quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Een officiële Kennedy mars moet binnen 20 uur voltooid worden. Dat is dus wel m'n streeftijd, maar ik vind het ook geen ramp als ik er langer over doe.
Qua eten: eigenlijk minimaal. Alles wat er in gaat moet er immers ook weer uit. Ik heb nu twee broodjes met beleg erop klaarliggen, want voor deze afstand heb ik wel iets meer energie nodig dan voor m'n normale afstanden uiteraard, en een magnetron rookworst. Verder heb ik twee bidons water bij me die ik onderweg aan kan vullen.
Luilak.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, anders was er ik allang aan begonnen.
Alvast succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terugblik op de #Hartstocht (Fotoverslag)
Deze was al best zwaar, maar dat kwam voornamelijk door de regen. Deze wandeling heb ik beter gepland, en het lijkt beter weer te zijn dan op 3 oktober.
Alvast eet smakelijk!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Luilak.
[..]
Alvast succes.
Ik ga even de keuken in. Mijn maag begint te grommen
Doe eens foto's delen van jezelf. Ik ben nu extreem benieuwd na wat ff gezegd heeftquote:
@FreshFruit moet zijn mond houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens foto's delen van jezelf. Ik ben nu extreem benieuwd na wat ff gezegd heeft
Haags post amper, Jacq post ook amper, Kree post amperquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef Paul het volgende:
Zijn Mario en Haagskwartiertje nog vermist?
Mario niet meerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef Paul het volgende:
Jacq was er vanmorgen even..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Haags wel. Jacq is ook weg, Kree post amper
Mario was hier vanmorgen nog heel even. Haags still missingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef Paul het volgende:
Ze is al op de hoogte dat ze ingehaald isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
@:limoentjuh kom eens je plaats verdedigen
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
@:FreshFruit moet zijn mond houden.
Mario ging slapen en daarna z'n laptop laten reparerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef Paul het volgende:
Oeps.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is al op de hoogte dat ze ingehaald is
[..]
[..]
Mario ging slapen en daarna z'n laptop laten repareren![]()
Haags is een week weg ofzo?
Ik las ingedaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop dat ze jou terug paktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mario ging slapen en daarna z'n laptop laten repareren![]()
Haags is een week weg ofzo?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoop dat ze jou terug pakt
Go @:limoentjuh Go @:limoentjuh
Nou vooruit dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: DJMO
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |