abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196834685
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:47 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Update: ben nu mijn reukvermogen compleet kwijt en heb nu ook koorts. Voel me een heel stuk slechter dan vanmiddag.
Oh god, heel veel beterschap.
pi_196834706
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 02:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ruik alles nog, maar ik proef niet alles. Zoete dingen wel prima, maar met name avondeten is smaakloos. Mijn boodschappenmannetje (vader :P ) neemt morgen zure matten mee voor me, zodat ik dat ook kan toetsen.

Ik heb gelukkig alleen nog milde klachten gehad. Alleen hoofdpijn, de onbeschrijfelijke vermoeidheid en verhoging/koorts. Ik heb wel ook vanaf 't begin problemen met m'n balans, en ik kwam er pas gisteren achter dat dat ook een symptoom is. Het begon met een kriebel in m'n hersenen als ik diep inademde. :') Zo af en toe heb ik opeens ontzettend brandende traanogen. Verder geen verkoudheidsklachten, geen spierpijn, geen benauwdheid. Dus dat scheelt.

Maar ja, elke dag is anders, en dat zuigt. Maandag was écht een slechte dag, vrijdag was een nóg slechtere dag, maar vandaag was m'n beste dag sinds de klachten echt aanwezig zijn. Normaal zou ik dan zeggen dat ik aan de betere hand ben, maar ik durf dat nu niet eens te denken. :') Ik ben gewoon bijna bang om naar bed te gaan want straks heb ik morgen weer allemaal klachten en ik voel me juist eindelijk weer een beetje normaal vandaag. :{

Ik zit gemiddeld rond de 37.8 graden. Op écht slechte dagen piek ik rond de 38.2 oid. Van de "gewone griep" ben ik gewend een dag of drie rond de 40 graden te zitten en dan duidelijk weer verbetering te zien, dus dit is allemaal nieuw voor me. Ik merk ook dat 't ontzettend vermoeiend is. Ik heb permanent een slaapzak opengeritst bij me liggen om die al dan niet om te heen te wikkelen. Ik kan om 14:00 boven de 38 graden zitten en dan om 15:00 op 36.8, bij wijze van spreke. Nare shit.
Jij hebt het dan echt flink te pakken, beterschap.
pi_196836822
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 01:12 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Heb jij je al ooit eens laten testen op anti-stoffen? Want misschien heb je het wel gewoon gehad maar was je asymptomatisch? Kans is natuurlijk vrij reeel als je al zovaak in aanraking bent geweest met corona (helemaal de eerste keer toen jullie samen sliepen etc).
Nee nooit laten testen op antistoffen. Het blijft bizar dat mijn partner nu nog steeds niet herstelt is terwijl ik nergens last van heb gehad.
Ik ga er van vanuit dat ik drager ben geweest bij de eerste golf in maart. Alleen werd er zonder klachten destijds niet getest. De regel was destijds 2 weken in isolatie.
pi_196836871
22 oktober ziek geworden (33 jaar)
keelpijn
hoesten
verkouden
ademhalingsproblemen
hoofdpijn
moe
koorts
pijn in gewrichten
tenen paars
verlies smaak/reuk vermogen
groene sneeuw zien in zicht

15 november beter
nu nog steeds geen reuk vermogen
Arrr!
pi_196837255
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 10:43 schreef longasleep het volgende:
22 oktober ziek geworden (33 jaar)
keelpijn
hoesten
verkouden
ademhalingsproblemen
hoofdpijn
moe
koorts
pijn in gewrichten
tenen paars
verlies smaak/reuk vermogen
groene sneeuw zien in zicht

15 november beter
nu nog steeds geen reuk vermogen
Een tip kan ik geven. Als je tegen de 40 graden koorts aanzit en je snakt naar adem maar je zuurstofgehalte(saturatie) is toch nog voldoende in het bloed moet je toch zuurstof toegediend krijgen. Maw mijn partner had niet 4 weken met zware koorts thuis moeten uitzieken maar tijdelijk opgenomen moeten worden in het hospitaal. Achteraf gezien hebben ze dit nu ook toegegeven. Iedereen die wel was opgenomen herstellen veel sneller. Dan dan heb ik het niet over de ic maar gewoon extra wat zuurstof bijdienen waardoor de ademhaling niet verstoort word.

De revalidatie met Covid patiënten die thuis hebben uitgeziekt is zwaar belast. De gehele motoriek door 4 weken lang met een compleet verkeerde ademhaling in bed te liggen thuis zonder wat hulp van extra zuurstof is compleet verziekt. Maw je moet compleet opnieuw leren spreken en ademhalen. Vanaf maart/april al last en we zitten nu in december en het is nog niet oké.

Alle andere problemen zoals reuk, smaak, hoofdpijn zijn wel niet meer aan de orde. Rest nog de spraak en vermoeidheid. 100 mrt lopen en compleet buiten adem en moe.
pi_196837879
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Ik proef overigens bepaalde dingen niet meer goed, ik heb het vermoeden dat 't voornamelijk zout is wat ik slecht proef? Gerechten met zout&peper smaken alleen naar peper, roerbakgerechten smaken flauw, etc. Iemand anders ook selectief smaakverlies?
Ik heb juist het gevoel dat zout het enige is wat ik nog enigszins (niet heel goed, maar wel een beetje) proef. Sindsdien ook veel chips gegeten want dat is zo'n beetje het enige wat ik nog een beetje proef en wat dus 'lekker' is.
pi_196852743
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoezo is zelfisolatie niet te doen?
Vroeg me dit ook af.
Cindy De Vuyst
pi_196852788
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Wij zitten wel in quarantaine maar omdat onze kinderen (1 en 3, beide 39 graden koorts) ziek zijn en wij beiden ook niet lekker zijn kiezen we er voor om mijn vrouw (positief getest) niet in zelfisolatie ergens in huis te laten gaan. We helpen elkaar bij de zorg voor de kinderen.
Ah op die manier. Zolang je maar in je eigen woonst en/of tuin blijft.
Hier net hetzelfde. Dokter zei ook om mijn vrouw ergens in een slaapkamer te leggen en dat ik dan de andere slaapkamer zou gebruiken samen met mijn zoon.

Badkamer en WC zouden we ook moeten gescheiden houden maar ik had zoiets van 'hou toch op, als dat virus in huis zit gaat het via het ventilatiesysteem naar een andere kamer of zweven de aerosolen toch de andere kamer binnen'.
Cindy De Vuyst
pi_196853617
2,5 week geleden gehad.

2 dagen lichte verkoudheid met snotneus.
pi_196853860
Nou, gisteren was dus echt een keigoede dag. Vanochtend net zo goed, voelde me gewoon top. Wel nog wat hoofdpijn, maar verder niet. Tot het -natuurlijk- in de middag finaal omsloeg. Direct weer koorts, lamlendig, "foggy brain", etc. Begin nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. De moeheid zoals in de eerste week is nog niet weer terug overigens, goddank.

Conclusie van een voorbarig afgebroken smaaktest (ivm koorts): zuur proef ik amper nog. Zure matten zijn dingen waar normaal m'n hele bek van vertrekt en nu smaken ze zoeter dan frisdrank. Knoflook proef ik niet meer. Zout haalt geen smaken meer naar boven, maar blijft zelfstandig "bij" een gerecht. Dus ik proef dan gerecht + zout, in plaats van een zouter, smaakvoller gerecht.

Als morgen weer oké gaat, dan maar eens koffie proberen. Die drink ik normaal lekker zuur, dus ik houd m'n hart vast.

Verder ervaar ik sinds vandaag een behoorlijke druk op m'n oren en lijkt m'n balans nóg verder zoek te zijn. Ik word hier inmiddels wel wat moedeloos van. Ik voel me te regelmatig goed om te zeggen dat ik echt heel ziek ben, maar eigenlijk ook te regelmatig heel slecht om te zeggen dat 't goed met me gaat. Vooral dat af en aan van symptomen begint me nu wel op te breken, net als dat elke dag een nieuwe klacht gebeuren.

Ik ben er gewoon echt helemaal klaar mee eigenlijk en dat maakt het des te meer frustrerend dat ik me super alleen voel inmiddels. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_196853951
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 00:52 schreef Sarasi het volgende:
Nou, gisteren was dus echt een keigoede dag. Vanochtend net zo goed, voelde me gewoon top. Wel nog wat hoofdpijn, maar verder niet. Tot het -natuurlijk- in de middag finaal omsloeg. Direct weer koorts, lamlendig, "foggy brain", etc. Begin nu eindelijk weer een beetje op te krabbelen. De moeheid zoals in de eerste week is nog niet weer terug overigens, goddank.

Conclusie van een voorbarig afgebroken smaaktest (ivm koorts): zuur proef ik amper nog. Zure matten zijn dingen waar normaal m'n hele bek van vertrekt en nu smaken ze zoeter dan frisdrank. Knoflook proef ik niet meer. Zout haalt geen smaken meer naar boven, maar blijft zelfstandig "bij" een gerecht. Dus ik proef dan gerecht + zout, in plaats van een zouter, smaakvoller gerecht.

Als morgen weer oké gaat, dan maar eens koffie proberen. Die drink ik normaal lekker zuur, dus ik houd m'n hart vast.

Verder ervaar ik sinds vandaag een behoorlijke druk op m'n oren en lijkt m'n balans nóg verder zoek te zijn. Ik word hier inmiddels wel wat moedeloos van. Ik voel me te regelmatig goed om te zeggen dat ik echt heel ziek ben, maar eigenlijk ook te regelmatig heel slecht om te zeggen dat 't goed met me gaat. Vooral dat af en aan van symptomen begint me nu wel op te breken, net als dat elke dag een nieuwe klacht gebeuren.

Ik ben er gewoon echt helemaal klaar mee eigenlijk en dat maakt het des te meer frustrerend dat ik me super alleen voel inmiddels. ;(
Het gaat goed komen, en zoals je in dit topic kunt lezen, je bent niet alleen.
pi_196853983
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 01:07 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Het gaat goed komen, en zoals je in dit topic kunt lezen, je bent niet alleen.
Ik kan m'n vriend niet zien, m'n moeder niet, vriendinnen niet, collega's niet... Iedereen is semikerstplannen aan het maken, hoe dat in te richten met inachtneming van de coronamaatregelen etc., en ik zit hier. Thuis. Waarschijnlijk straks met een fucking diepvriespizza omdat ik te moe ben om pasta in kokend water te gooien. En heel eerlijk, zoals het gaat zie ik oud&nieuw er ook wel bij inschieten. Had nog even overwogen voor mezelf dan maar een diner te bestellen voor kerst, maar als ik geen knoflook proef is dat ook weggegooid geld.

Ik zit inmiddels al anderhalve week thuis zonder enig menselijk contact en dat breekt me gewoon best op. Het helpt ook niet dat ik op 27m2 letterlijk van bedbank naar stoel en terug verkas, en totaal niet naar buiten kan, niet eens de gang op, want flatgebouw. }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door Sarasi op 21-12-2020 01:35:32 ]
pi_196860122
1 dag verkouden geweest
pi_196881160
quote:
13s.gif Op maandag 21 december 2020 01:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik kan m'n vriend niet zien, m'n moeder niet, vriendinnen niet, collega's niet... Iedereen is semikerstplannen aan het maken, hoe dat in te richten met inachtneming van de coronamaatregelen etc., en ik zit hier. Thuis. Waarschijnlijk straks met een fucking diepvriespizza omdat ik te moe ben om pasta in kokend water te gooien. En heel eerlijk, zoals het gaat zie ik oud&nieuw er ook wel bij inschieten. Had nog even overwogen voor mezelf dan maar een diner te bestellen voor kerst, maar als ik geen knoflook proef is dat ook weggegooid geld.

Ik zit inmiddels al anderhalve week thuis zonder enig menselijk contact en dat breekt me gewoon best op. Het helpt ook niet dat ik op 27m2 letterlijk van bedbank naar stoel en terug verkas, en totaal niet naar buiten kan, niet eens de gang op, want flatgebouw. }:|
Ik heb voor de kerst wel gewoon de 'normale' kerstspullen besteld. Ik ga ook gewoon uitgebreid koken. Normaal doe ik dat voor de familie, nu voor mijzelf. Ook al proef ik er niks van, het gaat (voor mij) ook een beetje om het idee.
pi_196882987
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef James900 het volgende:
1 dag verkouden geweest
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 13:14 schreef James900 het volgende:
Nee, neem het niet. Gezonde jongeman van 32, geen zin in rotzooi in mijn lijf
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:10 schreef James900 het volgende:
Hier ook zoals altijd met de gehele familie. Ook al sinds uitbraak niet gezien. 18 man met neefjes en nichtjes en 10 volwassenen. Zin in!
Lekker troldagje? :')
Een coronatest heb je zeker ook niet gedaan, geeft ook alleen maar rotzooi in je lijf
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_196883931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:56 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik heb voor de kerst wel gewoon de 'normale' kerstspullen besteld. Ik ga ook gewoon uitgebreid koken. Normaal doe ik dat voor de familie, nu voor mijzelf. Ook al proef ik er niks van, het gaat (voor mij) ook een beetje om het idee.
Mijn vader komt me kersteten brengen, dus dat scheelt. Ik ben ook te moe om te koken vaak.

Vandaag ook een hele mooie bos bloemen gekregen van werk. O+
pi_196907587
Echt mensen, laat je ook bij de kleinste klacht testen!

Ik werk in de zorg, waar we wat besmettingen zijn tegengekomen, dus ik was extra alert.
Gisteren een droog kuchje en een ietwat rauwe keel (keelpijn is het niet te noemen). Toch maar een test aangevraagd en inmiddels de uitslag: positief getest.

Dadelijk maar eens kijken wat ik aan eten in huis heb en wat de hulptroepen nog mogen gaan halen voor me.
Gelukkig woon ik alleen, dus het hele huis voor mezelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196907919
Gisteren weer een supergoede dag gehad, hele dag prima, veel energie... 's Avonds toch weer heel even verhoging & rillingen. Vandaag de hele dag op bed met koorts, knallende koppijn... Kan amper op m'n poten blijven staan ook. Net wel even wat gegeten en dat ging een stuk beter dan vanochtend, gelukkig.

Hopelijk toch binnenkort wat stabiele verbetering.
pi_196911876
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Echt mensen, laat je ook bij de kleinste klacht testen!

Ik werk in de zorg, waar we wat besmettingen zijn tegengekomen, dus ik was extra alert.
Gisteren een droog kuchje en een ietwat rauwe keel (keelpijn is het niet te noemen). Toch maar een test aangevraagd en inmiddels de uitslag: positief getest.

Dadelijk maar eens kijken wat ik aan eten in huis heb en wat de hulptroepen nog mogen gaan halen voor me.
Gelukkig woon ik alleen, dus het hele huis voor mezelf.
Ik heb ook periodes dat ik een droog en vaag gevoel heb in de keel (toevallig gisteren weer wel en vandaag weer niet), maar toch was de laatste test bij mij negatief. Ik kan dan wel blijven testen aangezien ik dat gevoel al vaak heb gehad.

Maar sterkte ermee. Hopelijk kom je er gewoon goed vanaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door AdVictoriamN7 op 23-12-2020 22:07:36 ]
pi_196912052
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:54 schreef Sarasi het volgende:
Gisteren weer een supergoede dag gehad, hele dag prima, veel energie... 's Avonds toch weer heel even verhoging & rillingen. Vandaag de hele dag op bed met koorts, knallende koppijn... Kan amper op m'n poten blijven staan ook. Net wel even wat gegeten en dat ging een stuk beter dan vanochtend, gelukkig.

Hopelijk toch binnenkort wat stabiele verbetering.
Pff als ik jouw verhalen lees dan zou ik ook gek worden. Je hoopt dat het een keer echt klaar zal zijn, maar toch blijft het maar op en neer gaan. Wat dat betreft is het echt een akelig virus wat rare dingen doet met je lichaam.
pi_196913541
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:22 schreef AdVictoriamN7 het volgende:

[..]

Pff als ik jouw verhalen lees dan zou ik ook gek worden. Je hoopt dat het een keer echt klaar zal zijn, maar toch blijft het maar op en neer gaan. Wat dat betreft is het echt een akelig virus wat rare dingen doet met je lichaam.
Ja ik ben er echt helemaal klaar mee. Zit nu eindelijk weer onder de 37.5. *O* Morgen dag #16.
pi_196917027
Dag 8 voor mij, heb de hele dag tussen de 38 en 39 graden geschommeld. Extreem veel hoesten, reuk en smaak is compleet weg.
pi_196918515
nog steeds niet 100%, ik had het in maart. dat was ook niet meer dan twee dagen beetje gammel, moe, en droge hoest. die laatste twee gingen niet meer weg.

wel veel verbeterd, maar in september terugslag gehad, sindsdien veel last van mn maag. nu langzaam aan ook weer iets beter.
pi_196919819
Ik wens jullie allemaal heel veel beterschap en zet hem op :* ~:)
pi_196920138
Dag drie: nu wat verhoging en spierpijntjes. Zeker niet ziek, maar minder fit dan de eerste twee dagen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196920908
Oh lieve mensen,
Heel veel sterkte allemaal. En ontzettend veel dank dat jullie je verhalen hier willen delen.

Zowel voor de zieken als de niet-zieken, hopelijk heb je een rustige kerst zonder al te veel gekke dingen. :*
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196921804
#16, nu al op 38 graden. :{ Geen hoofdpijn vandaag, wel voor 't eerst een diepe kriebelhoest.
pi_196928886
Begon vorige week maandag met een klein hoestje en hoofdpijn. Dat hoestje leek op een hoestje die ik wel vaker heb omdat licht astma. Toch maar laten testen en helaas positief. En toen begon de ellende. Koorts, lamlendig, spierpijn, hoofdpijn, ijskoud en dan weer snikheet. Geen reuk/smaak. Geen eetlust (hooguit een mandarijntje, bij de gedachte dat ik moet eten word ik al misselijk). Ik heb ook ontzettend last van mijn darmen dus dat mandarijntje is er vaak ook snel weer uit. Ik dacht heel even dat van het hoestje af was. Maar helaas kwam het terug als het meest kurkdroge hoestje ever. Gekke is dat hij de kop opsteekt als ik bijvoorbeeld moet praten. Als ik een beetje als zombie lig kan ik gewoon ademhalen. Heb veel last van bloedneuzen en gortdroge neusslijmvliezen. Ik zal niet in details treden over wat er dan uitkomt. Mja zoals ik me mu voel denk ik niet dat snel over is. Ik heb allerlei soorten griep gehad maar dit virus is van een heel andere orde.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_196928929
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:46 schreef Charmian het volgende:
Begon vorige week maandag met een klein hoestje en hoofdpijn. Dat hoestje leek op een hoestje die ik wel vaker heb omdat licht astma. Toch maar laten testen en helaas positief. En toen begon de ellende. Koorts, lamlendig, spierpijn, hoofdpijn, ijskoud en dan weer snikheet. Geen reuk/smaak. Geen eetlust (hooguit een mandarijntje, bij de gedachte dat ik moet eten word ik al misselijk). Ik heb ook ontzettend last van mijn darmen dus dat mandarijntje is er vaak ook snel weer uit. Ik dacht heel even dat van het hoestje af was. Maar helaas kwam het terug als het meest kurkdroge hoestje ever. Gekke is dat hij de kop opsteekt als ik bijvoorbeeld moet praten. Als ik een beetje als zombie lig kan ik gewoon ademhalen. Heb veel last van bloedneuzen en gortdroge neusslijmvliezen. Ik zal niet in details treden over wat er dan uitkomt. Mja zoals ik me mu voel denk ik niet dat snel over is. Ik heb allerlei soorten griep gehad maar dit virus is van een heel andere orde.
Ben je alleen?
Want als je benauwd gaat worden, bel je 112, afgesproken? Of je laat iemand bellen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196928943
Bij mij is de hoest inderdaad ook erger als ik praat. De vermoeidheid ook, alsof ik prima genoeg lucht krijg om stil te liggen, maar niet genoeg om te staan/rechtop te zitten én te praten tegelijkertijd.
pi_196928949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:13 schreef Sarasi het volgende:
#16, nu al op 38 graden. :{ Geen hoofdpijn vandaag, wel voor 't eerst een diepe kriebelhoest.
Ik hoop dat het snel beter gaat met je, lieverd.
En hopelijk maakt je lichaam nu heel veel antilichamen aan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196929213
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Ben je alleen?
Want als je benauwd gaat worden, bel je 112, afgesproken? Of je laat iemand bellen.
ja dat is ook wel een dingetje. Ik heb heel veel hulptroepen maar allemaal buitenshuis. En ja als ik echt benauwd wordt trek ik aan de bel. Vanwege mijn astma puf ik sowieso 3 keer per dag ventolin en seretide.
pi_196929237
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:50 schreef Sarasi het volgende:
Bij mij is de hoest inderdaad ook erger als ik praat. De vermoeidheid ook, alsof ik prima genoeg lucht krijg om stil te liggen, maar niet genoeg om te staan/rechtop te zitten én te praten tegelijkertijd.
bizar vind je niet. Ff mijn tandenpoetsen is al een hele onderneming.
pi_196929495
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 20:09 schreef Charmian het volgende:

[..]

bizar vind je niet. Ff mijn tandenpoetsen is al een hele onderneming.
Ja vreselijk. Sommige dagen heb ik daar weer helemaal geen last van, maar vandaag bijvoorbeeld juist weer heel erg. :{ Puffend op de wc omdat het vijf stappen is vanaf bed is best frustrerend.
pi_196929553
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 20:07 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja dat is ook wel een dingetje. Ik heb heel veel hulptroepen maar allemaal buitenshuis. En ja als ik echt benauwd wordt trek ik aan de bel. Vanwege mijn astma puf ik sowieso 3 keer per dag ventolin en seretide.
Oh en mijn ouders hebben voor de zekerheid een lijstje met de medicijnen die ik gebruik, de telefoonnummers van mijn huisarts en de huisartsenpost, en we hebben afgesproken in ieder geval welterusten te appen en elke dag voor 12:00 even. Rond etenstijd dan nog even een keer. Dat stelt ze ook ietwat gerust, en ze komen graag elke dag even langs voor iets onbenulligs om ook te kunnen zien hoe het met me gaat. Vandaag was dat puffend leunend tegen de deurpost een heel kort gesprekje, terwijl ik twee dagen geleden nog geanimeerd mét handgebaren erbij een heel verhaal aan 't vertellen was. :')
pi_196945996
Dag #17. Koorts, hoofdpijn, same old same old. :O
pi_196970088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 14:57 schreef Sarasi het volgende:
Dag #17. Koorts, hoofdpijn, same old same old. :O
Vervelend dat het zo lang duurt.Kan me griep herinneren toen ik klein was. Dat was dan vaak max een week.

Wat ik me afvraag: ik hoor weleens dat dit soort dingen van alles uit je lichaam onttrekken. Ik weet niet of je voldoende eet om alles weer aan te vullen. Wellicht zou dit (extra aanvulling van vitamines en mineralen) helpen met het herstel.
pi_196970224
Dag vijf: licht neusverkouden, beetje spierpijn, ‘zwaar’ hoofd, lichte verhoging, en wat meer vermoeid na inspanning (geen pijn op/aan de longen), smaak weg ( :'( )

Maar dat is relatief klein ongemak, als ik de verhalen van mensen hier lees. Beterschap lotgenoten!

De ruwe keel waar het mee begon is weer helemaal oké, kuchje wat ik toen ook had nauwelijks meer aanwezig.

Al in al voelt het voor mij nu als een flinke verkoudheid die niet alleen in je hoofd maar ook in je lijf zit. Behalve dat rare smaakverlies dan.
En daarmee zeg ik NIET dat dit maar een griepje is, maar dat ik een geluksvogel lijk te zijn.
pi_196971390
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 17:57 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]

Vervelend dat het zo lang duurt.Kan me griep herinneren toen ik klein was. Dat was dan vaak max een week.

Wat ik me afvraag: ik hoor weleens dat dit soort dingen van alles uit je lichaam onttrekken. Ik weet niet of je voldoende eet om alles weer aan te vullen. Wellicht zou dit (extra aanvulling van vitamines en mineralen) helpen met het herstel.
Ik eet genoeg tegen m'n zin in in ieder geval, veel fruitsapjes ook. En eindeloos drinken. Bouillon ook voor 't zout. Maar goed, veel meer kan ik ook niet doen momenteel. Op de 3,5 week bel ik wel de huisarts nog een keer want die heeft me verteld dat 2 tot 3 weken normaal was.

Vannacht echt de kutste nacht ooit gehad. Spierpijn, eindeloos koud, rillingen, zweterig. Uiteindelijk twee slaapzakken en een dekbed erbij gepakt en rond 6:00 in slaap gesukkeld. Belt m'n vader me rond twaalf uur ofzo in paniek wakker, dat ik niet meer reageerde op hun appjes en of alles wel goed ging. Wel lief. Maar ben dus wel bekaf nu, nog steeds koorts en thrillerig. Kan amper op m'n benen staan. Alles doet zeer. ;(
pi_196974701
Ik lijk nu overal vanaf te zijn, op een kuchje na. Smaak en reuk zijn ook weer terug *O*
pi_196974725
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik eet genoeg tegen m'n zin in in ieder geval, veel fruitsapjes ook. En eindeloos drinken. Bouillon ook voor 't zout. Maar goed, veel meer kan ik ook niet doen momenteel. Op de 3,5 week bel ik wel de huisarts nog een keer want die heeft me verteld dat 2 tot 3 weken normaal was.

Vannacht echt de kutste nacht ooit gehad. Spierpijn, eindeloos koud, rillingen, zweterig. Uiteindelijk twee slaapzakken en een dekbed erbij gepakt en rond 6:00 in slaap gesukkeld. Belt m'n vader me rond twaalf uur ofzo in paniek wakker, dat ik niet meer reageerde op hun appjes en of alles wel goed ging. Wel lief. Maar ben dus wel bekaf nu, nog steeds koorts en thrillerig. Kan amper op m'n benen staan. Alles doet zeer. ;(
Sterkte! Je hebt het goed te pakken zeg..
pi_196974975
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Beterschap!
pi_196975308
Beterschap aan alle zieken.
  zaterdag 26 december 2020 @ 23:24:08 #194
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_196975987
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik lijk nu overal vanaf te zijn, op een kuchje na. Smaak en reuk zijn ook weer terug *O*
Hoelang heb je het al?

Ik heb een contract getekend (met maand proeftijd) bij een bedrijf waar ze max 2/3 dagen per week thuis laten werken. Als ik de klachten hier en op andere fora lees (soms zelfs na maanden aanhoudende klachten) twijfel ik er toch over om het al vroegtijdig te cancelen en specifiek te solliciteren bij plekken waar ze gewoon altijd thuiswerken. Ik draag daarnaast ook deels zorg voor mijn ma die van de longarts expliciet te horen heeft gekregen dat een besmetting bij haar fataal kan zijn en zij extra voorzichtig moet zijn.

Fucking dilemma..
pi_196976236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Hoelang heb je het al?

Ik heb een contract getekend (met maand proeftijd) bij een bedrijf waar ze max 2/3 dagen per week thuis laten werken. Als ik de klachten hier en op andere fora lees (soms zelfs na maanden aanhoudende klachten) twijfel ik er toch over om het al vroegtijdig te cancelen en specifiek te solliciteren bij plekken waar ze gewoon altijd thuiswerken. Ik draag daarnaast ook deels zorg voor mijn ma die van de longarts expliciet te horen heeft gekregen dat een besmetting bij haar fataal kan zijn en zij extra voorzichtig moet zijn.

Fucking dilemma..
12 dagen.
pi_196980010
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Hopelijk blijft 't weg! *O*
  zondag 27 december 2020 @ 09:54:31 #197
111260 Charmian
a little joy
pi_196981922
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:24 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Hoelang heb je het al?

Fucking dilemma..
Ik snap je dilemma helemaal. Ik zit zelf in allerlei risicogroepen en hou me netjes aan de regeltjes. Ik ging van huis naar werk en weer terug (met de auto) en heb mijn moedertje van 87 voor het laatst in januari gezien omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben haar aan te steken.En ondanks alle voorzorgsmaatregelen loop ik nu toch al ruim 2 weken met dat virus in mijn lijf. Eerlijk gezegd ben ik een beetje huiverig om straks weer te moeten werken (thuis werken gaat niet vanwege de gevoelige info blabla). Maar ja voorlopig voel ik me nog zo beroerd dat werken er nog ff niet in zit.
  woensdag 30 december 2020 @ 11:34:52 #198
22565 asco
Los in deze tent
pi_197087293
Weinig updates hier. :{
pi_197089195
Ik mag vandaag weer naar buiten! *O*

Maandagavond brak de koorts eindelijk echt goed, dat hield 't dat goed vol en nu ben ik eindelijk 24u "klachtvrij" geweest. :D GGD gebeld, omdat ik wel vaker een tijdje koortsvrij was en het daarna dan toch weer terug kwam, en zij zeiden dat ik wel even moest bellen als ik binnen 48uur weer hoge koorts (38.5+) kreeg, om te overleggen, maar verder was 't prima zo. Als ik binnenkort weer klachten of koorts heb, hoef ik niet weer in isolatie. Pas acht weken na de eerste klachten ben ik weer "corona gevaarlijk".

Dus ik zit met oud & nieuw niet alleen thuis, maar lekker bij m'n vriend! *O* *;

Ik voel me ook echt significant beter trouwens. De brain fog is weggetrokken, ik ben veel minder duf. Wel nog steeds heel moe, maar na drie weken koorts lijkt me dat sowieso begrijpelijk. Ik heb eindelijk weer dorst en honger, niet meer misselijk, echt wel verbetering. De hoofdpijn is ook minder en niet meer constant aanwezig, al was het zonder paracetamol wel een uitdaging. Zodra ik iets doe of langer dan een uur achter een scherm zit, komt 'ie weer volop opzetten.

Kortom: corona is achter de rug, nu nog zelf herstellen van de veldslag. :')

Straks lekker even op tempo oma naar de supermarkt om de hoek! *O*
pi_197089403
Fijn om te horen @Sarasi
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197089461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef Sarasi het volgende:

Maandagavond brak de koorts eindelijk echt goed, dat hield 't dat goed vol en nu ben ik eindelijk 24u "klachtvrij" geweest. :D GGD gebeld, omdat ik wel vaker een tijdje koortsvrij was en het daarna dan toch weer terug kwam, en zij zeiden dat ik wel even moest bellen als ik binnen 48uur weer hoge koorts (38.5+) kreeg, om te overleggen, maar verder was 't prima zo. Als ik binnenkort weer klachten of koorts heb, hoef ik niet weer in isolatie. Pas acht weken na de eerste klachten ben ik weer "corona gevaarlijk".

Dus ik zit met oud & nieuw niet alleen thuis, maar lekker bij m'n vriend! *O* *;

Ik voel me ook echt significant beter trouwens. De brain fog is weggetrokken, ik ben veel minder duf. Wel nog steeds heel moe, maar na drie weken koorts lijkt me dat sowieso begrijpelijk. Ik heb eindelijk weer dorst en honger, niet meer misselijk, echt wel verbetering. De hoofdpijn is ook minder en niet meer constant aanwezig, al was het zonder paracetamol wel een uitdaging. Zodra ik iets doe of langer dan een uur achter een scherm zit, komt 'ie weer volop opzetten.

Lekker *O* Zeker na zo’n lange tijd ziekzijn.

Ik mocht vandaag formeel uit isolatie. Was ook 24 uur klachten vrij. Meteen maar conditie getest door 5km te gaan wandelen (op dag 6 en 7 was ik een tikkie benauwd na inspanning). Op een blaar na ging het prima dus ik denk dat ik het achter de rug heb ^O^

Alleen geen reuk of smaak, maar dat kan lang duren voor het terugkomt.
  woensdag 30 december 2020 @ 12:55:01 #202
22565 asco
Los in deze tent
pi_197089667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef Sarasi het volgende:

Prachtig nieuws! ^O^
pi_197089734
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lekker *O* Zeker na zo’n lange tijd ziekzijn.

Ik mocht vandaag formeel uit isolatie. Was ook 24 uur klachten vrij. Meteen maar conditie getest door 5km te gaan wandelen (op dag 6 en 7 was ik een tikkie benauwd na inspanning). Op een blaar na ging het prima dus ik denk dat ik het achter de rug heb ^O^

Alleen geen reuk of smaak, maar dat kan lang duren voor het terugkomt.
Fijn voor jou ook! Ik hoor wel dat bij mensen die vanaf september ziek zijn geworden de geur en smaak eerder terugkomt dan bij mensen die het in de eerste golf hadden, dus wie weet!

Bij mij smaken dingen nog wel anders en knoflook proef ik nog steeds niet, maar verder valt het gelukkig mee. Zoet blijft wel erg overheersen.
pi_197098798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Fijn voor jou ook! Ik hoor wel dat bij mensen die vanaf september ziek zijn geworden de geur en smaak eerder terugkomt dan bij mensen die het in de eerste golf hadden, dus wie weet!

Bij mij smaken dingen nog wel anders en knoflook proef ik nog steeds niet, maar verder valt het gelukkig mee. Zoet blijft wel erg overheersen.
nou, ik heb het in oktober gehad en heb m'n geur nog steeds niet helemaal terug. Geuren direct ruik ik wel, alleen als het meer gemengd is met de lucht dan gaat het een stuk lastiger...
pi_197102253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Stienn het volgende:

[..]

nou, ik heb het in oktober gehad en heb m'n geur nog steeds niet helemaal terug. Geuren direct ruik ik wel, alleen als het meer gemengd is met de lucht dan gaat het een stuk lastiger...
Een vriendin van me had in april corona en onder andere eieren en koffie smaken bij haar naar zwavel. Veel dingen ruiken ook naar zwavel. Ze is wel aan 't proberen haar reuk en smaak te trainen, maar 't schiet nog niet echt op. :(
pi_197104807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een vriendin van me had in april corona en onder andere eieren en koffie smaken bij haar naar zwavel. Veel dingen ruiken ook naar zwavel. Ze is wel aan 't proberen haar reuk en smaak te trainen, maar 't schiet nog niet echt op. :(
O bah ;( Was dat al meteen of kwam dat later? Ik proef en ruik liever niks als dat de luchten smerig worden :X
pi_197106738
Ik ben op 9 december positief getest en ook reuk/smaak verloren. Maar vandaag voor het eerst weer bewust chocolade geproefd *O*. Meeste proef ik nu wel weer, alleen lijkt mijn eten droger ofzo? Drink echt veel tijdens het eten, terwijl ik dat eerst nooit had.
pi_197107805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Gelukkig ruikt hier alles nog wel zoals hoort... heel soms ruik ik spontaan het geurtje van m'n vriendin. Hopelijk komt het nog meer terug. :-)
pi_197121245
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O bah ;( Was dat al meteen of kwam dat later? Ik proef en ruik liever niks als dat de luchten smerig worden :X
Ze was 't eerst helemaal kwijt, toen kwam 't langzaam terug maar dus met een paar "gebreken" dus. :{
pi_197125764
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 01:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ze was 't eerst helemaal kwijt, toen kwam 't langzaam terug maar dus met een paar "gebreken" dus. :{
-O-
pi_197160390
Ik ben zó gefrustreerd. }:|

Ik ben continu bekaf. Gisteren drie dutjes moeten doen om het de rest van de dag zittend op de bank vol te houden. De hoofdpijn is bij lange na nog niet over en ik ben nog steeds ontzettend duizelig. Ik durf oprecht niet eens te gaan douchen als m'n vriend de deur uit gaat. :{

Ik voel me hulpeloos, ziek, en eigenlijk ongeveer 50% van de dag absoluut verschrikkelijk, maar iedereen om me heen is blij dat ik "beter" ben. Not. :')

Hopelijk duurt dit niet zo lang meer, ik ben nu wel klaar met die kutcorona. :'(
  vrijdag 1 januari 2021 @ 19:43:34 #212
111260 Charmian
a little joy
pi_197160823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben zó gefrustreerd. }:|

Ik ben continu bekaf. Gisteren drie dutjes moeten doen om het de rest van de dag zittend op de bank vol te houden. De hoofdpijn is bij lange na nog niet over en ik ben nog steeds ontzettend duizelig. Ik durf oprecht niet eens te gaan douchen als m'n vriend de deur uit gaat. :{

Ik voel me hulpeloos, ziek, en eigenlijk ongeveer 50% van de dag absoluut verschrikkelijk, maar iedereen om me heen is blij dat ik "beter" ben. Not. :')

Hopelijk duurt dit niet zo lang meer, ik ben nu wel klaar met die kutcorona. :'(
Ik ben er nu na 3 weken ook wel klaar mee. Maar nog geen moment gedacht van nu ben ik klachtenvrij. Hoewel het over het algemeen iets beter gaat. Maar zolang ik nog verhoging krijg als ik iets anders doe dan als een zombie op bed liggen, vreselijk last heb van licht/geluidprikkels en ik nog niet normaal kan eten, vrees ik dat het wel wat langer dan 3,5 weken gaat duren. Dit is echt geen milde versie ook al lig ik niet in het ziekenhuis.oh ja over smaak/reuk. Ik was dat 2 dagen kwijt of zo, nu ruikt alles anders en vaak niet lekker. En alles heeft een zure nasmaak. Sterkte nog Sarasi!
pi_197161604
Wat een ellende.. beterschap allebei!
pi_197161846
Vrouw positief getest (vandaag uitslag gehad)

Ze had eigenlijk geen klachten, maar omdat ze in de zorg werkt 2x p/w een test.

Wel balen, net 2 weken vakantie er zelf op zitten en wil eigenlijk wel weer aan de slag. Maar dat gaat dus niet gebeuren de komende 10 dagen...
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:40:32 #215
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_197168925
Vandaag positieve uitslag gekregen. Moet hoesten, erg warme wangetjes en verkouden. Daarnaast klein beetje kortademigheid. Hier kan ik het wel mee door komen *fingers crossed
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_197172044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:43 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik ben er nu na 3 weken ook wel klaar mee. Maar nog geen moment gedacht van nu ben ik klachtenvrij. Hoewel het over het algemeen iets beter gaat. Maar zolang ik nog verhoging krijg als ik iets anders doe dan als een zombie op bed liggen, vreselijk last heb van licht/geluidprikkels en ik nog niet normaal kan eten, vrees ik dat het wel wat langer dan 3,5 weken gaat duren. Dit is echt geen milde versie ook al lig ik niet in het ziekenhuis.oh ja over smaak/reuk. Ik was dat 2 dagen kwijt of zo, nu ruikt alles anders en vaak niet lekker. En alles heeft een zure nasmaak. Sterkte nog Sarasi!
"Klachtvrij" is ook een vrij select lijstje, gelukkig. Volgens onze overheid moet je minstens 7 dagen binnen blijven en daarna 24 uur vrij zijn van de volgende klachten: "koorts, diarree, spierpijn, keelpijn, benauwdheid of neusverkoudheid" om weer naar buiten te mogen. Ik ben dolblij dat ik eindelijk weer naar buiten mag en m'n vriend mag zien, maar klachtvrij voel ik me ook absoluut niet.

Ik ben er inmiddels achter dat ik ook pepers niet meer proef, dus dit is hét moment om een tolerantie op te bouwen want ik kon écht niet tegen pittig eten. #kleinewinst _O-
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 13:57:29 #217
236264 crew  capricia
pi_197172068
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 13:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

"Klachtvrij" is ook een vrij select lijstje, gelukkig. Volgens onze overheid moet je minstens 7 dagen binnen blijven en daarna 24 uur vrij zijn van de volgende klachten: "koorts, diarree, spierpijn, keelpijn, benauwdheid of neusverkoudheid" om weer naar buiten te mogen. Ik ben dolblij dat ik eindelijk weer naar buiten mag en m'n vriend mag zien, maar klachtvrij voel ik me ook absoluut niet.

Ik ben er inmiddels achter dat ik ook pepers niet meer proef, dus dit is hét moment om een tolerantie op te bouwen want ik kon écht niet tegen pittig eten. #kleinewinst _O-
Let op met het naar de wc gaan, na die pepers. :D

Sterkte. :*
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197172327
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 13:57 schreef capricia het volgende:

[..]

:D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197172340
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:40 schreef Unmountable het volgende:
Vandaag positieve uitslag gekregen. Moet hoesten, erg warme wangetjes en verkouden. Daarnaast klein beetje kortademigheid. Hier kan ik het wel mee door komen *fingers crossed
chef, we denken aan je
pi_197172517
quote:

[..]

We zijn begonnen met voor andere mensen "normaal" pittig, vanwege precies dat. _O- Paprika smaakt nu naar tomaat en rode peper naar olijfolie. :P M'n maag maakt wel veel geluiden vandaag, maar de wc viel goed mee gelukkig.

Ik voelde de peper nog wel trouwens. M'n neus begon wat te lopen en m'n lippen wat te tintelen. Als ik dan een slok melk nam (dat smaakt naar slijmerig water), ging dat weer over. Vrij bizar. :D
pi_197173981
quote:

[..]

Reden waarom ik geen peper experiment ben gestart _O-
  zaterdag 2 januari 2021 @ 22:39:59 #222
258756 Unmountable
pi_197181687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:20 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

chef, we denken aan je
Thanks pik :')

Moet wel zeggen dat de klachten nu wel wat heftiger worden. Koorts is verhoogd naar 39,2, nog steeds lichte druk op de borst en spierpijn. Ook erg moe. Heb wel het idee dat het hoesten íets minder wordt.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 22:58:05 #223
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197182153
Heb inmiddels 38,1 - 38,5 graden koorts.
Het schommelt daar heen en weer tussen.

Afgelopen maand en de afgelopen dagen echt slecht geslapen (overlijden van een naaste) dus ik kan oververmoeid zijn of.... Corona.

Voor de zekerheid lig ik op het logeerbed.

Voor de rest geen klachten.

Heb me netjes aan de maatregelen gehouden.
Maar moest wel naar de tandarts en een oogmeting in het ziekenhuis (die door ging) de afgelopen week.
De 4 mensen die ik sinds kerst hebben gezien (waarvan er 2 ouder dan 60) hebben nergens last van.

Ik kijk het morgen nog ff aan anders laat ik me testen, is zo’n afspraak en uitslag snel?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 2 januari 2021 @ 23:02:30 #224
258756 Unmountable
pi_197182254
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:58 schreef nils7 het volgende:
Heb inmiddels 38,1 - 38,5 graden koorts.
Het schommelt daar heen en weer tussen.

Afgelopen maand en de afgelopen dagen echt slecht geslapen (overlijden van een naaste) dus ik kan oververmoeid zijn of.... Corona.

Voor de zekerheid lig ik op het logeerbed.

Voor de rest geen klachten.

Heb me netjes aan de maatregelen gehouden.
Maar moest wel naar de tandarts en een oogmeting in het ziekenhuis (die door ging) de afgelopen week.
De 4 mensen die ik sinds kerst hebben gezien (waarvan er 2 ouder dan 60) hebben nergens last van.

Ik kijk het morgen nog ff aan anders laat ik me testen, is zo’n afspraak en uitslag snel?
Afspraak kan vaak dezelfde dag nog, uitslag is meestal de dag daarna. Max 48 uur in ieder geval.

Gecondoleerd trouwens...
pi_197182510
Sterkte aan alle zieken hier, houd het goed in de gaten. Paracetamol helpt om de koorts wat te drukken, en bij benauwdheid direct de huisarts bellen. :Y

Hier: dag 25 na (achteraf) de eerste klachten, dag 22 na de positieve test, dag 5 koortsvrij.

Ik ben vandaag naar de supermarkt geweest! *O* Karretje als rollator gebruikt, en m'n vriend heeft me vervolgens naar de auto moeten helpen (en van de auto weer naar binnen), maar ik heb helemaal zelfstandig de paar boodschappen in m'n karretje gedaan en afgerekend. Ik had alleen geen adem meer om de caissičre te beantwoorden. :') Hopelijk morgen een klein rondje lopen, het beoogde rondje heeft veel bankjes onderweg, dus hopelijk wordt dat wat.

Eergisteren nog drie dutjes, vandaag nog maar twee. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')