Dus je hebt er nu voor gezorgd dat iemand die voor 6 euro per uur rondrijdt op het matje moet komen vlak voor het weekendquote:
Moet ie z'n werk maar doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hebt er nu voor gezorgd dat iemand die voor 6 euro per uur rondrijdt op het matje moet komen vlak voor het weekend
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent @:scrummie
Tenzij ze mijn pakketje verneukt in de voortuin gooien ga ik niet zeiken op die lui.quote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt zeer teleurgesteld in Scummie
Scummie lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt zeer teleurgesteld in Scummie
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij ze mijn pakketje verneukt in de voortuin gooien ga ik niet zeiken op die lui.
Die rijden over het algemeen compleet onrealistische tijdsschema's af en worden flink uitgeknepen door ome PostNL. Ultiem teringbedrijf.
Mensen die hier geen compassie voor hebben en dan meteen verhaal gaan halen hebben verder geen enkel zinvol iets in hun leven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij ze mijn pakketje verneukt in de voortuin gooien ga ik niet zeiken op die lui.
Die rijden over het algemeen compleet onrealistische tijdsschema's af en worden flink uitgeknepen door ome PostNL. Ultiem teringbedrijf.
beetje corona spray is nog beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
In het vervolg haalt die bezorger de pakketjes voor Scrummie door de bilnaad eer hij ze overhandigt
Als WLM iets besteld heeft, dan moet Mohammed Atta maar lekker bezorgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hebt er nu voor gezorgd dat iemand die voor 6 euro per uur rondrijdt op het matje moet komen vlak voor het weekend
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent @:scrummie
Schreeuw even een paar keer heel hard en laat het van je afglijden. Het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds erg teleurgesteld in Scrummie.
Had dit niet van hem verwacht
Precies jij bent tenminste consequent een kutuser.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie was vroeger heel aardig, nu veel gezeik
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies jij bent tenminste consequent een kutuser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |