abonnement Unibet Coolblue
pi_195786810
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195786834
Oh! Topickaap!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195786919
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Lonaa het volgende:
Neeheee, ik ga geen foto's maken ;(
Dus eigenlijk ga je het aan iedereen laten zien... maar niet aan ons :)

Als het leuk staat.. staat het op de foto vast ook leuk.

Zo eng en lelijk ben je niet O+
Schaamte niet nodig :)
pi_195786938
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:29:53 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195786983
Oh ja sorry, zit ook te werken en de server flikkerde net om O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195787022
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Yes

En het kán dus in héle zeldzame gevallen wel mis gaan O+

https://jamanetwork.com/j(...)cluding%20COVID%2D19.
Huuuuuuuh :X

@sigme : als je zo'n rammenschedel neemt, en dan vanuit de achterkant door de opening (waar normaal het verlengde merg uitkomt) naar binnen kijkt, kan je het etmoid vaak wel zien. Het is ook wel gekend als het zeefbeen. (Omdat het dus gaatjes heeft voor de zenuwen die van de hersenen naar het reukeptiheel in de neusholten lopen)
pi_195787063
@Candaasje, @ LeeHarveyOswald:

quote:
De conclusies van een belangrijk onderzoek naar de vraag of biologisch voedsel gezonder is dan gangbare voeding, zijn in 2007 afgezwakt. Dat gebeurde onder druk van één van de deelnemende partijen, onderzoeksinstituut TNO. "Ik moest zeggen: wij kunnen geen conclusies trekken", zegt onderzoeksleider Machteld Huber in de Zembla-uitzending 'Het kippenexperiment'. Maar bepaalde uitkomsten van het unieke onderzoek gaven wel degelijk aanwijzingen dat biologische voeding gezonder zou kunnen zijn.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)erzoeksinstituut-tno
Bericht van vandaag over onderzoek uit 2005-2007, gaat vrij specifiek over kippen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195787070
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
Euh, iets heel barbaars :P

Ik snij een halve spitskool grof en kook m 5 minuutjes.
Dan maak ik van het vlees van schouderkarbo's (zonder de botjes dus) stukjes.

Die flikker ik in een bak met twee eetlepels sambal brandal, een eetlepel laos, een theelepel zout en een scheut ketjap.
Dat bak ik na een half uurtje intrekken krokant, dan gooi ik de spitskool erdoor.
Even doorbakken.

En dan met rijst op tafel.

:P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195787086
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, @ LeeHarveyOswald:
[..]

Bericht van vandaag over onderzoek uit 2005-2007, gaat vrij specifiek over kippen.
Ah tof!

Ja ik denk dat je er ongeveer een PhD van moet maken, wil je echt kunnen bepalen per product wat het 'beste' is, milieutechnisch gezien. Het is allemaal niet zo zwart wit.
pi_195787092
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Huuuuuuuh :X

@:sigme : als je zo'n rammenschedel neemt, en dan vanuit de achterkant door de opening (waar normaal het verlengde merg uitkomt) naar binnen kijkt, kan je het etmoid vaak wel zien. Het is ook wel gekend als het zeefbeen. (Omdat het dus gaatjes heeft voor de zenuwen die van de hersenen naar het reukeptiheel in de neusholten lopen)
Dat is een mooie voor een post in COR!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195787125
@LeeHarveyOswald sorry, mentioning hierboven ging mis en editten heeft dan geen zin. Zie post 7!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195787129
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is een mooie voor een post in COR!
Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oploopt :P
pi_195787153
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oploopt :P
En dat er geaborteerde rammenschedels gebruikt worden voor de wattenstaaftest.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195787192
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dan denken mensen straks dat je met zo'n wattenstaafje neusverlamming oploopt :P
Hier overschat je die groep gebruikers al schromelijk...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195787197
quote:
3s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:35 schreef sigme het volgende:

[..]

En dat er geaborteerde rammenschedels gebruikt worden voor de wattenstaaftest.
Zouden die lui het verschil zien? Of niet gewoon denken dat ze zelf zo'n lange neusholtes hebben?
pi_195787210
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zouden die lui het verschil zien? Of niet gewoon denken dat ze zelf zo'n lange neusholtes hebben?
30cm, minstens.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195787227
Ik zag net met een stukkie fietsen een trosje koeien van onze buurboer gezellie chillen O+

pi_195787231
Straks denken ze nog dat er dan zo'n wattenstaafje via dat gat (foramen magnus, voor de geïnteresseerden) zo naar buiten komt, als je wat te ver door duwt! Zo hup je hersenen ter hoogte van je ribbenkast geduwd!
pi_195787253
@Kreator huislinkje al ergens zichtbaar?
pi_195787265
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef Candaasje het volgende:
Straks denken ze nog dat er dan zo'n wattenstaafje via dat gat (foramen magnus, voor de geïnteresseerden) zo naar buiten komt, als je wat te ver door duwt! Zo hup je hersenen ter hoogte van je ribbenkast geduwd!
Dus dat voelde ik :'(
pi_195787331
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Dus dat voelde ik :'(
Niet verkouden hoop ik? Dat je niet je kleine hersenkwabjes straks naar buiten hoest?
pi_195787358
Jullie begrijpen dat ik nu hoorcolleges over de schedel aan het kijken ben? Morgen practicum. Weliswaar 'demo', dus niet snijden. Wel naar schedels staren. :+
pi_195787503
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:


Niet verkouden hoop ik? Dat je niet je kleine hersenkwabjes straks naar buiten hoest?
Jammer genoeg niet. ;( >:)

quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef Candaasje het volgende:
Jullie begrijpen dat ik nu hoorcolleges over de schedel aan het kijken ben? Morgen practicum. Weliswaar 'demo', dus niet snijden. Wel naar schedels staren. :+
Leuk! Succes.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 15:56:44 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195787698
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:39 schreef Blues het volgende:
@:Kreator huislinkje al ergens zichtbaar?
Alleen op leeftwente. Maar daar staan maar drie foto's.
Als ie op Funda komt doe ik wel een linkje.
pi_195787719
Omg, ik heb zo'n tof idee, denk ik. Wat nou als ik m'n droogbloemen niet gewoon in vaasjes zetten. Maar in blokken epoxy ingiet. Dan zijn m'n ouderwetse droogbloemen op de bruiloft ineens veel hipper.

Beetje dit idee.
pi_195787759
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
In kwarten snijden, olie & sesamolie erover, in de oven tot haast geblakerd :9

Losjes gebaseerd op een recept van de Allerhande. Die pindasaus die ze maken is ook niks mis mee :9
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 15:59:51 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195787786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik heb zo'n tof idee, denk ik. Wat nou als ik m'n droogbloemen niet gewoon in vaasjes zetten. Maar in blokken epoxy ingiet. Dan zijn m'n ouderwetse droogbloemen op de bruiloft ineens veel hipper.

Beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Omg. Best. Idea. Evah.
pi_195787814
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Omg. Best. Idea. Evah.
IKWEETHET
pi_195787858
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

IKWEETHET
Ik zou er eentje naar hem opsturen, voor z'n nieuwe huis O+
pi_195787937
Mijn vriend gaat overigens gewoon helemaal mee in dit soort dingen. :') Ik ben gewoon vreemd en veel te veel bezig met deze stomme details. Maar ik vertel het hem enthousiast, en hij bedenkt meteen dat we dan ook sleutelhangers kunnen maken voor aan de kamersleutel. :D
pi_195787978
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend gaat overigens gewoon helemaal mee in dit soort dingen. :') Ik ben gewoon vreemd en veel te veel bezig met deze stomme details. Maar ik vertel het hem enthousiast, en hij bedenkt meteen dat we dan ook sleutelhangers kunnen maken voor aan de kamersleutel. :D
Goed afgericht :D
pi_195787979
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend gaat overigens gewoon helemaal mee in dit soort dingen. :') Ik ben gewoon vreemd en veel te veel bezig met deze stomme details. Maar ik vertel het hem enthousiast, en hij bedenkt meteen dat we dan ook sleutelhangers kunnen maken voor aan de kamersleutel. :D
Jullie zijn voor elkaar geschapen ^)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195787983
quote:
81s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Alleen op leeftwente. Maar daar staan maar drie foto's.
Als ie op Funda komt doe ik wel een linkje.
Lijkt me best spannend. Duimen dat het snel verkocht gaat worden, of is dat niet echt de bedoeling?
We have far more in common than that which devides us..
pi_195788026
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik heb zo'n tof idee, denk ik. Wat nou als ik m'n droogbloemen niet gewoon in vaasjes zetten. Maar in blokken epoxy ingiet. Dan zijn m'n ouderwetse droogbloemen op de bruiloft ineens veel hipper.

Beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Dit is geweldig. Sterker nog, als je er nou heel veel maakt kan ik ze verkopen voor veel geld. Gat in de markt dit.
Spoilers!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:12:10 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195788119
quote:
81s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Kreator het volgende:


Alleen op leeftwente. Maar daar staan maar drie foto's.
Als ie op Funda komt doe ik wel een linkje.
Als het snel verkocht wordt trek je dan voorlopig in bij vriendin?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 16:12:55 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195788139
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend gaat overigens gewoon helemaal mee in dit soort dingen. :') Ik ben gewoon vreemd en veel te veel bezig met deze stomme details. Maar ik vertel het hem enthousiast, en hij bedenkt meteen dat we dan ook sleutelhangers kunnen maken voor aan de kamersleutel. :D
Wat een gaylord. Daar wil je toch niet mee trouwen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 16:14:04 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195788159
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Als het snel verkocht wordt trek je dan voorlopig in bij vriendin?
Helaas wel. Maar als dat te lang duurt huren we iets normaals daar.

@Kaatje1 maakt niet zoveel uit. Snel verkocht is prima, overdracht liefst wat later.
pi_195788160
quote:
8s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een gaylord. Daar wil je toch niet mee trouwen.
Dan zou je toch denken dat jij er juist mee wil trouwen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 16:14:59 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195788174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan zou je toch denken dat jij er juist mee wil trouwen.
Ik val niet op gaylords. Ik val op echte mannen.
pi_195788288
quote:
8s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:12 schreef Kreator het volgende:
Wat een gaylord. Daar wil je toch niet mee trouwen.
Beetje gay, is okay. O+
pi_195788315
Hij had dan weer geen mening over mijn jas, want jassen maken hem niet enthousiast. Maar dat snap ik eigenlijk wel, jassen zijn nooit heel erg bijzonder.

Maar deze is wel fijn. O+ En de binnenkant van de zakken is superzacht. Wie dat heeft bedacht is een genie.
pi_195788328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:19 schreef Myraela het volgende:
Hij had dan weer geen mening over mijn jas, want jassen maken hem niet enthousiast. Maar dat snap ik eigenlijk wel, jassen zijn nooit heel erg bijzonder.

Maar deze is wel fijn. O+ En de binnenkant van de zakken is superzacht. Wie dat heeft bedacht is een genie.
Welke is het geworden? De donkerblauwe of de lichtblauwe? :)
pi_195788349
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef Candaasje het volgende:
Welke is het geworden? De donkerblauwe of de lichtblauwe? :)
De donkerblauwe. :Y Die lichte is toch niet helemaal mijn kleur.
pi_195788367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Klopt. En je hebt ook speciale MDF behandeling in de handel die het sealed. Wat houtlijm is met wat grondverf. Dat zit bij ons op veel plekken in het kippenhok verwerkt :P
Dus als ik mn kieren en gaten zoveel mogelijk moet afdichten ivm een meelmottenplaag zou ik dat er op kunnen smeren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195788369
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

De donkerblauwe. :Y Die lichte is toch niet helemaal mijn kleur.
Die vond ik ook mooier vanaf het plaatje :Y De lichtere vond ik wat 'ouderwetser'.
pi_195788391
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die vond ik ook mooier vanaf het plaatje :Y De lichtere vond ik wat 'ouderwetser'.
Ja, ik had de hoop dat die lichte juist heel hip kon zijn. Maar in het echt vond ik het ook meer een oma-jas. En ook niet echt een winter-kleur.
pi_195788416
Ergens in augustus zag ik op het kleine balkon een heel klein spinnetje. Die mocht van mij wel blijven (grotere liever niet), maar ondertussen is dat lieve kleine spinnetje beste wel een grote geworden. Vanmiddag om ca 14 uur zag ik een ingepakte lieveheersbeestje zitten, nu ruim 2 uur later is de het lieveheersbeestje weg, waarschijnlijk opgepeuzeld. Ben benieuwd hoe groot de spin gaat worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_195788446
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah tof!

Ja ik denk dat je er ongeveer een PhD van moet maken, wil je echt kunnen bepalen per product wat het 'beste' is, milieutechnisch gezien. Het is allemaal niet zo zwart wit.
Volg vooral ook botanygeek op Twitter. Voor dit soort dingen, politiek, en plaatjes zoals bluezz postte.

/Me terug naar deeg.
pi_195788487
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Huuuuuuuh :X

@:sigme : als je zo'n rammenschedel neemt, en dan vanuit de achterkant door de opening (waar normaal het verlengde merg uitkomt) naar binnen kijkt, kan je het etmoid vaak wel zien. Het is ook wel gekend als het zeefbeen. (Omdat het dus gaatjes heeft voor de zenuwen die van de hersenen naar het reukeptiheel in de neusholten lopen)
En daar zit ook het knopje voor de factory reset.
pi_195788492
Wordt Candaas dr vakgebied nu voor onze ogen aan dr gemainsplaind of ben ik -daadwerkelijk- te druk met werk om een paar nuances te missen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195788546
Komt goed Krea!

Soon heb je ook een massive spaarrekening!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195788622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus als ik mn kieren en gaten zoveel mogelijk moet afdichten ivm een meelmottenplaag zou ik dat er op kunnen smeren?
Ja, 't is net makeup.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:31:51 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195788640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik heb zo'n tof idee, denk ik. Wat nou als ik m'n droogbloemen niet gewoon in vaasjes zetten. Maar in blokken epoxy ingiet. Dan zijn m'n ouderwetse droogbloemen op de bruiloft ineens veel hipper.

Beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Combineren met donkerbruine eiken console
Zuid Holland Zuid Museum of Natural History idee qua sfeer :T

Yes! Leuk!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195788641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt Candaas dr vakgebied nu voor onze ogen aan dr gemainsplaind of ben ik -daadwerkelijk- te druk met werk om een paar nuances te missen?
Niet mijn vakgebied :) . Althans, het heeft wel sterke raakvlakken natuurlijk (veterinaire volksgezondheid en milieuchemie, diervoeding) maar het gaat ook weer niet zo diep op die materie in. (En ik heb het idee dat er nogal wat lesstof lichtjaren achterloopt. Wat niet gek is, want het is natuurlijk ook een gebied waarin de onderzoeken/ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen en waar nog veel onduidelijk is omdat onderzoeken nog lopen of (nog) niet uitgevoerd worden.)

Ook de studie richt zich meer op dierenwelzijn (en eigenlijk nog sterker de economie) dan de effecten op het milieu.
pi_195788648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja, 't is net makeup.
Op de boodschappenlijst dan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195788664
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet mijn vakgebied :) . Althans, het heeft wel sterke raakvlakken natuurlijk (veterinaire volksgezondheid en milieuchemie, diervoeding) maar het gaat ook weer niet zo diep op die materie in. (En ik heb het idee dat er nogal wat lesstof lichtjaren achterloopt. Wat niet gek is, want het is natuurlijk ook een gebied waarin de onderzoeken/ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen en waar nog veel onduidelijk is omdat onderzoeken nog lopen of (nog) niet uitgevoerd worden.)

Ook de studie richt zich meer op dierenwelzijn (en eigenlijk nog sterker de economie) dan de effecten op het milieu.
* DancingPhoebe stands down and stands by
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:51:53 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195789030
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
https://www.jumbo.com/recepten/wraps-met-spitskoolsalade-501345/

Lijkt heel saai maar is echt lekker. Wel met sriracha ipv dat sausje van hun
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 16:59:57 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195789164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt goed Krea!

Soon heb je ook een massive spaarrekening!
Vermogensbelasting betalen. En er niet aan mogen komen omdat ik anders geen hra krijg. Of zoiets.

Maar wel even rijk. O+.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:01:12 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195789190
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vermogensbelasting betalen. En er niet aan mogen komen omdat ik anders geen hra krijg. Of zoiets.

Maar wel even rijk. O+.
Nee joh overdracht na 1 januari doen *O*
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 17:02:59 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195789220
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee joh overdracht na 1 januari doen *O*
Dan betaal je toch nog steeds vermogensbelasting, of gaat die per 1 januari omhoog. Weet dat ze het plan hadden maar niet wanneer.

Wel oppassen voor negatieve rente. :').
pi_195789247
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

https://www.jumbo.com/recepten/wraps-met-spitskoolsalade-501345/

Lijkt heel saai maar is echt lekker. Wel met sriracha ipv dat sausje van hun
Ik mis 'pulled pork' in dit recept.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195789302
Dat je een 7 jaar terug opgenomen college zit te kijken, en iemand naar voren wordt geroepen om bepaalde structuren te komen aanwijzen, en je alleen maar denkt: Wat staat ze dicht op de prof! Geen 1,5m afstand!

:') Ik ben al geprogrammeerd. Vast die chip.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:08:33 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195789328
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dan betaal je toch nog steeds vermogensbelasting, of gaat die per 1 januari omhoog. Weet dat ze het plan hadden maar niet wanneer.

Wel oppassen voor negatieve rente. :').
Vermogen wordt per 1 januari getoetst. Dus als je het na 1 januari krijgt en voor 1 januari het jaar daarop opmaakt betaal je geen vermogensbelasting.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:09:25 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195789345
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik mis 'pulled pork' in dit recept.
Zou er lekker bij zijn ja :D
pi_195789367
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:07 schreef Candaasje het volgende:
Dat je een 7 jaar terug opgenomen college zit te kijken, en iemand naar voren wordt geroepen om bepaalde structuren te komen aanwijzen, en je alleen maar denkt: Wat staat ze dicht op de prof! Geen 1,5m afstand!

:') Ik ben al geprogrammeerd. Vast die chip.
Herkenbaar +1.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195789388
Zo hoor ik hier savonds steeds vanaf de bank, bij het tv kijken: "Er is wel allemachtig veel tv-materiaal opgenomen voor maart 2020 zeg!"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195789389
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vermogensbelasting betalen. En er niet aan mogen komen omdat ik anders geen hra krijg. Of zoiets.

Maar wel even rijk. O+.
Blijf gewoon in die postzegel van je vriendin wonen. Probleem opgelost.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 17:12:02 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195789392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Vermogen wordt per 1 januari getoetst. Dus als je het na 1 januari krijgt en voor 1 januari het jaar daarop opmaakt betaal je geen vermogensbelasting.
Ja. Dat wist ik.
Maar vermogensbelasting zou ook qua bodem.omhoog gaan. Lees net dat het maar 50k is.

Als ik het geld weer in nieuwe hypotheek stop, dan kan ik het ook terugkrijgen trouwens.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 oktober 2020 @ 17:13:55 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195789433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Blijf gewoon in die postzegel van je vriendin wonen. Probleem opgelost.
Het idee is om het geld op te nemen en alles in te zetten op 28 bij roulette. Dan met de winst rentenieren.
pi_195789446
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het idee is om het geld op te nemen en alles in te zetten op 28 bij roulette. Dan met de winst rentenieren.
Probleem ook opgelost! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195789451
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het idee is om het geld op te nemen en alles in te zetten op 28 bij roulette. Dan met de winst rentenieren.
Het wordt altijd 26, dus zonde geld wel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195789457
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het idee is om het geld op te nemen en alles in te zetten op 28 bij roulette. Dan met de winst rentenieren.
Dan hoop ik wel dat je je mojo een beetje teruggevonden hebt, want anders kan de casino-eigenaar rentenieren :P
pi_195789527
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dan hoop ik wel dat je je mojo een beetje teruggevonden hebt, want anders kan de casino-eigenaar rentenieren :P
Krea is Krea. Ook zonder mojo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195789591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Krea is Krea. Ook zonder mojo.
Dat sowieso. Maar ik weet niet of ze het concept van' Oldbe's hebben altijd gelijk' kennen in het casino :{
pi_195789603
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar ik weet niet of ze het concept van' Oldbe's hebben altijd gelijk' kennen in het casino :{
Na inleveren van al je geld willen ze dat vast bevestigen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195789666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Na inleveren van al je geld willen ze dat vast bevestigen.
Ze willen dan vast een foto met opschrift ('Hij zag, hij kwam, en ging tenonder') ophangen van je. In het beste geval bij de wand met sponsoren (sponsors? nevermind...) en donateurs. Dat is dan wel weer top ^O^
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:34:38 #77
63722 z80
I fink you freaky
pi_195789807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ergens in augustus zag ik op het kleine balkon een heel klein spinnetje. Die mocht van mij wel blijven (grotere liever niet), maar ondertussen is dat lieve kleine spinnetje beste wel een grote geworden. Vanmiddag om ca 14 uur zag ik een ingepakte lieveheersbeestje zitten, nu ruim 2 uur later is de het lieveheersbeestje weg, waarschijnlijk opgepeuzeld. Ben benieuwd hoe groot de spin gaat worden
Hier zit al een tijdje een grote kruisspin bij de voordeur. Web hangt aan de zijkant, dus gaan last van. 's Ochtens een leeg web, tegen de avond vol met vliegjes en ander gespuis. Dat wordt dan nachts opgegeten en het web weer gerepareerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195790074
Etmoid....weer iets geleerd
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 oktober 2020 @ 18:39:46 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195790883
Pizza op :41 besteld. Op :58 geleverd _O-
Was kennelijk de eerste. Smaakte goed. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:09:16 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195791357
rondje hard gelopen, vlak voor het donker thuis.
lekker windje hier ook wel :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:09:51 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195791369
tevens lokale digid vandaag gekregen, meteen 1000 rekeningen betaald :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195791498
Handig @borisz en @Barreltje :D
pi_195791890
Ganzenfilmpje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195792195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:39 schreef borisz het volgende:
Pizza op :41 besteld. Op :58 geleverd _O-
Was kennelijk de eerste. Smaakte goed. :)
Ik had gisteren besteld om 18:09 en eten om 18:21 :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195792320
@Kreator ...als het bedrag, dat je even wilt parkeren hoger is dan
¤ 100.000, heb je dan meerdere bankrek.nmrs?

Mijn uitje vandaag was een bezoekje zieke huis. Een vrolijke dermatoloog heeft een aantal plekken zonneschade gelijk maar behandeld.
Even beetje Au en dat was het.

*wacht op ganzenfilmpje.
pi_195792493
Ik word oud. Ik kan jullie niet meer bijhouden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_195793157
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik word oud. Ik kan jullie niet meer bijhouden.
Ik ben oud en hou het prima bij })
pi_195793248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ben oud en hou het prima bij })
Hier ook een bijhoudend ouwetje 😉
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:24:45 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195793344
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195793480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Hier ook een bijhoudend ouwetje 😉
Soms wel met grote sprongen hoor, door (lange-) teksten heen, waardoor ik ook wel dingen 'mis'.
En (zo vaak al genoemd) ook niet op alles reageer.
En op sommige dagen bouw ik ook een beetje af. Geen zin in.
Kost me teveel tijd en bovendien heb ik zooooooooooooveel ander leuks op de wereld dat ik nog wil doen/zien/lezen buiten online zijn om. :D
pi_195794183
Ik lees niet alles :@ soms zijn jullie 2 topics verder als ik eindelijk tijd heb om hier te zijn :P

Maar Krea, het komt goed :P dat had ik dan weer wel gelezen.
pi_195796027
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel nog een CUL-vraag:
In mijn voorraadhok ligt een spitskool. Het enige wat ik daar mee maak is coleslaw, en dat is prima, maar wat is jullie lekkerste gerecht met spitskool?
Sichuan kool van robin
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_195796360
:M gedrag in de IKEA was trouwens net bijna voorbeeldig; maar 1 stel zonder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195796552
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_195797584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:39 schreef borisz het volgende:
Pizza op :41 besteld. Op :58 geleverd _O-
Was kennelijk de eerste. Smaakte goed. :)
En dan dacht ik dat mijn pizza lekker snel was met zn “binnen 20 minuten”.

Overigens wordt het tijd dat die studenten gewoon weer kunnen gaan stappen... nu is het hierboven elke avond gezellig druk.

#houdteenbeetjeextraafstandvandebuuf
pi_195798079
Leuk hoor, kleding maken als hobby. Geloof dat ik vanavond zeker 6x een rits van 1.30 heb ingespeld.

Maar t zit nu goed dus kan ik naar bed :z
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:09:55 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195799979
:O
Morguh!
Vroeg wakker, harry opgezet, half verder geslapen..

Vanavond naar huis *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195799980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk hoor, kleding maken als hobby. Geloof dat ik vanavond zeker 6x een rits van 1.30 heb ingespeld.
Oef! :D Wat maak je?
Let me see you stripped down to the bone
pi_195799982
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:09 schreef Barreltje het volgende:
:O
Morguh!
Vroeg wakker, harry opgezet, half verder geslapen..

Vanavond naar huis *O*
Goede reis! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_195800011
Mogguh :O Gisteravond 4500 foto's gebackupped van mijn telefoon. Die probeer ik nu te verwijderen uit iCloud, maar dat is toch minder makkelijk dan gedacht :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195800012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:19 schreef fietsie het volgende:
:M gedrag in de IKEA was trouwens net bijna voorbeeldig; maar 1 stel zonder.
Je hoort helemaal niet te gaan funshoppen, fietsie :P Dus wat deed je bij IKEA? :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')