Natuurlijk. Ik ben er ook voorstander van dat hij een fiets zou gebruiken voor zijn dagelijkse beslommeringen dichtbij zoals z'n tripjes naar de supermarkt en moeder enzo, maar de braad heeft duidelijk een aversie tegen rijwielen dus ik denk niet dat dat erin zit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toch zou het nog sneller kunnen gaan als hij vrijwel altijd moet bewegen om ergens te komen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is nog steeds te koud om te wandelen, maar als je moeder je ziet met opgezwollen voeten en je half huilend smeekt, dan gaat die knop wel om.
Ik denk eigenlijk dat ik ook elke keer zou lachen als ik voorbij liep en een iets te gezette man de hele tijd achter zijn keyboard ziequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het was eerst een vast groepje wat ook iemand anders treiterde. Nu zijn het jochies uit de buurt, groepje Marokkaantjes van een jaar of 18-19. Maatje van mij die patrouilleert door de wijk en heb hem net een filmpje doorgestuurd dat ze langs mijn huis liepen en naar binnen keken. Zodra ze zagen dat ik aan't filmen was liepen ze opeens flink door.
Hij had laatst al een vermoeden dat zij het waren omdat hij ze langs zag lopen en naar m'n huis zag wijzen en lachen, maar wilde nog niets doen. Maar nu met deze (Al dan niet donkere) video, moet het wel opgelost zijn.
Een artiest moet toch ongestoord kunnen werken in deze tijden!quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik ook elke keer zou lachen als ik voorbij liep en een iets te gezette man de hele tijd achter zijn keyboard zie
Of van die raamfolie.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:09 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Is vitrage niet iets voor je? Als mensen je vanaf de straat niet kunnen zien dan laten ze je eerder met rust.
da's voor oude mensen en buitenlandersquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:09 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Is vitrage niet iets voor je? Als mensen je vanaf de straat niet kunnen zien dan laten ze je eerder met rust.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:10 schreef DeBraad het volgende:
Sportschool niet, en heb geen fiets, maar ik wandel dagelijks
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef DeBraad het volgende:
Als ik niet stream, kook of slaap ben ik meestal in beweging
hoe komt het dat je elke dag wandelt en beweegt maar ook dikke voeten hebt gekregen omdat je bijna nooit wandelt of beweegt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet.
Dat krijg je als je hele dagen op een bureaustoel slijt met als enige beweging naar de auto lopen, naar het toilet, naar de douche, naar de keuken, slaapkamer enfin je snapt me wel.
Moeders stond gisteren aan de deur, zag m'n voeten en had zoiets van jonge... Dit komt écht door dat je de hele dag zit en geen fuck aan beweging doet, en toen had ze 't wel even goed moeilijk, en ik ook... Dus de knop is wel om.
Schrodinger's Brad. Als je er niet bij bent kan hij op een dag tegelijkertijd wel en niet bewogen hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe komt het dat je elke dag wandelt en beweegt maar ook dikke voeten hebt gekregen omdat je bijna nooit wandelt of beweegt?
Hardop gelachenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schrodinger's Brad. Als je er niet bij bent kan hij op een dag tegelijkertijd wel en niet bewogen hebben.
Bovendien is eten het grote probleem. Om één kapsalon te verbranden moet je met zijn postuur ongeveer 4 tot 5 uur stevig doorwandelen (een half uurtje rustig slenteren verbrand je nauwelijks wat mee). Als hij mindert met één zo'n gore bestelling per week levert dat al meer op dan alle zogenaamde beweging die hij in zo'n week zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe komt het dat je elke dag wandelt en beweegt maar ook dikke voeten hebt gekregen omdat je bijna nooit wandelt of beweegt?
Je moet gewoon de knop omzetten in je hoofd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:40 schreef How het volgende:
[..]
Bovendien is eten het grote probleem. Om één kapsalon te verbranden moet je met zijn postuur ongeveer 4 tot 5 uur stevig doorwandelen (een half uurtje rustig slenteren verbrand je nauwelijks wat mee). Als hij mindert met één zo'n gore bestelling per week levert dat al meer op dan alle zogenaamde beweging die hij in zo'n week zou kunnen krijgen.
Ik wil niet beweren dat afvallen zo makkelijk is als het in het hoofd niet helemaal goed gaat, maar het is duidelijk dat het gedraai m.b.t. afvallen gewoon allemaal bullshit is.
hangt er wel een beetje vanaf, wij kunnen genieten van een wandeling, maar als hij last krijgt van zijn knieën of andere gewrichten dan is het natuurlijk wat minder plezierig om er een routine van te makenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:49 schreef Chia het volgende:
Slecht eten en in ieder geval iets qua beweging doen is nog altijd beter dan slecht eten en ook volledig sedentair leven qua beweging. Dus op zich prima om als eerste doel te hebben om een gezond bewegingspatroon te krijgen. Ook omdat dat mentaal een lekkere boost kan geven ten opzichte van hele dagen binnen stil zitten.
Dat is zeker waar, maar we kennen hier ook allemaal Braads logica. Zo van "ik heb vandaag (net wakker) nog niets gegeten en gisteren naar de winkel gewandeld, i.p.v. voor die anderhalve kilometer de auto gepakt, dus een grote kapsalon met een medium pizza is nu een prima ontbijt". Dan komt er meer bij dan er af gaat.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:49 schreef Chia het volgende:
Slecht eten en in ieder geval iets qua beweging doen is nog altijd beter dan slecht eten en ook volledig sedentair leven qua beweging. Dus op zich prima om als eerste doel te hebben om een gezond bewegingspatroon te krijgen. Ook omdat dat mentaal een lekkere boost kan geven ten opzichte van hele dagen binnen stil zitten.
toen hij laatst met zijn afvalvlogs begon verloor hij makkelijk binnen een week een paar kilo. ik snap nog steeds niet waarom hij daar niet mee door is gegaan in plaats van met vlogs te komen waarin hij donuts en gebak ophaalde in too good to go boxes of met chips en pizza's aankwam in de volgende afvalvlogsquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:03 schreef How het volgende:
Ik hoop echt dat hij een keer realistisch durft te kijken naar zijn patronen. Die eerste 20 kilo's eraf zouden dan zo snel kunnen gaan.
Momenteel is het kiezen tussen twee kwaden en om uit deze vicieuze cirkel te komen zou ik toch echt gaan voor meer bewegen (en dat hoeft niet per se wandelen te zijn), want dat is een deel van het doorbreken daarvan. Het gaat er niet spontaan beter op worden iig en makkelijker al helemaal niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
hangt er wel een beetje vanaf, wij kunnen genieten van een wandeling, maar als hij last krijgt van zijn knieën of andere gewrichten dan is het natuurlijk wat minder plezierig om er een routine van te maken
hij is nu lekker actief in het DTS topic, gelukkig doet hij veel met het advies van zijn moeder omdat hij afgelopen nacht rond is gereden in zijn auto voor frisse lucht. wandelen is het nog te koud voor denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
We zitten nu in fase 3 of 4.
Ergens bij punt 2 moet nog komen met: Braddie begint te vermelden dat het afvallen geen probleem is en dat hij weer meer gaat bewegen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
We zitten nu in fase 3 of 4.
De Clio is handgeschakeld dus hij heeft daarbij z'n beweging wel weer gehad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij is nu lekker actief in het DTS topic, gelukkig doet hij veel met het advies van zijn moeder omdat hij afgelopen nacht rond is gereden in zijn auto voor frisse lucht. wandelen is het nog te koud voor denk ik
Waar in jouw woonplaats zit dan een echt bankfiliaal waar je kunt storten? Ik was daar recentelijk nog naar op zoek maar je hebt er alleen maar pinautomaten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef DeBraad het volgende:
Net naar de bank gelopen om wat te storten
Achter in dat winkelcentrum zit er eenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waar in jouw woonplaats zit dan een echt bankfiliaal waar je kunt storten? Ik was daar recentelijk nog naar op zoek maar je hebt er alleen maar pinautomaten.
Van welke bank dan? De Rabobank heeft daar naar mijn weten alleen een automaatje staan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Achter in dat winkelcentrum zit er een
Zo'n geldmaat is dat. Kan je ook geld stortenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van welke bank dan? De Rabobank heeft daar naar mijn weten alleen een automaatje staan.
Ach joh, is ie daar ook al vervangen? Laatste keer dat ik er kwam zal jaren terug geweest zijn, toen had elke bank nog z'n eigen automaten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zo'n geldmaat is dat. Kan je ook geld storten
Ja hij is daar ook vervangen. Vind het ideaal!quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach joh, is ie daar ook al vervangen? Laatste keer dat ik er kwam zal jaren terug geweest zijn, toen had elke bank nog z'n eigen automaten.
Sowieso een camera ophangen om de stalkers en bezorgers in de gaten te houden zonder achterom te hoeven kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Modus het volgende:
Maar dan zie je de snackbarbezorgers niet op tijd aan komen en kan de livestream niet ff afgezet worden.
Braddie doet 6:18quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Een poosje terug had je het over intermittent fasting; levert dat niet de gewenste resultaten op?
helaas daar gaat mijn vraagquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef Solotovski het volgende:
Oh en heel toevallig heeft ie al een stuk gewandeld
Ja en ik heb vanochtend een triathlon gedaan
Camera staat te draaienquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Sowieso een camera ophangen om de stalkers en bezorgers in de gaten te houden zonder achterom te hoeven kijken.
Nou, ik kan mij daar dus moeilijk aan houden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Een poosje terug had je het over intermittent fasting; levert dat niet de gewenste resultaten op?
Dat is wel een goed idee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:44 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad is zwemmen niet iets voor je?
Minder zwaar voor je voeten, je gebruikt meer spieren en het is verwarmd.
Hoe laat je voor het eerst eet laten afhangen van wanneer je de avond/nacht daarvoor voor het laatst hebt gegeten een optie? en dan x uur daarna je avondeten enz. Op die manier kun je 16:8 alsnog halen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, ik kan mij daar dus moeilijk aan houden.
Ik eet pas om 12 uur s'middags, al word ik om 9 uur s'ochtends wakker. Ik eet dus rond half 6.. Maar meestal grijp ik om een uur of 11 toch naar de afbakbroodjes of de crackers en dan eet ik niet 1 afbak broodje, maar 2, niet 1 cracker, maar 15Dus ja, dan gaat het wel mis.
rond 12 uur eten en rond half 7 eten en eerder dan 4 uur 's nachts naar bed en dan komt het goedquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, ik kan mij daar dus moeilijk aan houden.
Ik eet pas om 12 uur s'middags, al word ik om 9 uur s'ochtends wakker. Ik eet dus rond half 6.. Maar meestal grijp ik om een uur of 11 toch naar de afbakbroodjes of de crackers en dan eet ik niet 1 afbak broodje, maar 2, niet 1 cracker, maar 15Dus ja, dan gaat het wel mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |