Tja, jij hebt makkelijk praten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zijn geen problemen. Dat zijn uitdagingen.
Zelfs die overheidssite linkt naar de Rutgers:
[..]
Dat zijn geen problemen. Dat zijn uitdagingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar volgens sommigen hier was daten geen enkel probleem. Ik zie hier en daar wel wat problemen.
Dus je leert elkaar kennen. En dan kun je prima een relatie opbouwen.quote:Geen intimiteit kan, zeker op een langere termijn, moeilijk zijn. Dat geldt voor al het nabije fysieke contact. Vind je het echt te lastig om je aan de adviezen te houden? Dan is het advies om slechts intiem te zijn met één persoon die je al kent en waarbij je erop kunt vertrouwen dat deze persoon zich aan de coronaregels houdt. Zo beperk je nog steeds contacten en je kring met intimi. Hoe minder mensen dichtbij je zijn, hoe kleiner de kans dat jij of je (seks)partner corona krijgt of doorgeeft
Gaat dat niet compleet in tegen de oppervlakkige relaties die tegenwoordig de standaard zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Dus je leert elkaar kennen. En dan kun je prima een relatie opbouwen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Had ik vandaag toch ineens een griepprik in mijn arm zitten, toen ik vroeg hoe ik de chip kon uitlezen kreeg een rare blik terug...
'Ik ben geen socioloog.'quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gaat dat niet compleet in tegen de oppervlakkige relaties die tegenwoordig de standaard zijn?
Jongeren staan bekend om hun monogamie. Ze kiezen een partner en blijven daar de rest van hun leven bij. Daten is helemaal uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gaat dat niet compleet in tegen de oppervlakkige relaties die tegenwoordig de standaard zijn?
De meeste mensen zijn serieel monogaam, ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jongeren staan bekend om hun monogamie. Ze kiezen een partner en blijven daar de rest van hun leven bij. Daten is helemaal uit.
Nee. Het mag gewoon volgens de regels dus doe blij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:25 schreef Janneke141 het volgende:
'Gewoon ergens heengaan en mensen tegenkomen' is ook al zeven maanden zo goed als onmogelijk. Dat trekt ook nogal een wissel op het relationele leven van (met name) jongeren.
Dat geldt niet alleen voor jongeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:25 schreef Janneke141 het volgende:
'Gewoon ergens heengaan en mensen tegenkomen' is ook al zeven maanden zo goed als onmogelijk. Dat trekt ook nogal een wissel op het relationele leven van (met name) jongeren.
Ik pleit voor uithuwelijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
*parallelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:25 schreef capricia het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn serieel monogaam, ja.
Binnen het eigen gezin, voorkomt besmettingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik pleit voor uithuwelijken.
Door welke handhaving?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is die kroeg toch in overtreding of zijn die regels veranderd qua alcohol en leeftijd?
Ja maar daar houdt natuurlijk geen hond zich aan. Genoeg mensen die ook geen behoefte hebben aan een vaste relatie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Dus je leert elkaar kennen. En dan kun je prima een relatie opbouwen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Binnen het eigen gezin, voorkomt besmettingen.
Zou dat de reden zijn dat Staphorst niet ontploft qua besmettingen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Binnen het eigen gezin, voorkomt besmettingen.
Vaste sekspartner kan zo te lezen ook nog wel. Het zijn maar adviezen hè.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:28 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ja maar daar houdt natuurlijk geen hond zich aan. Genoeg mensen die ook geen behoefte hebben aan een vaste relatie bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |