Weekje vrij en alleen kittens geknuffeld, geslapen en gegamed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Pataponalles goed?
Ik ken het spel niet.
O dan heb ik er denk ik wel iets van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:41 schreef Patapon het volgende:
[..]
Weekje vrij en alleen kittens geknuffeld, geslapen en gegamed.
Ik zie steeds reclame voor dat spel en het lijkt me wel leuk. Lijkt een beetje op Zelda BotW.
Mijn man en kinderen spelen het. Ik gun mezelf meestal geen tijd voor games tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef Patapon het volgende:
Speelt iemand hier Genshin Impact? Free to play op pc, Android en ps4.
Op de ps4?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:44 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Mijn man en kinderen spelen het. Ik gun mezelf meestal geen tijd voor games tegenwoordig![]()
Het ziet er wel leuk uit, maar het moet hier concurreren met Brawl Stars, Minecraft, Overwatch en World of WarcraftOw, en Fall guys
Ja, dat willen we natuurlijk zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Mijn lijst is er, zooo fucking mooi. Ga er nog twee bestellen
.
Brawls stars op (mijn!quote:
Wat goed! Wat komt er in de derde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Mijn lijst is er, zooo fucking mooi. Ga er nog twee bestellen
.
Lol ik bedoelde genshin impact op de ps4? Speelt dat een beetje soepel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:30 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Brawls stars op (mijn!) telefoon, Overwatch en WoW op de pc en de rest op de PS4 idd
Een groene specht. Dan heb ik een mooi drieluik, waarvan de roodborst in een iets grotere lijst komt omdat die tekening ook iets groter isquote:
Dat kanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:23 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, dat willen we natuurlijk zien.
Mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een groene specht. Dan heb ik een mooi drieluik, waarvan de roodborst in een iets grotere lijst komt omdat die tekening ook iets groter is.
[..]
Dat kan.
[ afbeelding ]
De lijst is eikenhout.
Hehe, oepsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:40 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lol ik bedoelde genshin impact op de ps4? Speelt dat een beetje soepel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |