Hy dot lang niet gezien.quote:
Hey Mikey, klopt ben er een paar dagen niet geweest. Beetje klaar hier.quote:
Gezellig snap je wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, klopt ben er een paar dagen niet geweest. Beetje klaar hier.
Kom af en toe ff kletsen.
Je weet wie je quote he?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan tempo er op hop hop hop @:Rob
👍🏻quote:
Alleen als ik in het midden magquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ga lekker douchen met @:paul en @:moonlight
Jij weet.quote:
Is te begrijpenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, klopt ben er een paar dagen niet geweest. Beetje klaar hier.
Kom af en toe ff kletsen.
Paul kan makkelijk bij je op schoot.quote:
👍🏻quote:
Dat is alleen maar als jij er bent.quote:
Ik heb geen zitje in de douchequote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paul kan makkelijk bij je op schoot.
Echt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar als jij er bent.
Het is nu wel rustig.quote:
Hij krijgt een piek vsn jou 😛quote:
Ik wel.quote:
we gaan douchen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zit rustig spaghetti te eten hoor
Dat moet je ook niet doen hè.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
En dat was verdomd handig toen ik mijn been gebroken had.
Ik heb er nog een paar liggen en wet kwartjes en zo.quote:
Deed die dat niet ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Gelukkig spreek je nu de goede vrouw aan.
Gisteren of eergisteren zag hij maily aan voor zijn vriendin ipv jou, jij was er toch bij? Niet?quote:
Alweer? Dat is niet de eerste keer dat hij maily wilquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:25 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren zag hij maily aan voor zijn vriendin ipv jou, jij was er toch bij? Niet?
Bollekquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, eten achter de kiezen. Nu tantoe hard bolken
Dat is best veel..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch nog zo'n 20 gulden aan kleingeld.
Doe dat even niet bij mij graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, eten achter de kiezen. Nu tantoe hard bolken
Okéquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat even niet bij mij graag.
Echt geldquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch nog zo'n 20 gulden aan kleingeld.
Dank je.quote:
Ow, sorry. Zal hetniet meer doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ohw wacht, nu doe je het weer.
Bij de lidl een goede muskaatwijn in de aanbieding. Sanoz.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:31 schreef ToT het volgende:
Zo, de speklapjes en salade hebben goed gesmaakt!
Speklapjes eerst op hoog vuur gebakken en daarna lager vuur.
Zout, peper, tijm, rozemarijn, uienpoeder en gerookte paprika er overheen en zo ver mogelijk uitbakken.
De salade: botersla en veldsla gemengd, linzen en spelt er doorheen, gele paprika versnipperd en samen met 1000 island dressing er doorheen gedaan.
Muskaatwijntje er bij, was een geslaagd diner!
Klinkt goed ToTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:31 schreef ToT het volgende:
Zo, de speklapjes en salade hebben goed gesmaakt!
Speklapjes eerst op hoog vuur gebakken en daarna lager vuur.
Zout, peper, tijm, rozemarijn, uienpoeder en gerookte paprika er overheen en zo ver mogelijk uitbakken.
De salade: botersla en veldsla gemengd, linzen en spelt er doorheen, gele paprika versnipperd en samen met 1000 island dressing er doorheen gedaan.
Muskaatwijntje er bij, was een geslaagd diner!
Die heb ik helaas niet in de buurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |