Ooooooooooooooooh johquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
https://www.mantel.com/stages-bike-fietstrainer
Deze gaat tot 158kg. En het is niet eens de duurste die ze hebben.
pohquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het was eerst een vast groepje wat ook iemand anders treiterde. Nu zijn het jochies uit de buurt, groepje Marokkaantjes van een jaar of 18-19. Maatje van mij die patrouilleert door de wijk en heb hem net een filmpje doorgestuurd dat ze langs mijn huis liepen en naar binnen keken. Zodra ze zagen dat ik aan't filmen was liepen ze opeens flink door.
Hij had laatst al een vermoeden dat zij het waren omdat hij ze langs zag lopen en naar m'n huis zag wijzen en lachen, maar wilde nog niets doen. Maar nu met deze (Al dan niet donkere) video, moet het wel opgelost zijn.
Marokkanen altijd gezeik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het was eerst een vast groepje wat ook iemand anders treiterde. Nu zijn het jochies uit de buurt, groepje Marokkaantjes van een jaar of 18-19. Maatje van mij die patrouilleert door de wijk en heb hem net een filmpje doorgestuurd dat ze langs mijn huis liepen en naar binnen keken. Zodra ze zagen dat ik aan't filmen was liepen ze opeens flink door.
Hij had laatst al een vermoeden dat zij het waren omdat hij ze langs zag lopen en naar m'n huis zag wijzen en lachen, maar wilde nog niets doen. Maar nu met deze (Al dan niet donkere) video, moet het wel opgelost zijn.
Oh de oudere generatie die hier woont zijn super vriendelijk en hartstikke toffe mensen. Maar het kleine groepje jongeren wat hier woont veroorzaakt overlast bij de vleet. Bij mij al meermaals s'nachts op het raam gebonkt, keer ei tegen m'n deur, hoop gescheld, maar bij iemand anders in de wijk lopen ze dus ook met ei tegen het raam en te treiteren.quote:
Ben niet meer op de hoogtequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, woon al 4 jaar niet meer in Hilversum man.
Redelijk jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ben niet meer op de hoogte
Wel daar in de buurt toch?
Die bezorgen door heel het gooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Was in de war doordat snackbar de Admiraal daar wel zit.
Heb je dat ei nog opgegeten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh de oudere generatie die hier woont zijn super vriendelijk en hartstikke toffe mensen. Maar het kleine groepje jongeren wat hier woont veroorzaakt overlast bij de vleet. Bij mij al meermaals s'nachts op het raam gebonkt, keer ei tegen m'n deur, hoop gescheld, maar bij iemand anders in de wijk lopen ze dus ook met ei tegen het raam en te treiteren.
Denk dat dat best moet kunnenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Kun je een ei bakken in de airfryer?
Ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik voel goede content aankomen
Klinkt nog steeds allemaal als "morgen" ga ik het echt doen. Dat je geen fiets hebt is een smoes, want je wilt helemaal niet fietsen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, en dat is ook in volle gang. Sportschool niet, en heb geen fiets, maar ik wandel dagelijks. Eerst even basis conditie kweken, dan zorgen dat er i.i.g 20 kilo af gaat, en daarna naar de sportschool.
Die paar km wandelen gaat natuurlijk ook geen reet uitmaken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds allemaal als "morgen" ga ik het echt doen. Dat je geen fiets hebt is een smoes, want je wilt helemaal niet fietsen.
En dagelijks wandelen alleen wanneer het niet te koud en niet te warm is? Boven de 15 graden is het te warm en onder de 18 graden te koud, ofzo iets
Moet je ook niet zoveel Duvel drinkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik fiets 150km per week en moet ook gewoon opletten wat ik vreet.
Dat denk ik wel. Enigzins gaan bewegen ten opzichte van haast volkomen inactiviteit zou, zeker op een fors overgewicht, al langzaam de conditie moeten verbeteren. Bovendien, hij moet toch ergens beginnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die paar km wandelen gaat natuurlijk ook geen reet uitmaken.
Ik fiets 150km per week en moet ook gewoon opletten wat ik vreet.
Het is eergisteren pas echt binnengekomen bij braddie he!!! Dus ik verwacht dat ie vandaag gaat wandelen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Enigzins gaan bewegen ten opzichte van haast volkomen inactiviteit zou, zeker op een fors overgewicht, al langzaam de conditie moeten verbeteren. Bovendien, hij moet toch ergens beginnen.
Maar goed, dat beginnen he... Met excuses als "het is nu te koud" (dat valt immers wel mee) wordt het helemaal niets.
En toch zou het nog sneller kunnen gaan als hij vrijwel altijd moet bewegen om ergens te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Enigzins gaan bewegen ten opzichte van haast volkomen inactiviteit zou, zeker op een fors overgewicht, al langzaam de conditie moeten verbeteren. Bovendien, hij moet toch ergens beginnen.
Maar goed, dat beginnen he... Met excuses als "het is nu te koud" (dat valt immers wel mee) wordt het helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |