quote:Matchday 1 - 22 oktober
18:55 PSV v Granada
18:55 Napoli v AZ
21:00 Dinamo Zagreb v Feyenoord
Matchday 2 - 29 oktober
18:55 Feyenoord v Wolfsberger AC
21:00 Omonia Nicosia v PSV
21:00 AZ v HNK Rijeka
Matchday 3 - 5 november
18:55 PAOK Saloniki v PSV
18:55 Real Sociedad v AZ
21:00 Feyenoord v CSKA Moskou
Matchday 4 - 12 november
18:55 CSKA Moskou v Feyenoord
21:00 PSV v PAOK Saloniki
21:00 AZ v Real Sociedad
Matchday 5 - 3 december
18:55 Feyenoord v Dinamo Zagreb
21:00 Granada v PSV
21:00 AZ v Napoli
Matchday 6 - 10 december
18:55 PSV v Omonia Nicosia
18:55 HNK Rijeka v AZ
21:00 Wolfsberger AC v Feyenoord
Ik lees hier ook al dat Granada een andere versie van Getafe is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat stipte ik toen ook al aan, toen werd @:scrummie woedend.
Wist je al dat Mario Götze wereldkampioen is?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
Drama voor de maker van de winnende in WK-finale.
JE MOET JE BEK HOUDENquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga er nog vaak op terugkomen denk ik.
Je herhaalt trouwens precies wat ik zeg, met je fake news. (Lol)
Dank.quote:
Terecht wel, dat is niet veel meer hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hebben jullie al vernomen dat Götze wordt gewisseld?
Nee joh, dat was een grapje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:02 schreef Coco het volgende:
Oh @:scrummie maakt weer ruzie met @:maxi-mus
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik pak popcorn, want dit gaat dat stuk obese niet leuk vinden.
Ik weiger hier naar te kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Haps; Teixeira, Kökcü, Toornstra; Berghuis, Linssen, Diemers
Is er een leuk alternatief?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weiger hier naar te kijken.
Lijkt het wel op ja. Lillijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Schakel nu pas in. Is Granada vergeten de warming-up shirts uit te doen?
Oh, zo erg boeit Granada me ook niet.quote:
Nee. Ik zet Villarreal wel aan maar die missen hun drie revelaties.quote:
En een clubloze Balotelli die zelfs bij Brecia faalde halen zou een grotere prestatie/schok dan Gotze zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fake news.
Mijn opmerking was; volgens mij (daar zit al wat onzekerheid in) is het niet veel meer.
Ik ga daar pas op terugkomen als het seizoen voorbij is.
Komen die geknepen billen in de buurt van Kylie Jenner? Zo ja, pics.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:09 schreef Gutanoth het volgende:
Godver, ik zit elke keer met geknepen billen als er een terugspeelbal is naar mvogo
Dat lijkt me niet logisch nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik weet niet welke halve zool een poging tot reeksen doet en daar niet in geslaagd is maar ik zal het even herstellen
Oke eigenlijk weet ik wel welke mod maar ik zal het niet zeggen
Als het Onlogisch was mag je dit bericht liken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik weet niet welke halve zool een poging tot reeksen doet en daar niet in geslaagd is maar ik zal het even herstellen
Oke eigenlijk weet ik wel welke mod maar ik zal het niet zeggen
Hoe dan.quote:
Dat heet over het dode punt komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Volledig tegen de verhoudingen in maar wat geeft het.
Het is natuurlijk nog niet afgelopen maar AZ was wel de laatste NL club waar ik een resultaat van had verwacht. En dat zegt wat, want Feyenoord speelt ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heet over het dode punt komen.
Ach, in ieder geval gescoord.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof AZ een voorsprong kan vasthouden
Met Klaassen en Ekkelenkamp meer dan genoeg van dat typequote:
Ik kan me voorstellen dat drie keer in de week wat veel van het goede is als je al tijdenlang geen ritme hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:13 schreef GwaiLow het volgende:
Tja maar wat wil je als je Gotze eruit haalt? Bijna de enige die op dit niveau mee kan, en er zelfs bovenuit stijgt. Waarom moest hij er uit? Pijntje? Te moe? Normaal zou hij toch wel minimaal 60 min spelen.
Nee 7 basisspelers van die wedstrijd als ik goed geteld heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:13 schreef BB-King het volgende:
Speelt Napoli met een B-team?
Die speelde Atalanta afgelopen week helemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |