij publiceerde ook op Voorpost.
Das nou niet bepaald links. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:33:03 #33
3542 Gia
User under construction
pi_195824616
Rutte is voor geen enkele dode aansprakelijk.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:40:15 #34
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195824729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:10 schreef Janssen_S het volgende:
Het voeren van juridische procedures tegen overheden is een effectief middel in deze strijd. Veel rechters proberen hun werk goed te doen maar helaas blijkt ook de rechtspraak niet ongevoelig voor de toenemende invloed van de overheid.

Toch is procederen nog steeds een effectief middel. Waarom? Onze beleidsmakers verschuilen zich bij gebrek aan kritische vragen vanuit het parlement, toezichthouders en de media steeds weer achter inconsistente en ongemotiveerde stellingen. In de rechtszaal kan dit niet.
Over procederen gesproken, ben je al op de hoogte van deze (aanstaande) rechtszaak tegen de Staat? Ik vind het zelf buitengewoon belangrijk dat deze stap nu wordt genomen, omdat hij hopelijk tot een doorbraak leidt in de verandering van het kabinetsbeleid op essentiële punten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 01:49 schreef Gretzl het volgende:Er is een belangrijke rechtszaak aanstaande, waarin Stichting Protect EveryBody de staat voor de rechter gaat slepen om zodoende veilig onderwijs af te dwingen.
(Tenzij de Staat binnen de gestelde termijn alsnog aan de sommatie-eisen voldoet.)

Wordt ongetwijfeld vervolgd over een paar weken.

quote:
De zaak start Stichting Protect EveryBody (waaronder ContainmentNu.nl in samenwerking met en met steun van Geen Dor Hout, Scholen Veilig, Scholenmeldpunt, EndCoronaVirus.org en Zero CovidAlliance. En met gezinnen die door het kabinetsbeleid in een moeilijke situatie zijn gekomen.

Scholen zijn nu niet veilig. De veiligheidsmaatregelen moeten verbeterd, en ouders moeten geen last krijgen van de leerlingambtenaar als zij ervoor willen kiezen thuisonderwijs aan te bieden. Dit zijn belangrijke aanknopingspunten die juridisch haalbaar worden geacht - want een rechter zal niet gauw de beleidsvrijheid van de overheid aantasten, dus moesten we concrete doelen kiezen die resultaat kunnen opleveren.
twitter

(zie draad voor de tweets met aanvullende informatie)

De volledige sommatiebrief lees je hier

Voor meer informatie of je mee wilt helpen verwijs ik jullie door naar [url=https://i.imgur.com/QbzH14M.png]mail/url] en de website: http://veiligonderwijs.org

[ Bericht 4% gewijzigd door Gretzl op 24-10-2020 15:03:22 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_195836492
TS komt helaas niet mee discussiëren. Als ie zich meldt, kan het topic weer open.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 26 oktober 2020 @ 08:21:03 #36
236264 crew  capricia
pi_195860426
Hallo allemaal,
De TS is aanwezig en doet graag mee met de discussie. Dus ik open het topic weer.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195860749
Voor degenen die dit niet weet en voor degenen die denken dat ik artikelen van IndyMedia kopieer, leg ik uit dat ik zelf artikelen op IndyMedia plaats. Mijn naam staat altijd daar geschreven.

Ik wil geen campagne voeren voor iemand om op te stemmen. Van alle politici mag ik Gert Wilders het meest, hoewel ik het sommige van zijn opvattingen niet eens ben.

Ik volg geen fascistische opvattingen en ik respecteer antifa. Ik gebruik IndyMedia als een platform voor het publiceren van mijn artikelen. Ik ben blij om de mening van andere mensen over mijn artikelen te horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janssen_S op 26-10-2020 09:16:59 ]
pi_195860785
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:42 schreef roos94 het volgende:
450 doden
Dat is dan weer niet geweldig
  maandag 26 oktober 2020 @ 09:13:56 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_195861094
Ik vind deze moeilijk, want het is niet zoals bijvoorbeeld in de VS waar Dr. Fauci een ding zegt en Trump diametraal de andere kant opgaat. Daar kun je een stuk makkelijker van verantwoordelijkheid spreken. Het lijkt (ik zeg lijkt want het OMT is om deze reden opzettelijk schimmig gemaakt) alsof het RIVM en het kabinet op een lijn zitten, en dan is Rutte in het begin verkeerd voorgelicht door het RIVM.

Dat gezegd hebbende valt Rutte en het kabinet wel wat aan te rekenen als je ons vergelijkt met Duitsland. Die zagen het virus zich in Azië verspreiden en zijn gelijk op gaan schalen en draaiboeken gaan maken, waar bij ons de gedachte leek van het is een griep dus we houden gewoon het griep draaiboek aan en we kijken wel bij de ziekenhuizen als het een keer zo ver is. Die afwachtende houding moet zeker een paar duizend doden veroorzaakt hebben.

Tegelijkertijd hebben we natuurlijk ook niet de middelen van Duitsland en zijn we een stuk dichter bevolkt en internationaler.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195861112
0.
pi_195861223
Doe gewoon normaal man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')