abonnement Unibet Coolblue
pi_195788706
In sommige zwembaden mag je geen losse zwembroek aan, maar moet je een strakke aan.
Nu ga ik naar Frankrijk en in het hotelzwembad moet ik er zoeen aan.

Als je die nooit aan hebt voel je je als man dus wel bekeken als je penis zo goed te zien is.

Dames: gluren jullie bij een man in een strakke zwembroek naar zn kruis?
5 Ferrari's op videoband!
pi_195788728
Natuurlijk! Zelfs in een spijkerbroek gluur ik naar zijn gulp.
pi_195788795
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Amee het volgende:
Natuurlijk! Zelfs in een spijkerbroek gluur ik naar zijn gulp.
Wat fantaseer je er dan bij?
pi_195788871
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:38 schreef Socios het volgende:

[..]

Wat fantaseer je er dan bij?
Gewoon hoe die bij hem past. Haha! :@
pi_195788911
quote:
Moet ik een strakke zwembroek aan in Frankrijk?

In Frankrijk hebben veel campings, hotels en vakantieparken een eigen zwembad. Voor deze zwembaden zijn er vanuit de overheid regels opgesteld. Eén van deze regels is dat alle jongens en mannen in Frankrijk een strakke zwembroek moeten dragen. Ook in 2020 is het dragen van een strakke zwembroek in Frankrijk dus verplicht. Het maakt niet uit of je kiest voor een strakke zwemboxer, strakke jammer, strakke zwemslip of zelfs kiest voor een trendy mini zwembroek voor mannen. Al deze zwembroeken zijn toegestaan in Frankrijk. Zwembroeken zoals de wijde zwemshort zijn in alle zwembaden van Frankrijk verboden.

Waarom is de strakke zwembroek verplicht in Frankrijk?


Veel mannen en jongens gebruiken de wijde zwemshorts ook als korte broek. Vaak gaan ze in de wijde zwembroek voetballen, naar het strand en ondernemen ze nog vele andere activiteiten. Wanneer je vervolgens met deze zwembroek weer in het zwembadwater springt, bevuil je het zwembad zeer ernstig. Een zwembroek die strak om de man heen zit houd minder vuil vast en is op deze manier minder belastend voor het zwembadwater.

Toch is dit niet de enige reden waarom je als man of jongen een sexy strakke zwembroek moet dragen in Frankrijk. Wijde zwembroeken houden namelijk ook meer water vast dan de nauwsluitende zwembroeken. Wanneer je het water verlaat neem je met een wijde zwemshort vele liters water mee. Bij een strakke zwembroek zoals bijvoorbeeld een strakke zwemboxer of een strakke zwemslip neem je aanzienlijk minder water mee. Op deze manier verliest het zwembad minder water en is het dragen van een strakke zwembroek beter voor het milieu.

Bron: strakkezwembroek.nl
Overigens bijzonder dat dit in Seksualiteit wordt geplaatst, want het gaat hier om kleding.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195788975
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Amee het volgende:
Natuurlijk! Zelfs in een spijkerbroek gluur ik naar zijn gulp.
Grapje toch?
pi_195789147
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:45 schreef fietsie het volgende:
Wanneer je het water verlaat neem je met een wijde zwemshort vele liters water mee.
Misschien iemand die tonnetje rond is, maar iemand met een normaal lichaams formaat niet :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195789183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:58 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Misschien iemand die tonnetje rond is, maar iemand met een normaal lichaams formaat niet :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tekst is gebaseerd op de officiële communicatie van de Franse overheid.

Discussie over of dit zo is of niet is niet relevant: het is daar wetgeving.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:25:57 #9
492444 JudyL05
Zaans Meisje (14)
pi_195789667
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Overigens bijzonder dat dit in Seksualiteit wordt geplaatst, want het gaat hier om kleding.

Er is gewoon een website strakkezwembroek.nl! Oh tis gewoon een webwinkel -O-

OT: ja daar kijk ik wel naar maar gewoon heel eventjes, ik vind het niet zo boeiend als dat de meeste mannen tieten schijnen te vinden.
pi_195789718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

De tekst is gebaseerd op de officiële communicatie van de Franse overheid.

Discussie over of dit zo is of niet is niet relevant: het is daar wetgeving.
Je neemt dingen wel heel makkelijk aan om "het is wetgeving".

Ten eerste is dat heel gevaarlijk en ten tweede is het best wel dom.

Waarom? Lees eens iets over historie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 17:29:33 ]
pi_195789832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:29 schreef Piva het volgende:

[..]

Je neemt dingen wel heel makkelijk aan om "het is wetgeving".

Ten eerste is dat heel gevaarlijk en ten tweede is het best wel dom.

Waarom? Lees eens iets over historie
Je bent hier in SEX; deze discussie gaat niet over of wij vinden dat er wel veel, niet veel, hoeveel dan precies of wat voor water er door lange zwembroeken wordt getransporteerd het bad uit. Als je daar een discussie over wilt gaan voeren kun je daar een prachtig topic over openen op een Frans juridisch forum, of bij gebrek daaraan in WGR.

Ik heb hier een duidelijk tekst geplaatst om te voorkomen dat er hier eindeloze welles-nietes discussies over het al of niet noodzakelijk zijn van een strakke zwembroek in een Frans zwembad ontstaan, en welke redenen de Franse overheid daartoe aandraagt.

Wanneer jij meent in twijfel te moeten trekken of die wetgeving juist, correct, passend en gebaseerd is op voldoende en correct uitgevoerd onderzoek is, of wanneer er enige andere reden tot twijfel is waarmee deze regelgeving leidt tot catastrofale dictatoriale situaties: succes in WGR.

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 22-10-2020 21:47:37 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195792464
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Gewoon hoe die bij hem past. Haha! :@
Ja inderdaad hé, soms zie je van die mannen en dan denk je echt: ik denk dat jij er zo een hebt.
pi_195792663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja inderdaad hé, soms zie je van die mannen en dan denk je echt: ik denk dat jij er zo een hebt.
Ik dacht dat ik de enige was die gek doet. Haaaha!
pi_195792674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:49 schreef ArnoldAR het volgende:

[..]

Grapje toch?
Hoezo?
pi_195795866
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik de enige was die gek doet. Haaaha!
Zeker niet. Jij hebt gewoon de ballen om hier op FOK! uit te spreken wat menig vrouw denkt.
pi_195797809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Overigens bijzonder dat dit in Seksualiteit wordt geplaatst, want het gaat hier om kleding.

Het gaat om de strakke belijning van de pener achter het spandex.
pindazakje
pi_195800151
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:45 schreef fietsie het volgende:

We hebben tegenwoordig echt overal regeltjes voor. Straks moeten we nog een tulband gaan dragen doordat er anders teveel haartjes verloren worden. :')
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:16:54 #18
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195801859
Bij zwembad gewerkt zou van mij hier ook verplicht mogen zijn... zo ranzig die gastjes die hele dag al hun bjorn borg onderbroek aan hebben en die onder hun zwembroek dragen met zwemmen... want ja nieuwe doe ik pas aan als ik naar huis ga... dus ik zwem liever in de sauna..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:59:12 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195802524
Vreselijk die strakke broekjes.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:34:31 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195803051
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:16 schreef T42 het volgende:
Bij zwembad gewerkt zou van mij hier ook verplicht mogen zijn... zo ranzig die gastjes die hele dag al hun bjorn borg onderbroek aan hebben en die onder hun zwembroek dragen met zwemmen... want ja nieuwe doe ik pas aan als ik naar huis ga... dus ik zwem liever in de sauna..
Was een paar jaar geleden nog een rel over, dat sommige zwembaden dat wilden verbieden. Kreeg je van de tenenkrommende interviews van jongeren met melkboerenhondenhaar uit Tubbergen die vurig beweerden dat het lekkerder zat en dachten dat ze lekker urban waren: "Jaaaeee het zit gewoooon lekkerdahhh."

Bij het afzwemmen hier in het zwembad mochten de vaders meezwemmen met hun kinderen na afloop, kwam er dus ook zo'n loser met een hippe, hoog opgetrokken Björn Borg onder zijn zwemshort aanzetten. Die kreeg dus te horen dat hij zich mocht gaan omkleden en alleen met zwembroek terug mocht komen. Nou, de ene na de andere ziekte kwam voorbij. Hoe triest ben je dan, als dertiger?
pi_195803236
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik de enige was die gek doet. Haaaha!
Haha tuurlijk niet! Ik hou vaak aan openbare zwembaden of aan het strand mn zonnebril aan gewoon zodat het niet opvalt als ik naar iedereens kruis blijf staren :9 Vrouwen die dat niet durven toegeven :r
pi_195807921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:45 schreef fietsie het volgende:
Moet ik een strakke zwembroek aan in Frankrijk?

In Frankrijk hebben veel campings, hotels en vakantieparken een eigen zwembad. Voor deze zwembaden zijn er vanuit de overheid regels opgesteld. Eén van deze regels is dat alle jongens en mannen in Frankrijk een strakke zwembroek moeten dragen. Ook in 2020 is het dragen van een strakke zwembroek in Frankrijk dus verplicht. Het maakt niet uit of je kiest voor een strakke zwemboxer, strakke jammer, strakke zwemslip of zelfs kiest voor een trendy mini zwembroek voor mannen. Al deze zwembroeken zijn toegestaan in Frankrijk. Zwembroeken zoals de wijde zwemshort zijn in alle zwembaden van Frankrijk verboden.

Waarom is de strakke zwembroek verplicht in Frankrijk?

Veel mannen en jongens gebruiken de wijde zwemshorts ook als korte broek. Vaak gaan ze in de wijde zwembroek voetballen, naar het strand en ondernemen ze nog vele andere activiteiten. Wanneer je vervolgens met deze zwembroek weer in het zwembadwater springt, bevuil je het zwembad zeer ernstig. Een zwembroek die strak om de man heen zit houd minder vuil vast en is op deze manier minder belastend voor het zwembadwater.

Toch is dit niet de enige reden waarom je als man of jongen een sexy strakke zwembroek moet dragen in Frankrijk. Wijde zwembroeken houden namelijk ook meer water vast dan de nauwsluitende zwembroeken. Wanneer je het water verlaat neem je met een wijde zwemshort vele liters water mee. Bij een strakke zwembroek zoals bijvoorbeeld een strakke zwemboxer of een strakke zwemslip neem je aanzienlijk minder water mee. Op deze manier verliest het zwembad minder water en is het dragen van een strakke zwembroek beter voor het milieu.

Bron: strakkezwembroek.nl
Een andere bijkomstigheid/reden is dat het jongeren met een overontwikkeld schaamtegevoel buiten de deur houdt, die dan weer totaal schaamteloos kunnen reageren op het vrouwlijk schoon in een zwembad.

Zelf vind ik een boxer ook prettiger. In het algemeen hou ik niet zo van al dat package gecheck, ik ga zelf ook niet schaamlippen staren. Gewoon even zwemmen moet ook weer niet zo geseksualiseerd worden. Maar ik moet toegeven dat het er ook mee te maken heeft dat ik een bloedlul heb, en daar blijft bij koud water niet zoveel van over. Dat is een oneerlijk signaal naar de dames en ik hou niet van oneerlijkheid inzake seks. Dus dan moet ik toch weer een beetje naar de schaamlipppen kijken om een eerlijk beeld te geven, maar ook weer niet teveel. Lastig allemaal, dat heb je met een boxer niet zo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195807954
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Amee het volgende:
Natuurlijk! Zelfs in een spijkerbroek gluur ik naar zijn gulp.
Inderdaad, ik kijk er in losse broeken ook naar. Heb al menig boner in losse zwembroek in het zwembad gespot.
pi_195807996
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Een andere bijkomstigheid/reden is dat het jongeren met een overontwikkeld schaamtegevoel buiten de deur houdt, die dan weer totaal schaamteloos kunnen reageren op het vrouwlijk schoon in een zwembad.
Vreemd dat vrouwen zich ten gevolge van zulk schaamtegevoel slechts bij zeer hoge uitzondering schaamteloos reageren op mannelijk schoon.

Ik heb een penisvormig vermoeden.
pi_195808035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Vreemd dat vrouwen zich ten gevolge van zulk schaamtegevoel slechts bij zeer hoge uitzondering schaamteloos reageren op mannelijk schoon.

Ik heb een penisvormig vermoeden.
Het is een cultureel dingetje, dat zelfbeheersing en respect niet hoog in het vaandel staat. Ik dacht dat wel algemeen bekend was dat er in Frankrijk meer achter de speedo-plicht zit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195808339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:16 schreef T42 het volgende:
Bij zwembad gewerkt zou van mij hier ook verplicht mogen zijn... zo ranzig die gastjes die hele dag al hun bjorn borg onderbroek aan hebben en die onder hun zwembroek dragen met zwemmen... want ja nieuwe doe ik pas aan als ik naar huis ga... dus ik zwem liever in de sauna..
Achter die zwembroeken zit ook gewoon vieze piemels en kutten hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195808370
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is een cultureel dingetje, dat zelfbeheersing en respect niet hoog in het vaandel staat. Ik dacht dat wel algemeen bekend was dat er in Frankrijk meer achter de speedo-plicht zit.
Ook in Frankrijk hebben meisjes geen last van zulke schaamteloze acties vanuit hunzelf richting manspersonen ondanks dat er wel sprake is van schaamtegevoel en eventueel een vergelijkbare culturele achtergrond. Vind het erg belangrijk om dat te benoemen, want iedereen beweert altijd dat benoemen een oplossing is.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2020 16:09:47 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:11:47 #28
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195808488
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:46 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Haha tuurlijk niet! Ik hou vaak aan openbare zwembaden of aan het strand mn zonnebril aan gewoon zodat het niet opvalt als ik naar iedereens kruis blijf staren :9 Vrouwen die dat niet durven toegeven :r
Waarom je verschuilen achter je zonnebril?
Dat snap ik dan weer niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195808554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Waarom je verschuilen achter je zonnebril?
Dat snap ik dan weer niet.
Ja eigenlijk heb je gelijk. Waarom stiekem doen als het maar normaal en gezond gedrag is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:17:15 #30
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195808566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:16 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ja eigenlijk heb je gelijk. Waarom stiekem doen als het maar normaal en gezond gedrag is.
:P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195817424
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Inderdaad, ik kijk er in losse broeken ook naar. Heb al menig boner in losse zwembroek in het zwembad gespot.
Gespot maar niet actief naar opzoek gegaan toch?
pi_195819650
Vooral als ik een leuke kop mooi lijf zie spot ik inderdaad even het kruis. Gaat makkelijker in een strak zwembroekje.
Ik hou wel van strakke boxer zwembroeken of net tussen strak en los in, laat nog iets over aan de verbeelding ;)

Maar wat betreft die strakke boxer onder een losse zwembroek. Ik heb mij laten vertellen dat dit handig is ivm ongewenste erectie verbergen..... niet waar?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:25:32 #33
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195824438
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Achter die zwembroeken zit ook gewoon vieze piemels en kutten hoor.
Jup maar urine en bacteriën zitten nog meer in je ondergoed. Daarom moet je in sauna naakt en DOUCHEN...
pi_195824976
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:26 schreef Avianflu het volgende:
Vooral als ik een leuke kop mooi lijf zie spot ik inderdaad even het kruis. Gaat makkelijker in een strak zwembroekje.
Ik hou wel van strakke boxer zwembroeken of net tussen strak en los in, laat nog iets over aan de verbeelding ;)

Maar wat betreft die strakke boxer onder een losse zwembroek. Ik heb mij laten vertellen dat dit handig is ivm ongewenste erectie verbergen..... niet waar?
Ik vind dat niet gijn gelieve daarmee te staken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195825033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:25 schreef T42 het volgende:

[..]

Jup maar urine en bacteriën zitten nog meer in je ondergoed. Daarom moet je in sauna naakt en DOUCHEN...
Ja mensen zijn gewoon vieze wezens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195825320
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik vind dat niet gijn gelieve daarmee te staken
Ik kijk niet zo hoor :9~ , gewoon onopvallend O-) . Als je echt een keer goed wil gluren dan zo 8-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195825417
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik kijk niet zo hoor :9~ , gewoon onopvallend O-) . Als je echt een keer goed wil gluren dan zo 8-)
Ik ben geen object. ;( -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195826013
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik ben geen object. ;( -O-
_O-
Je hoort mij ook niet klagen als mannen naar mij kijken hoor. Alleen als het zo is :9~
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:55:47 #39
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195830626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik kijk niet zo hoor :9~ , gewoon onopvallend O-) . Als je echt een keer goed wil gluren dan zo 8-)
Vies meisje ben jij!
soooo, da's mooi!
pi_195831070
Ik ga ook maar eens van die zwembroeken kopen dan :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195831181
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga ook maar eens van die zwembroeken kopen dan :9
Een spijkerbroek is sexier.
pi_195831232
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Een spijkerbroek is sexier.
Heb ik altijd
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195831252
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:31 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Heb ik altijd
Goed genoeg.
pi_195831292
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:32 schreef Amee het volgende:

[..]

Goed genoeg.
Zolang het maar genoeg aandacht oplevert _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195831309
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Zolang het maar genoeg aandacht oplevert _O_
Als je een stevige hebt, dan zeker! :P
pi_195831340
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Als je een stevige hebt, dan zeker! :P
Krijg altijd positieve reacties 😏
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195831363
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:37 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Krijg altijd positieve reacties 😏
Nou kijk! Vergeet die zwembroek dus maar gewoon. Geldverspilling. ;)
pi_195831446
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Nou kijk! Vergeet die zwembroek dus maar gewoon. Geldverspilling. ;)
Gewoon naakt toch
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195831468
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:43 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Gewoon naakt toch
Ik dacht spijkerbroek
pi_195831667
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik dacht spijkerbroek
Gaat knellen he
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195833452
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Amee het volgende:
Natuurlijk! Zelfs in een spijkerbroek gluur ik naar zijn gulp.
Ik kijk bij vrouwen ook gewoon naar de kruis.

Sodeju wat voor dikke cameltoe exemplaren hebben sommige vrouwen. Tussen die warme broodjes past mijn Fok! formaat hot dog hartstikke goed! :9~
pi_195833973
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik kijk bij vrouwen ook gewoon naar de kruis.

Sodeju wat voor dikke cameltoe exemplaren hebben sommige vrouwen. Tussen die warme broodjes past mijn Fok! formaat hot dog hartstikke goed! :9~
Bhuaaaha! 🤪
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:54:10 #53
441859 crew  Lenny77
pi_195834218
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik kijk bij vrouwen ook gewoon naar de kruis.

Sodeju wat voor dikke cameltoe exemplaren hebben sommige vrouwen. Tussen die warme broodjes past mijn Fok! formaat hot dog hartstikke goed! :9~
Een zeer apart antwoord van jou, ben ik niet gewoon :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195834270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Een zeer apart antwoord van jou, ben ik niet gewoon :D
Daarom moest ik ook lachen. Haaha!
Dacht even dat hij misschien dronken was :D
pi_195834481
Ook wel eens in korte sportbroek in de zomer, zonder boxer eronder. Dan zie je de ogen van de dames ook wel eens afdwalen :)
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:43:07 #56
441859 crew  Lenny77
pi_195835369
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef Cockwhale het volgende:
Ook wel eens in korte sportbroek in de zomer, zonder boxer eronder. Dan zie je de ogen van de dames ook wel eens afdwalen :)
Nuja, als whale is dat wel begrijpelijk...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195835448
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja, als whale is dat wel begrijpelijk...
Moby Dick!
  zondag 25 oktober 2020 @ 00:50:47 #58
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195837470
Gewoon in string zwemmen
pi_195837574
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef Cockwhale het volgende:
Ook wel eens in korte sportbroek in de zomer, zonder boxer eronder. Dan zie je de ogen van de dames ook wel eens afdwalen :)
:P , ik heb nu een beeld gefantaseerd hoe je er uit ziet, hopelijk klopt het :@ :@ _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 05:14:50 #60
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195838621
Nooit last van
AZ
ALKMAAR
  zondag 25 oktober 2020 @ 14:46:16 #61
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_195845616
Ries Droelvink in zijn gele zwembroek.
De ideale man van vrouwen.
Gok ik.
pi_195849006
Ik zag dit en moest gelijk aan dit topic denken. Haha!

https://vm.tiktok.com/ZSQp28uR/

Die zwarte broek! :o

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2020 16:39:39 ]
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:24:26 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195851424
Moet nodig weer es een zwembroek kopen, zo te lezen.
soooo, da's mooi!
pi_195851579
Link werkt niet :N
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195852435
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Een zeer apart antwoord van jou, ben ik niet gewoon :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef Amee het volgende:

[..]

Daarom moest ik ook lachen. Haaha!
Dacht even dat hij misschien dronken was :D
Jullie zullen er aan moeten wennen. Zodra ik van die dikke sappige beefburgers zie hangen waar je U tegen zegt, wil ik die direkt tussen hamburgerbroodjes met sesamzaad duwen en gruwelijk snel opsmikkelen.
pi_195853223
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


[..]

Jullie zullen er aan moeten wennen. Zodra ik van die dikke sappige beefburgers zie hangen waar je U tegen zegt, wil ik die direkt tussen hamburgerbroodjes met sesamzaad duwen en gruwelijk snel opsmikkelen.
Je bent te poëtisch. Hier heb ik geen beeld bij :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 20:42:52 #67
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195854553
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 14:46 schreef Cityboy het volgende:
Ries Droelvink in zijn gele zwembroek.
De ideale man van vrouwen.
Gok ik.
Nou nee en nee
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195858189
Ik droeg altijd losse zwemshorts maar in veel zwembaden mag het niet meer. Die strakke zwemboxers maakten mij eerlijk gezegd wat onzeker en dus ben ik 10 jaar geleden gestopt met zwemmen.


Maar nu (anno 2020) heb ik daar schijt aan. Gewoon een zwemboxer gekocht en lekker zwemmen, weet je. Die onzekerheid is nergens voor nodig want in de zwembaden draagt 90% van de mannen dat. Dus niets gay ofzo aan maar gewoon netheid en hygiëne.
Ze zouden het overal moeten verplichten om in aansluitende badkleding te zwemmen. Short aan = er uit!


Wat vrouwen betreft. Ik heb er geen probleem mee dat ze gluren, ze hoeven zelfs hun zonnebril niet op te zetten om langer te staren. Je hebt 2 ogen gekregen, vind je het lekker? Kijk dan!
Wij als man doen dat ook ;)
Ik zou me trouwens vereerd voelen mocht een vrouw iets langer dan normaal naar mijn kruis staren.
Cindy De Vuyst
pi_195860676
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:24 schreef LordofLeaves het volgende:
Moet nodig weer es een zwembroek kopen, zo te lezen.
Kopen, maar met het dragen wens ik je met dit weer en de corona lockdown veel succes.
  maandag 26 oktober 2020 @ 09:25:15 #70
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195861253
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 08:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Kopen, maar met het dragen wens ik je met dit weer en de corona lockdown veel succes.
Ik heb m'n geld ook gezet op komende zomer.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:25:55 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_195885643
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


[..]

Jullie zullen er aan moeten wennen. Zodra ik van die dikke sappige beefburgers zie hangen waar je U tegen zegt, wil ik die direkt tussen hamburgerbroodjes met sesamzaad duwen en gruwelijk snel opsmikkelen.
Vind ik zo’n goor woord, (op)smikkelen. Kijk nog liever naar een zwaarbehaarde man in een te kleine tanga (ook heel vies) dan dat ik geconfronteerd word met dit woord.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_195887134
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 23:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik droeg altijd losse zwemshorts maar in veel zwembaden mag het niet meer. Die strakke zwemboxers maakten mij eerlijk gezegd wat onzeker en dus ben ik 10 jaar geleden gestopt met zwemmen.

Maar nu (anno 2020) heb ik daar schijt aan. Gewoon een zwemboxer gekocht en lekker zwemmen, weet je. Die onzekerheid is nergens voor nodig want in de zwembaden draagt 90% van de mannen dat. Dus niets gay ofzo aan maar gewoon netheid en hygiëne.
Ze zouden het overal moeten verplichten om in aansluitende badkleding te zwemmen. Short aan = er uit!

Wat vrouwen betreft. Ik heb er geen probleem mee dat ze gluren, ze hoeven zelfs hun zonnebril niet op te zetten om langer te staren. Je hebt 2 ogen gekregen, vind je het lekker? Kijk dan!
Wij als man doen dat ook ;)
Ik zou me trouwens vereerd voelen mocht een vrouw iets langer dan normaal naar mijn kruis staren.
Ja is niet erg als vreemde dames geniet van je penisomtrek.

Maar wel als je met je schoonfamilie naar de Franse camping gaat,
en je schoonmoeder en schoonzus naar jouw ballen/piemel gluren.

beetje ongemakkelijk misschien als je in een ligstoel ligt met je ding duidelijk zichtbaar.

Maar aan de andere kant lopen zij ook in een strak badpak of bikini waarin je hun vleeswaren goed ziet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_195888437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja is niet erg als vreemde dames geniet van je penisomtrek.

Maar wel als je met je schoonfamilie naar de Franse camping gaat,
en je schoonmoeder en schoonzus naar jouw ballen/piemel gluren.

beetje ongemakkelijk misschien als je in een ligstoel ligt met je ding duidelijk zichtbaar.

Maar aan de andere kant lopen zij ook in een strak badpak of bikini waarin je hun vleeswaren goed ziet.
Zo herkenbaar!
En dan schaam jij je meer dan dat zij zouden doen!
Cindy De Vuyst
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:03:44 #74
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195889580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind ik zo’n goor woord, (op)smikkelen.
Woord zou verboden moeten worden. :P
soooo, da's mooi!
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:04:27 #75
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195889597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja is niet erg als vreemde dames geniet van je penisomtrek.

Maar wel als je met je schoonfamilie naar de Franse camping gaat,
en je schoonmoeder en schoonzus naar jouw ballen/piemel gluren.

beetje ongemakkelijk misschien als je in een ligstoel ligt met je ding duidelijk zichtbaar.

Maar aan de andere kant lopen zij ook in een strak badpak of bikini waarin je hun vleeswaren goed ziet.
Laat ze lekker gluren. Ik zou er geen moeite mee hebben.
soooo, da's mooi!
pi_195892044
Wat vinden die vrouwen dan zo leuk aan die zwemboxers? Kleuren, motief, stof, patroon, kort/lang, ...
Cindy De Vuyst
pi_195893889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind ik zo’n goor woord, (op)smikkelen. Kijk nog liever naar een zwaarbehaarde man in een te kleine tanga (ook heel vies) dan dat ik geconfronteerd word met dit woord.
Boeiend.
pi_195907086
Wat mij opvalt is dat vrouwen heel stiekem kunnen kijken. Laatst had ik hem maar 10% stijf of zo. Bitch zag het gelijk.
pi_195907698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:19 schreef Benzyl het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen heel stiekem kunnen kijken. Laatst had ik hem maar 10% stijf of zo. Bitch zag het gelijk.
Wat deed ze dan?
Cindy De Vuyst
  woensdag 28 oktober 2020 @ 19:00:55 #80
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195910242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:46 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Wat deed ze dan?
Lachen!
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')