Zou dat nog leiden tot vervroegde aflossing van bestaande leningen die zijn ontvangen van de crowd, denken jullie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:32 schreef zeeland6 het volgende:
Antea verkoopt belang in APOC Aviation
Antea heeft haar 30%-belang in APOC Aviation in Berkel en Rodenrijs verkocht en behaalde een rendement van ruim 57% per jaar op deze deelneming.
https://www.antea.nl/antea-verkoopt-belang-in-apoc-aviation/
Is de BRRRR methode waarover ik laatst schreef. Zo snel mogelijk herfinancieren voor een lagere rente (of hoger leenbedrag).quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:31 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Echt he. Lijkt wel of elke ondernemer van zijn lening van geldvoorelkaar af wil zodra dat aflossingsvrij mogelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef ron6 het volgende:
Volgens mij is deze nog niet eerder gedeeld:
CRE: Woonzorgcentrum WageningenDank! Ingeschreven ondanks 2e hypotheek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees bij Crowdfund pitches vooral dat wat er niet staat!
CRE: Woonzorgcentrum Wageningenmah, 2e hypotheek + de 6% rente overtuigen mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CRE: Woonzorgcentrum WageningenOok ingeschreven : DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De individuele betaaloverzichten zijn al wel bijgewerkt, je mist waarschijnlijk net als ik de Griekse vakantiewoning.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:56 schreef KrekelJapie het volgende:
Geen volledige betaling van waardevoorjegeld deze maand. Dit ben ik niet van ze gewend. Helaas moeten we nog tot 1-11 wachten voor een specificatie.
Edit: 1-11 is zondag, dan verwacht ik geen mailtje vanwege de zondagsrust, zal wel 2-11 worden
Denk het niet, laat het bedrijf het bedrijf zijn en zijn werk doen, ieder geval belangrijk dat er een sterk beleggingsvehikel achterstaat, waarin naast div partijen blijkbaar ook de fam Brenninckmeijer nog zit?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:46 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Zou dat nog leiden tot vervroegde aflossing van bestaande leningen die zijn ontvangen van de crowd, denken jullie?
Denk het ook niet, omdat in het via een link hier gedeelde artikel werd gesproken over de koopkansen die er nu juist zijn, dat is allemaal kosten maken voor de baten uit. Dus voor aflossen zal geen geld over zijn schat ik in.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:39 schreef peterc het volgende:
[..]
Denk het niet, laat het bedrijf het bedrijf zijn en zijn werk doen, ieder geval belangrijk dat er een sterk beleggingsvehikel achterstaat, waarin naast div partijen blijkbaar ook de fam Brenninckmeijer nog zit?
Nu ook nog een pessimistische kijk op dit bedrijf van mij voor de crowdfunders:quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:39 schreef peterc het volgende:
[..]
Denk het niet, laat het bedrijf het vliegtuig onderdelen bedrijf zijn en zijn werk doen, ieder geval belangrijk dat er een sterk beleggingsvehikel achterstaat, waarin naast div partijen blijkbaar ook de fam Brenninckmeijer nog zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:57 schreef impact9 het volgende:
Waar is overigens het project @ CCF gebleven inzake de aankoop van dat appt gebouw?Die hebben zich teruggetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij de link ervan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:56 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik zie weer een fok projectje aankomen
https://www.collincrowdfund.nl/hans-lo-vastgoedfinanciering/
1e hypotheek 40k op een pand met waarde 315k
Dat is weer een 5 minuten vol projectje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Vastgoed Zoetermeer 13% ltv staat open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbel in 6 seconden.de eer gaat naar Zeeland 6
![]()
welke platform is deze dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:05 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat is weer een 5 minuten vol projectje.
CRE: Woonzorgcentrum WageningenWageningen ook ingeschreven, dank. Mede door de spreiding in aantal appartementen (65) en de 100% bezetting vond ik m toch wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Hans L* net op tijd, pfffff
Pecunia non olet
Helaas, gemist.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Vastgoed Zoetermeer 13% ltv staat open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |