Dit soort bullshit? Wij hebben zoals ik al eerder zei vanaf het begin al in het gareel gelopen. De regels worden met voeten getreden door zowat iedereen dus de motivatie is ver te zoeken. Echter hebben wij er bewust voor gekozen om na kerstavond een week vrijwillig in quarantaine te gaan. Allemaal 2 weken vakantie ingepland.quote:Op maandag 21 december 2020 12:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat we door dit soort bullshit nog langer met die kutmaatregelen opgescheept zitten. Hoe moeilijk kan het zijn kerst een keer over te slaan. Dan mag jullie gelijk het recht op gezondheidszorg ontzegd worden mocht je het oplopen
Ik wens je beterschap na je postieive covid test in Januariquote:Op woensdag 23 december 2020 14:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Kerstavond thuis.
1e kerstdag met deel familie (9 man)
2e kerstdag met dee schoonfamilie (6 man)
Maar wie zegt dat ik regels niet naleefquote:Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wens je beterschap na je postieive covid test in Januari
Sterktequote:Op donderdag 24 december 2020 08:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis, in mijn eentje, in isolatie. Want ik ben positief getest.
Ik durfde het niet te vragen... Sterkte vosssquote:Op maandag 21 december 2020 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik ben sinds afgelopen week vrijgezel na ruim 10 jaar, dus dan zit je alleen deze kerst. Ik vermaak me wel hoor, XBox aan, biertje erbij en ju. Komt vast goed.
Omdat we andere jaren met de hele familie kerstdiner hebben bij schoonfamilie. Dat zijn 17, tegenwoordig allemaal, volwassenen.quote:
Sterktequote:Op donderdag 24 december 2020 08:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis, in mijn eentje, in isolatie. Want ik ben positief getest.
Shadowlandsquote:Op donderdag 24 december 2020 10:49 schreef K21 het volgende:
Vanmorgen getest en ik denk dat eer ik de uitslag heb de kerst alweer voorbij is.Als het straks negatief blijkt te zijn ga ik alsnog niet in de buurt van anderen zitten hoesten en niezen, dus ook hier een lid van de kerst-in-m'n-eentje club.
Gelukkig heb ik nog een WoW account.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |