quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Meke Googelt veel over iedereen en weet zo soms heel subtiel te stoken en te blackmailen met al die geheime kennis
Dat moeten we altijd al doen, want er is nooit een touw vast te knopen aan jouw posts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn geval subtieler, dat je echt tussen de regels moet lezen. Zoals altijd eigenlijk.
Niets eigenlijk. Maar ik dacht even mee te gaan in @Strani zijn gedachtegang en mensen tegen elkaar op te stoken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mekewat heeft die nou weer uitgespookt
Haha nou met een beetje mayonaise en een auto kom je anders al een heel eind hoor, maar dat hoef ik jou niet te vertellen na volgende week!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moeten we altijd al doen, want er is nooit een touw vast te knopen aan jouw posts.
Trustenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:26 schreef koffieleuk het volgende:
Welterusten allen, probeer het beschaafd te houden![]()
Niets? Dat is nogal een aanname.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Maar ik dacht even mee te gaan in @:Strani zijn gedachtegang en mensen tegen elkaar op te stoken.
Zo zie je maar weer, Strani heeft zelfs een slechte invloed op de aardigste mensen hier!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Maar ik dacht even mee te gaan in @:Strani zijn gedachtegang en mensen tegen elkaar op te stoken.
Truste!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:26 schreef koffieleuk het volgende:
Welterusten allen, probeer het beschaafd te houden![]()
Goede aankopen wel van Valenciaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou met een beetje mayonaise en een auto kom je anders al een heel eind hoor, maar dat hoef ik jou niet te vertellen na volgende week!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, Strani heeft zelfs een slechte invloed op de aardigste mensen hier!
Ik had @Aoibhin haar post nog niet gezien.quote:
Echt hé. Ik was tot twee jaar geleden altijd heel sympathiek. Maar door @Strani ben ik een regelrechte klootzak gewordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, Strani heeft zelfs een slechte invloed op de aardigste mensen hier!
Ik verwacht het wel, hoor, maar vraag het anders eens via de app of de socials, daar hebben ze vast wel een antwoord op!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:12 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoop echt dat ze de er een Spotify playlist maken als de top 10 bekend is, want ik ben gek genoeg om dat te gaan doen![]()
Herkenbaar. Maar altijd weer anderen framen als de boosdoenerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt hé. Ik was tot twee jaar geleden altijd heel sympathiek. Maar door @:Strani ben ik een regelrechte klootzak geworden
Ja jij was vroeger zeker ook poeslief, voordat de Spanjaard erbij kwamquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar altijd weer anderen framen als de boosdoener
Ja precies en nu heb ik geleerd dat het hoog tijd is om mijn imago op te poetsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja jij was vroeger zeker ook poeslief, voordat de Spanjaard erbij kwam
Welk imagoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies en nu heb ik geleerd dat het hoog tijd is om mijn imago op te poetsen.
quote:
Je was ook wel toe aan een uitdaging!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Kijk Strani alleen kan ik makkelijk aan, maar dit samenspannen van jullie begint wat lastiger te worden.
We denken gewoon dat je nog veel beter kunt, dus vandaar al deze weerstand. Nu lijkt het nog nergens op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Kijk Strani alleen kan ik makkelijk aan, maar dit samenspannen van jullie begint wat lastiger te worden.
Je hebt er niet veel aan. Maar ik sta aan jouw kantquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt er niet veel aan. Maar ik sta aan jouw kant
We weten allemaal dat jij dat niet zal zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:41 schreef Em31 het volgende:
We zullen zien wie het laatst lacht
[ afbeelding ]
Dan kun je net zo goed niemand achter je hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt er niet veel aan. Maar ik sta aan jouw kant
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij dat niet zal zijn
Welterustenquote:
Morele support dan maar @Em31 De rest mag je zelf doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niemand achter je hebben
Buenas noches Straanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Welterusten! Ik ga ook eens slapen.
We zijn hier toch helemaal in het wielrennen. Dan past deze er wel bij.quote:
Jij bent de enige met fretten, dus dat is ook diversiteitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
In antwoord op de diversiteitskwestie van vanmiddag: helaas voeg ik (ondanks mijn UI) op dat vlak niets toe aan deze SC
Dat is ze OOK, en dat maakt het dus zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]ongelofelijk! En ik maar denken dat ze zo lief is.
Kinkyquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga ook richting bed, maar nog niet direct slapen.
Truequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent de enige met fretten, dus dat is ook diversiteit
Had ik je niet ergens iets Spaans horen brabbelen op een meet ooit...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wordt nu wel gevaarlijk voordat iemand gaat ontdekken dat @:Strani en ik een en dezelfde persoon zijn
No!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ik je niet ergens iets Spaans horen brabbelen op een meet ooit...Verrek
Ja probeer je maar achter het Engels te verschuilenquote:
Que?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja probeer je maar achter het Engels te verschuilen
¿Que si, que no?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja probeer je maar achter het Engels te verschuilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |