hier ook, met iets minder wel te verstaan. (14)quote:Op maandag 21 december 2020 12:24 schreef JosMert het volgende:
Gewoon zoals altijd met 20 man familie. Eerste keer dat ik ze zie dit jaar
Geniet ze. 1 keer per jaar moet dat kunnenquote:Op maandag 21 december 2020 12:27 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
hier ook, met iets minder wel te verstaan. (14)
waaronder wel 6 kinderen onder de 12 jaar dus 8 volwassenen.
zo dachten wij er inderdaad ook over, lopen al een heel jaar in het gareel.quote:Op maandag 21 december 2020 12:31 schreef JosMert het volgende:
[..]
Geniet ze. 1 keer per jaar moet dat kunnen
Geheel begrijpelijk. Hier willen ook nog mensen van de schoonfamilie aanschuiven. Zitten we met 25 man.quote:Op maandag 21 december 2020 12:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
zo dachten wij er inderdaad ook over, lopen al een heel jaar in het gareel.
Ook omdat er licht in het eind van de tunnel schijnt hoor.
Geniet ervan!quote:Op maandag 21 december 2020 12:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kerstavond met dinnetje.
Met de schoonouders en nog 2 1ste kerstdag.
2e kerstdag niets.
quote:Op maandag 21 december 2020 12:35 schreef von_manstein het volgende:
Ik heb een hekel aan kerst, covid19 is een mooi excuus om twee dagen niks te doen door mij zelf om 24-12 22:00 "verkouden" te melden bij de familie.
quote:Op maandag 21 december 2020 12:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg stelletje idiotenquote:Op maandag 21 december 2020 12:32 schreef JosMert het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk. Hier willen ook nog mensen van de schoonfamilie aanschuiven. Zitten we met 25 man.
Gezellig
Hallo, #ALTIJDREADY?quote:Op maandag 21 december 2020 12:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Godverdomme zeg stelletje idioten
Bedankt he
bedankt voor wat?quote:Op maandag 21 december 2020 12:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt he
Het licht van de aakomende trein?quote:Op maandag 21 december 2020 12:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Is het nou echt leuk, dat trollen?quote:Op maandag 21 december 2020 12:32 schreef JosMert het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk. Hier willen ook nog mensen van de schoonfamilie aanschuiven. Zitten we met 25 man.
Gezellig
Dat we door dit soort bullshit nog langer met die kutmaatregelen opgescheept zitten. Hoe moeilijk kan het zijn kerst een keer over te slaan. Dan mag jullie gelijk het recht op gezondheidszorg ontzegd worden mocht je het oplopenquote:
Ja broer kom op zeg 25 man.quote:
Weet eigenlijk niet waarom je me bedankt. Maar alsjeblieft.quote:Op maandag 21 december 2020 12:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt he
Ik heb ze sinds maart niet meer gezien.quote:Op maandag 21 december 2020 12:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja broer kom op zeg 25 man.
Nederlanders zijn echt een raar volkje.
Ja dus?quote:Op maandag 21 december 2020 12:45 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ik heb ze sinds maart niet meer gezien.
Blijkbaar gebrek aan aandacht.quote:Op maandag 21 december 2020 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het nou echt leuk, dat trollen?
Vertel dat maar aan een handhaver. Hopelijk gaan jullie je daarna twee weken niet mengen met andere mensen. Dat zou niet erg menslievend zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 12:45 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hoef me niet te verantwoorden.
Heb het al gehad maandje terug. 2 dagen verkoudheid. Dus kan niet iemand meer aanstekenquote:Op maandag 21 december 2020 12:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat we door dit soort bullshit nog langer met die kutmaatregelen opgescheept zitten. Hoe moeilijk kan het zijn kerst een keer over te slaan. Dan mag jullie gelijk het recht op gezondheidszorg ontzegd worden mocht je het oplopen
Welke handhaver? Er word niet gecontroleerd achter de deur.quote:Op maandag 21 december 2020 12:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan een handhaver. Hopelijk gaan jullie je daarna twee weken niet mengen met andere mensen. Dat zou niet erg menslievend zijn.
Nouja ik ben sinds afgelopen week vrijgezel na ruim 10 jaar, dus dan zit je alleen deze kerst. Ik vermaak me wel hoor, XBox aan, biertje erbij en ju. Komt vast goed.quote:
Ai. En? What happened?quote:Op maandag 21 december 2020 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik ben sinds afgelopen week vrijgezel nar ruim 10 jaar, dus dan zit je alleen deze kerst. Ik vermaak me wel hoor, XBox aan, biertje erbij en ju. Komt vast goed.
Ik heb er een punt achter gezet. En hoe dat zo allemaal kwam daar heeft verder niemand ene sodemieter mee te maken. No offence intended overigens, ik zeg het alleen om eventuele verdere vragen voor te zijnquote:
Op naar R&Pquote:Op maandag 21 december 2020 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er een punt achter gezet. En hoe dat zo allemaal kwam daar heeft verder niemand ene sodemieter mee te maken. No offence intended overigens, ik zeg het alleen om eventuele verdere vragen voor te zijn
Dat is niet nodig hoor.quote:
Sorry, maar ik vind het niet bepaald geloofwaardig dat je niemand van je familie gezien hebt sinds de uitbraak. Ook omdat het gewoon maanden mogelijk was om elkaar op te zoeken.quote:Op maandag 21 december 2020 13:10 schreef James900 het volgende:
Hier ook zoals altijd met de gehele familie. Ook al sinds uitbraak niet gezien. 18 man met neefjes en nichtjes en 10 volwassenen. Zin in!
En jij roept in andere topics dat je hoopt dat er meer maatregelen komen en de politie achter de deur komt controleren 🤣quote:Op maandag 21 december 2020 12:45 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hoef me niet te verantwoorden.
Meeste niet nee. Dus nu extra uitpakken en elkaar eindelijk weer eens zien de gehele familie. Is het al kerst?quote:Op maandag 21 december 2020 13:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het niet bepaald geloofwaardig dat je niemand van je familie gezien hebt sinds de uitbraak. Ook omdat het gewoon maanden mogelijk was om elkaar op te zoeken.
chillquote:Op maandag 21 december 2020 13:50 schreef Fugue het volgende:
Bijna alle familie woont in het buitenland en ik heb niet zoveel met kerst dus ik ga AC uitspelen en eerste kerstdag naar mijn moeder
AC uitspelen? Hah, dan ga je aan een Kersdag niet genoeg hebbenquote:Op maandag 21 december 2020 13:50 schreef Fugue het volgende:
Bijna alle familie woont in het buitenland en ik heb niet zoveel met kerst dus ik ga AC uitspelen en eerste kerstdag naar mijn moeder
Ik ben kerst 2019 begonnenquote:Op maandag 21 december 2020 14:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
AC uitspelen? Hah, dan ga je aan een Kersdag niet genoeg hebben
Hangt er vanaf waar je woont. Ik heb mijn familie en schoonfamilie ook nog maar 1x gezien dit jaar. Familie woont in een ander land, schoonfamilie in het gelijke land maar op 2 uur rijden. Groepsbijeenkomsten hebben we allemaal afgezegd dit jaar (o.a. Een doop, een zoveeljarig huwelijk, een bbq). Voor ons is het echter vanzelfsprekend dat we ook geen kerst vieren samen. Dat maakt het voor mij wat ongeloofwaardig (en anders; dom).quote:Op maandag 21 december 2020 13:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het niet bepaald geloofwaardig dat je niemand van je familie gezien hebt sinds de uitbraak. Ook omdat het gewoon maanden mogelijk was om elkaar op te zoeken.
Ik heb medelijden met je dat je tot kerst moet wachten. Gelukkig ben ik wel het hele jaar welkom bij mijn familie.quote:Op maandag 21 december 2020 13:35 schreef James900 het volgende:
[..]
Meeste niet nee. Dus nu extra uitpakken en elkaar eindelijk weer eens zien de gehele familie. Is het al kerst?
Dat bedoel ik. Kan me goed voorstellen dat wanneer je familie ver weg woont, niet elke maand op bezoek gaat. Maar je familie het hele jaar niet zien vanwege een virusuitbraak en dan iedereen met kerst uitnodigen is gewoon tegenstrijdig. Dus ik heb inderdaad ook het vermoeden dat het geen serieuze posts zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont. Ik heb mijn familie en schoonfamilie ook nog maar 1x gezien dit jaar. Familie woont in een ander land, schoonfamilie in het gelijke land maar op 2 uur rijden. Groepsbijeenkomsten hebben we allemaal afgezegd dit jaar (o.a. Een doop, een zoveeljarig huwelijk, een bbq). Voor ons is het echter vanzelfsprekend dat we ook geen kerst vieren samen. Dat maakt het voor mij wat ongeloofwaardig (en anders; dom).
Dit soort bullshit? Wij hebben zoals ik al eerder zei vanaf het begin al in het gareel gelopen. De regels worden met voeten getreden door zowat iedereen dus de motivatie is ver te zoeken. Echter hebben wij er bewust voor gekozen om na kerstavond een week vrijwillig in quarantaine te gaan. Allemaal 2 weken vakantie ingepland.quote:Op maandag 21 december 2020 12:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat we door dit soort bullshit nog langer met die kutmaatregelen opgescheept zitten. Hoe moeilijk kan het zijn kerst een keer over te slaan. Dan mag jullie gelijk het recht op gezondheidszorg ontzegd worden mocht je het oplopen
Ik wens je beterschap na je postieive covid test in Januariquote:Op woensdag 23 december 2020 14:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Kerstavond thuis.
1e kerstdag met deel familie (9 man)
2e kerstdag met dee schoonfamilie (6 man)
Maar wie zegt dat ik regels niet naleefquote:Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wens je beterschap na je postieive covid test in Januari
Sterktequote:Op donderdag 24 december 2020 08:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis, in mijn eentje, in isolatie. Want ik ben positief getest.
Ik durfde het niet te vragen... Sterkte vosssquote:Op maandag 21 december 2020 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik ben sinds afgelopen week vrijgezel na ruim 10 jaar, dus dan zit je alleen deze kerst. Ik vermaak me wel hoor, XBox aan, biertje erbij en ju. Komt vast goed.
Omdat we andere jaren met de hele familie kerstdiner hebben bij schoonfamilie. Dat zijn 17, tegenwoordig allemaal, volwassenen.quote:
Sterktequote:Op donderdag 24 december 2020 08:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis, in mijn eentje, in isolatie. Want ik ben positief getest.
Shadowlandsquote:Op donderdag 24 december 2020 10:49 schreef K21 het volgende:
Vanmorgen getest en ik denk dat eer ik de uitslag heb de kerst alweer voorbij is.Als het straks negatief blijkt te zijn ga ik alsnog niet in de buurt van anderen zitten hoesten en niezen, dus ook hier een lid van de kerst-in-m'n-eentje club.
Gelukkig heb ik nog een WoW account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |