abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197089461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Ik mag vandaag weer naar buiten! *O*

Maandagavond brak de koorts eindelijk echt goed, dat hield 't dat goed vol en nu ben ik eindelijk 24u "klachtvrij" geweest. :D GGD gebeld, omdat ik wel vaker een tijdje koortsvrij was en het daarna dan toch weer terug kwam, en zij zeiden dat ik wel even moest bellen als ik binnen 48uur weer hoge koorts (38.5+) kreeg, om te overleggen, maar verder was 't prima zo. Als ik binnenkort weer klachten of koorts heb, hoef ik niet weer in isolatie. Pas acht weken na de eerste klachten ben ik weer "corona gevaarlijk".

Dus ik zit met oud & nieuw niet alleen thuis, maar lekker bij m'n vriend! *O* *;

Ik voel me ook echt significant beter trouwens. De brain fog is weggetrokken, ik ben veel minder duf. Wel nog steeds heel moe, maar na drie weken koorts lijkt me dat sowieso begrijpelijk. Ik heb eindelijk weer dorst en honger, niet meer misselijk, echt wel verbetering. De hoofdpijn is ook minder en niet meer constant aanwezig, al was het zonder paracetamol wel een uitdaging. Zodra ik iets doe of langer dan een uur achter een scherm zit, komt 'ie weer volop opzetten.

Kortom: corona is achter de rug, nu nog zelf herstellen van de veldslag. :')

Straks lekker even op tempo oma naar de supermarkt om de hoek! *O*
Lekker *O* Zeker na zo’n lange tijd ziekzijn.

Ik mocht vandaag formeel uit isolatie. Was ook 24 uur klachten vrij. Meteen maar conditie getest door 5km te gaan wandelen (op dag 6 en 7 was ik een tikkie benauwd na inspanning). Op een blaar na ging het prima dus ik denk dat ik het achter de rug heb ^O^

Alleen geen reuk of smaak, maar dat kan lang duren voor het terugkomt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 30 december 2020 @ 12:55:01 #202
22565 asco
Los in deze tent
pi_197089667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Ik mag vandaag weer naar buiten! *O*

Maandagavond brak de koorts eindelijk echt goed, dat hield 't dat goed vol en nu ben ik eindelijk 24u "klachtvrij" geweest. :D GGD gebeld, omdat ik wel vaker een tijdje koortsvrij was en het daarna dan toch weer terug kwam, en zij zeiden dat ik wel even moest bellen als ik binnen 48uur weer hoge koorts (38.5+) kreeg, om te overleggen, maar verder was 't prima zo. Als ik binnenkort weer klachten of koorts heb, hoef ik niet weer in isolatie. Pas acht weken na de eerste klachten ben ik weer "corona gevaarlijk".

Dus ik zit met oud & nieuw niet alleen thuis, maar lekker bij m'n vriend! *O* *;

Ik voel me ook echt significant beter trouwens. De brain fog is weggetrokken, ik ben veel minder duf. Wel nog steeds heel moe, maar na drie weken koorts lijkt me dat sowieso begrijpelijk. Ik heb eindelijk weer dorst en honger, niet meer misselijk, echt wel verbetering. De hoofdpijn is ook minder en niet meer constant aanwezig, al was het zonder paracetamol wel een uitdaging. Zodra ik iets doe of langer dan een uur achter een scherm zit, komt 'ie weer volop opzetten.

Kortom: corona is achter de rug, nu nog zelf herstellen van de veldslag. :')

Straks lekker even op tempo oma naar de supermarkt om de hoek! *O*
Prachtig nieuws! ^O^
pi_197089734
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lekker *O* Zeker na zo’n lange tijd ziekzijn.

Ik mocht vandaag formeel uit isolatie. Was ook 24 uur klachten vrij. Meteen maar conditie getest door 5km te gaan wandelen (op dag 6 en 7 was ik een tikkie benauwd na inspanning). Op een blaar na ging het prima dus ik denk dat ik het achter de rug heb ^O^

Alleen geen reuk of smaak, maar dat kan lang duren voor het terugkomt.
Fijn voor jou ook! Ik hoor wel dat bij mensen die vanaf september ziek zijn geworden de geur en smaak eerder terugkomt dan bij mensen die het in de eerste golf hadden, dus wie weet!

Bij mij smaken dingen nog wel anders en knoflook proef ik nog steeds niet, maar verder valt het gelukkig mee. Zoet blijft wel erg overheersen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_197098798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Fijn voor jou ook! Ik hoor wel dat bij mensen die vanaf september ziek zijn geworden de geur en smaak eerder terugkomt dan bij mensen die het in de eerste golf hadden, dus wie weet!

Bij mij smaken dingen nog wel anders en knoflook proef ik nog steeds niet, maar verder valt het gelukkig mee. Zoet blijft wel erg overheersen.
nou, ik heb het in oktober gehad en heb m'n geur nog steeds niet helemaal terug. Geuren direct ruik ik wel, alleen als het meer gemengd is met de lucht dan gaat het een stuk lastiger...
pi_197102253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Stienn het volgende:

[..]

nou, ik heb het in oktober gehad en heb m'n geur nog steeds niet helemaal terug. Geuren direct ruik ik wel, alleen als het meer gemengd is met de lucht dan gaat het een stuk lastiger...
Een vriendin van me had in april corona en onder andere eieren en koffie smaken bij haar naar zwavel. Veel dingen ruiken ook naar zwavel. Ze is wel aan 't proberen haar reuk en smaak te trainen, maar 't schiet nog niet echt op. :(
pi_197104807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een vriendin van me had in april corona en onder andere eieren en koffie smaken bij haar naar zwavel. Veel dingen ruiken ook naar zwavel. Ze is wel aan 't proberen haar reuk en smaak te trainen, maar 't schiet nog niet echt op. :(
O bah ;( Was dat al meteen of kwam dat later? Ik proef en ruik liever niks als dat de luchten smerig worden :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197106738
Ik ben op 9 december positief getest en ook reuk/smaak verloren. Maar vandaag voor het eerst weer bewust chocolade geproefd *O*. Meeste proef ik nu wel weer, alleen lijkt mijn eten droger ofzo? Drink echt veel tijdens het eten, terwijl ik dat eerst nooit had.
pi_197107805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Gelukkig ruikt hier alles nog wel zoals hoort... heel soms ruik ik spontaan het geurtje van m'n vriendin. Hopelijk komt het nog meer terug. :-)
pi_197121245
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O bah ;( Was dat al meteen of kwam dat later? Ik proef en ruik liever niks als dat de luchten smerig worden :X
Ze was 't eerst helemaal kwijt, toen kwam 't langzaam terug maar dus met een paar "gebreken" dus. :{
pi_197125764
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 01:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ze was 't eerst helemaal kwijt, toen kwam 't langzaam terug maar dus met een paar "gebreken" dus. :{
-O-
pi_197160390
Ik ben zó gefrustreerd. }:|

Ik ben continu bekaf. Gisteren drie dutjes moeten doen om het de rest van de dag zittend op de bank vol te houden. De hoofdpijn is bij lange na nog niet over en ik ben nog steeds ontzettend duizelig. Ik durf oprecht niet eens te gaan douchen als m'n vriend de deur uit gaat. :{

Ik voel me hulpeloos, ziek, en eigenlijk ongeveer 50% van de dag absoluut verschrikkelijk, maar iedereen om me heen is blij dat ik "beter" ben. Not. :')

Hopelijk duurt dit niet zo lang meer, ik ben nu wel klaar met die kutcorona. :'(
  vrijdag 1 januari 2021 @ 19:43:34 #212
111260 Charmian
a little joy
pi_197160823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben zó gefrustreerd. }:|

Ik ben continu bekaf. Gisteren drie dutjes moeten doen om het de rest van de dag zittend op de bank vol te houden. De hoofdpijn is bij lange na nog niet over en ik ben nog steeds ontzettend duizelig. Ik durf oprecht niet eens te gaan douchen als m'n vriend de deur uit gaat. :{

Ik voel me hulpeloos, ziek, en eigenlijk ongeveer 50% van de dag absoluut verschrikkelijk, maar iedereen om me heen is blij dat ik "beter" ben. Not. :')

Hopelijk duurt dit niet zo lang meer, ik ben nu wel klaar met die kutcorona. :'(
Ik ben er nu na 3 weken ook wel klaar mee. Maar nog geen moment gedacht van nu ben ik klachtenvrij. Hoewel het over het algemeen iets beter gaat. Maar zolang ik nog verhoging krijg als ik iets anders doe dan als een zombie op bed liggen, vreselijk last heb van licht/geluidprikkels en ik nog niet normaal kan eten, vrees ik dat het wel wat langer dan 3,5 weken gaat duren. Dit is echt geen milde versie ook al lig ik niet in het ziekenhuis.oh ja over smaak/reuk. Ik was dat 2 dagen kwijt of zo, nu ruikt alles anders en vaak niet lekker. En alles heeft een zure nasmaak. Sterkte nog Sarasi!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_197161604
Wat een ellende.. beterschap allebei!
pi_197161846
Vrouw positief getest (vandaag uitslag gehad)

Ze had eigenlijk geen klachten, maar omdat ze in de zorg werkt 2x p/w een test.

Wel balen, net 2 weken vakantie er zelf op zitten en wil eigenlijk wel weer aan de slag. Maar dat gaat dus niet gebeuren de komende 10 dagen...
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:40:32 #215
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_197168925
Vandaag positieve uitslag gekregen. Moet hoesten, erg warme wangetjes en verkouden. Daarnaast klein beetje kortademigheid. Hier kan ik het wel mee door komen *fingers crossed
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_197172044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:43 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik ben er nu na 3 weken ook wel klaar mee. Maar nog geen moment gedacht van nu ben ik klachtenvrij. Hoewel het over het algemeen iets beter gaat. Maar zolang ik nog verhoging krijg als ik iets anders doe dan als een zombie op bed liggen, vreselijk last heb van licht/geluidprikkels en ik nog niet normaal kan eten, vrees ik dat het wel wat langer dan 3,5 weken gaat duren. Dit is echt geen milde versie ook al lig ik niet in het ziekenhuis.oh ja over smaak/reuk. Ik was dat 2 dagen kwijt of zo, nu ruikt alles anders en vaak niet lekker. En alles heeft een zure nasmaak. Sterkte nog Sarasi!
"Klachtvrij" is ook een vrij select lijstje, gelukkig. Volgens onze overheid moet je minstens 7 dagen binnen blijven en daarna 24 uur vrij zijn van de volgende klachten: "koorts, diarree, spierpijn, keelpijn, benauwdheid of neusverkoudheid" om weer naar buiten te mogen. Ik ben dolblij dat ik eindelijk weer naar buiten mag en m'n vriend mag zien, maar klachtvrij voel ik me ook absoluut niet.

Ik ben er inmiddels achter dat ik ook pepers niet meer proef, dus dit is hét moment om een tolerantie op te bouwen want ik kon écht niet tegen pittig eten. #kleinewinst _O-
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 13:57:29 #217
236264 crew  capricia
pi_197172068
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 13:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

"Klachtvrij" is ook een vrij select lijstje, gelukkig. Volgens onze overheid moet je minstens 7 dagen binnen blijven en daarna 24 uur vrij zijn van de volgende klachten: "koorts, diarree, spierpijn, keelpijn, benauwdheid of neusverkoudheid" om weer naar buiten te mogen. Ik ben dolblij dat ik eindelijk weer naar buiten mag en m'n vriend mag zien, maar klachtvrij voel ik me ook absoluut niet.

Ik ben er inmiddels achter dat ik ook pepers niet meer proef, dus dit is hét moment om een tolerantie op te bouwen want ik kon écht niet tegen pittig eten. #kleinewinst _O-
Let op met het naar de wc gaan, na die pepers. :D

Sterkte. :*
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197172327
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 13:57 schreef capricia het volgende:

[..]

:D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197172340
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:40 schreef Unmountable het volgende:
Vandaag positieve uitslag gekregen. Moet hoesten, erg warme wangetjes en verkouden. Daarnaast klein beetje kortademigheid. Hier kan ik het wel mee door komen *fingers crossed
chef, we denken aan je
pi_197172517
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 13:57 schreef capricia het volgende:

[..]

We zijn begonnen met voor andere mensen "normaal" pittig, vanwege precies dat. _O- Paprika smaakt nu naar tomaat en rode peper naar olijfolie. :P M'n maag maakt wel veel geluiden vandaag, maar de wc viel goed mee gelukkig.

Ik voelde de peper nog wel trouwens. M'n neus begon wat te lopen en m'n lippen wat te tintelen. Als ik dan een slok melk nam (dat smaakt naar slijmerig water), ging dat weer over. Vrij bizar. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')