Ik ga met Jacq trouwen in dat ding.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Richt er zelf 1 op. Kan nog wel eens belastingtechnisch interessant zijn
quote:
Ook met 5 eigenaren? Waarschijnlijk allemaal familie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Richt er zelf 1 op. Kan nog wel eens belastingtechnisch interessant zijn
wat liefquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga met Jacq trouwen in dat ding.
Voortgetrokken door dud0r en debraad zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
oh dat is best een mooi dingquote:
ik ben een luipaard geen werkpaardquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortgetrokken door dud0r en debraad zeker
Staat bij mijn broer in de garage.Wordt goed op gepast.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n koetsje? Moet je daar nou veel onderhoud aan plegen? Zo'n ding wil je niet in een tochtig schuurtje zetten
Zeker!quote:
Zo een hebben wij ook.quote:
dat mag ook wel jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat bij mijn broer in de garage.Wordt goed op gepast.
1 zus heeft haar uit laten kopen.Die is geen eigenaar meer.quote:
Haha leuk!quote:
dat zou kunnen. of het is een fake!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha leuk!
Ja ik had nog ff gezocht op de naam van de schilder en ik zag dat die vent wereldberoemd was en dat z'n schilderijen goud geld waard waren...........alleen zag de signature er wel heel anders uit en heeft die vent een TOTAAL andere stijl!Misschien een oud werkje van hem, en anders is het gewoon een andere schilder met gewoon dezelfde naam!
zelden zo eens geweest met deze man!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben een luipaard geen werkpaard
Iets soortgelijks dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha leuk!
Ja ik had nog ff gezocht op de naam van de schilder en ik zag dat die vent wereldberoemd was en dat z'n schilderijen goud geld waard waren...........alleen zag de signature er wel heel anders uit en heeft die vent een TOTAAL andere stijl!Misschien een oud werkje van hem, en anders is het gewoon een andere schilder met gewoon dezelfde naam!
het wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
zelden zo eens geweest met deze man!
Kun je lezen? Ik zei zondag. Niet zaterdag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom je pas rond middernacht
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zou kunnen. of het is een fake!
doe eens rustigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je lezen? Ik zei zondag. Niet zaterdag.
Ik weet tegen wie ik het hebquote:
Zondag is hier altijd PATAT-dagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je lezen? Ik zei zondag. Niet zaterdag.
Ja nou, misschien kun je dan een beetje babi pangang voor me overhouden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Zondag is hier altijd PATAT-dag
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
het is frietdagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Zondag is hier altijd PATAT-dag
m'n oma had ook wat leuke schilderen hangen. Bleken een aantal ook wel wat waard te zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]Dat kan ook ja, maar voor zover ik me kan herinneren maakte die schilder die ik gegoogled had vooral schilderijen van boten en andere zee-aanzichten, en volgens mij ook meer bij de Middellandse Zee in die omgeving.
Nope, dat gaat morgenmiddag tijdens de lunch opquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja nou, misschien kun je dan een beetje babi pangang voor me overhouden?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Nope, dat gaat morgenmiddag tijdens de lunch op![]()
Stichting van maken. Zijn een hoop mogelijkheden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook met 5 eigenaren? Waarschijnlijk allemaal familie.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
m'n oma had ook wat leuke schilderen hangen. Bleken een aantal ook wel wat waard te zijn.
Hing ook een heule grote. En dan heb ik het over meer dan 2m bij 1,5 ofzo.
Die scheen dan weer geen kut waard te zijn
U is slim,daar is idd een mogelijkheid voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Stichting van maken. Zijn een hoop mogelijkheden.
Maar heb je dan een foto van dat ding?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U is slim,daar is idd een mogelijk voor.
Het enige wat van dit ding wat een beetje wat waard was, was de lijst. Schilderij zelf was minder waard dan een pak wc papier volgens mijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]Da's wel vaker zo, ja!
Toen ik klein was hadden we wel eens "Tussen kunst en kitsch" op staan; een schilderijtje van 10 bij 10 cm was kapitalen waard, en een mega groot ding was een paar knaken en een bos wortelen waard!
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het enige wat van dit ding wat een beetje wat waard was, was de lijst. Schilderij zelf was minder waard dan een pak wc papier volgens mij
ik ben ook te lui om te zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar heb je dan een foto van dat ding?Of een voorbeeldje van Google of zo?
Zalfje smeren, gaat de jeuk vanzelf weg!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:01 schreef DJMO het volgende:
Aan de ene kant jeukt het als de neten om te gaan wandelen, aan de andere kant weet m'n gezond verstand dat ik nu gewoon op m'n gat moet blijven zitten om morgen nacht te kunnen gaan lopen
als het jeukt moet je krabbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:01 schreef DJMO het volgende:
Aan de ene kant jeukt het als de neten om te gaan wandelen, aan de andere kant weet m'n gezond verstand dat ik nu gewoon op m'n gat moet blijven zitten om morgen nacht te kunnen gaan lopen
Kindermishandeligquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:01 schreef dud0r het volgende:
tijd om wat spullen in te gaan pakken en die kleine richting opa en oma te schoppen
Niet van de sjees zelf,maar kan wel een voorbeeld geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar heb je dan een foto van dat ding?Of een voorbeeldje van Google of zo?
doe datquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kindermishandelig![]()
* DJMO veilig thuis belt
ja ik ben bang dat ik toch de verkeerde opzoekquote:
Ouderenmishandeling, hen zo met corona opschepen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:01 schreef dud0r het volgende:
tijd om wat spullen in te gaan pakken en die kleine richting opa en oma te schoppen
Neuh, ik weet heus wel dat het bij wijze van was hoor.quote:
wel een leuk ding voor een bruiloft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet van de sjees zelf,maar kan wel een voorbeeld geven.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |