zolang je er maar weer mee kan ontbijten is het genoeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Zo lijkt het misschien niet veel, tot het voor je neus staat
Weet ik veel. @Solotovski haat mij. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is zonde.
[..]
wat heb jij gedaan dan dat hij niet lief tegen jou doet?
We hebben een Sjees,dat is eigenlijk ook een soort kunst object.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een schilderij dat van m'n overgrootouders is geweest, maar mijn vader rookte als een ketter en het schilderij is enorm bruin geworden.
De restaurateur heeft een dikke laag er van af gehaald dus zie je de onderlaag er nu doorheen, en er is ook nog een deuk in het canvas gekomen bij de restaurateur.
Ik ben mager maar ben wel 104kg!1!!!111!!1111quote:
Ik had het niet eens in de gatenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef m1st1g het volgende:
@:devzero heeft goede zaken gedaan vannacht.
dat vind ik wel apart.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Weet ik veel. @:Solotovski haat mij. Ik weet niet waarom.
Omdat je een ontzettende kneus bent duhhhhquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Weet ik veel. @:Solotovski haat mij. Ik weet niet waarom.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben een Sjees,dat is eigenlijk ook een soort kunst object.
Geschatte waarde,25.000 euro.
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom brengen dan ! Had je daar niet tot zondag mee kunnen wachten?
Hoeft ook niet, Als de rest het maar in de gaten heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het niet eens in de gaten
ik accepteer deze uitlegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat je een ontzettende kneus bent duhhhh
We zijn met ons 5 en eigenaar.Het mooiste zou zijn om het in een museum te plaatsen.quote:
die dikke haags is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:45 schreef Solotovski het volgende:
ik fok nu op desktop en dat gaat toch wel ff een stukkie rapper dan mobiel
Richt er zelf 1 op. Kan nog wel eens belastingtechnisch interessant zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn met ons 5 en eigenaar.Het mooiste zou zijn om het in een museum te plaatsen.
ken die hele vent niet en hoef ik ook niet te kennenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
die dikke haags is het niet mee eens
Dat is toch zo'n koetsje? Moet je daar nou veel onderhoud aan plegen? Zo'n ding wil je niet in een tochtig schuurtje zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben een Sjees,dat is eigenlijk ook een soort kunst object.
Geschatte waarde,25.000 euro.
verstandigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ken die hele vent niet en hoef ik ook niet te kennen
Nope, vandaag zin in!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom brengen dan ! Had je daar niet tot zondag mee kunnen wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |