Dit dus. Overeenkomst is gewoon tot stand gekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
De deal is dus wel gesloten. Je had de wil te verkopen en zijn tot een overeenkomst gekomen.
Mwah, @DeBraad wilt het niet meer verkopen. Wat zeggen de richtlijnen van Marktplaats hierover? Als die jou gelijk geven laat hem dan maar komen (of niet) met een advocaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt? Zielige kneus![]()
![]()
![]()
@:stokj
Als die koper zelf zou komen met ja ik heb een ander beter alternatief dus ik kom niet dan ga je als verkoper ook niet zitten janken.quote:
Zeker omdat hij deze gratis bij iemand heeft opgepikt zoals bijna alle keyboardsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als je enig eergevoel hebt, laat je die deal doorgaan.
Marktplaaats zegt dat hij niemand wat verschuldigd is broerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, @:debraad wilt het niet meer verkopen. Wat zeggen de richtlijnen van Marktplaats hierover? Als die jou gelijk geven laat hem dan maar komen (of niet) met een advocaat.
Wat denk je dat het burgerlijk wetboek hier over zegt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, @:debraad wilt het niet meer verkopen. Wat zeggen de richtlijnen van Marktplaats hierover? Als die jou gelijk geven laat hem dan maar komen (of niet) met een advocaat.
En ook weer ontbonden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit dus. Overeenkomst is gewoon tot stand gekomen.
Dat jij hem niet zou dagvaarden betekend niet dat de overeenkomst er niet is. Als de koper het zo graag wil hebben kan hij naleving gewoon afdwingen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En ook weer ontbonden.
Iemand die niet op komt dagen ga je toch ook niet dagvaarden?
Waarom zou de overeenkomst ontbonden zijn?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En ook weer ontbonden.
Oh ik lees jouw post net ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:34 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Wat denk je dat het burgerlijk wetboek hier over zegt?
Art 6:217 BW niffoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je blijft gehandicapt. Moet ik Les Gold er weer bij roepen zodat je weer afgedroogd wordt?
Artikel 2171.Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan.quote:
Nee goede vriend, betaling is niet de aanvaarding.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artikel 2171.Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan.
Aanvaarding is de betaling helder licht
Wat dan wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee goede vriend, betaling is niet de aanvaarding.
Ja, wat wil je dat ik zeg?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh ik lees jouw post net ja.
Een maat van mij had via Marktplaats de gehele DVD-box van Harry Potter gekocht voor een prikkie. 8 DVD's. Deel 1 t/m 8 (film 2 is 2 delen) zou je denken. Echter bleek de 8e DVD een bonusDVD met interviews etc zijn. De verkoper was niet meer bereikbaar. Hij had bij de verkoper contant betaald op een afgesproken plek.
Volgens mij krijgt hij juridisch advies. Dat de advocaat wel of niet komt, geen idee. Persoonlijk had ik voor zo een hork geen advocaat nodig gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
Wat een parel weer
Oh voor de users die denken dat een advocaat reële mogelijkheid is:![]()
Aanvaarding is geen betaling. Aanvaarding is het toezeggen dat je het er mee eens bent en aan de verplichtingen zult voldoen. Dat is gedaan, hierna wenst ts zijn verplichtingen niet meer te vervullenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artikel 2171.Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan.
Aanvaarding is de betaling helder licht
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En ook weer ontbonden.
En mods ook. Vooral mods ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ik zie wel dat juristen nog gewoon hard nodig zijn.
Ik ben al gehandicapt en een helder licht als ik iets benoem wat een eerstejaars rechtenstudent tijdens les 1 van privaatrecht krijgt. Moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
En mods ook. Vooral mods ook.
Jij vraagt erom, ik heb niet specifiek iets dat ik wil dat je zegt. Ik geef gewoon antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Lekker nutteloze toevoeging wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |