Zo gaaf dat je dit doet!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stuur Slaapmeisje en Milo naar hotel Okura
Hy dot lang niet gezien.quote:
Hey Mikey, klopt ben er een paar dagen niet geweest. Beetje klaar hier.quote:
Gezellig snap je wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, klopt ben er een paar dagen niet geweest. Beetje klaar hier.
Kom af en toe ff kletsen.
Je weet wie je quote he?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan tempo er op hop hop hop @:Rob
👍🏻quote:
Alleen als ik in het midden magquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ga lekker douchen met @:paul en @:moonlight
Jij weet.quote:
Is te begrijpenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, klopt ben er een paar dagen niet geweest. Beetje klaar hier.
Kom af en toe ff kletsen.
Paul kan makkelijk bij je op schoot.quote:
👍🏻quote:
Dat is alleen maar als jij er bent.quote:
Ik heb geen zitje in de douchequote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paul kan makkelijk bij je op schoot.
Echt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar als jij er bent.
Het is nu wel rustig.quote:
Hij krijgt een piek vsn jou 😛quote:
Ik wel.quote:
we gaan douchen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zit rustig spaghetti te eten hoor
Dat moet je ook niet doen hè.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
En dat was verdomd handig toen ik mijn been gebroken had.
Ik heb er nog een paar liggen en wet kwartjes en zo.quote:
Deed die dat niet ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Gelukkig spreek je nu de goede vrouw aan.
Gisteren of eergisteren zag hij maily aan voor zijn vriendin ipv jou, jij was er toch bij? Niet?quote:
Alweer? Dat is niet de eerste keer dat hij maily wilquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:25 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren zag hij maily aan voor zijn vriendin ipv jou, jij was er toch bij? Niet?
Bollekquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, eten achter de kiezen. Nu tantoe hard bolken
Dat is best veel..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch nog zo'n 20 gulden aan kleingeld.
Doe dat even niet bij mij graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, eten achter de kiezen. Nu tantoe hard bolken
Okéquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat even niet bij mij graag.
Echt geldquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Toch nog zo'n 20 gulden aan kleingeld.
Dank je.quote:
Ow, sorry. Zal hetniet meer doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ohw wacht, nu doe je het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |