quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geroosterd eend, cha sieuw en geroosterd varkensspek is een aanrader!
jij bent van rubber, dat kan je niet lekker roosterenquote:
Ik ook niet eerlijk gezegd. Het aantal besmettingen blijft stijgenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen vertrouwen in de huidige maatregelen, fijn....
Ja het effect schijnt medio volgende week pas meetbaar te zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet eerlijk gezegd. Het aantal besmettingen blijft stijgen
hoe merk je dat niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Maanvis het volgende:
ik had weer niet door dat het topique vol was
dus ik heb maar weer een featreq gemaakt
BUG / Alert als het topique vol is
Spruitjes met gekookte aardappels en een stukje biefstuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef DJMO het volgende:
Wat schaft de pot vandaag?
Hier flikker ik een varkenshaas in de pan.
hoe doe je de spruitjes?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Spruitjes met gekookte aardappels en een stukje biefstuk.
Ik heb een Brood,en in de familie zijn er nog wat stukken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou mijn eerste kunstwerk zijn.
quote:
Moet @Solotovski maar eens normaal doen tegen mij.quote:
ik heb een klein kunstwerkprintje van een oud medewerker die deeltijd kunstenaar is. Hij had beste leuke dingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Brood,en in de familie zijn er nog wat stukken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geroosterd eend, cha sieuw en geroosterd varkensspek is een aanrader!
Ik ken solo als een uitermate lieve jongen dus dan zal het wel aan jou liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet @:Solotovski maar eens normaal doen tegen mij.
Ik heb nog een schilderij dat van m'n overgrootouders is geweest, maar mijn vader rookte als een ketter en het schilderij is enorm bruin geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Brood,en in de familie zijn er nog wat stukken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken solo als een uitermate lieve jongen dus dan zal het wel aan jou liggen
hoe is dat voor 2 a 3 personenquote:
komt doordat reacties nu anders laden. je ziet het reactieveld niet als je op de laatste post staat.quote:
klagertquote:
dat is voor 1 persoon. je hebt toch na 20 minuten weer hongerquote:
dat is zonde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een schilderij dat van m'n overgrootouders is geweest, maar mijn vader rookte als een ketter en het schilderij is enorm bruin geworden.
De restaurateur heeft een dikke laag er van af gehaald dus zie je de onderlaag er nu doorheen, en er is ook nog een deuk in het canvas gekomen bij de restaurateur.
wat heb jij gedaan dan dat hij niet lief tegen jou doet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |