Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond eerder Argentijnse sloerie net iets te gemaakt
Leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Zit Unsolved Mystery's te kijken op Netflix, aflevering over tsunami Japan en geesten. Echt iets voor jou @:Charrell
Het is dat die dikke big van een dochter mee naar Griekenland vloog, anders hadden ze wat extra personen kunnen meenemen om uit dat vliegtuig te pleuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.
Dat zou ik in heel veel gevallen sowieso een uitstekende oplossing vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aubquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Zit Unsolved Mystery's te kijken op Netflix, aflevering over tsunami Japan en geesten. Echt iets voor jou @:Charrell
Doe ik!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aub
@Charrell en @Scrummie vinden het een interessante seriequote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aub
Deze voorzet om de lieve @Charrell en @Scrummie belachelijk te maken kop ik niet in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
@:charrell en @:scrummie vinden het een interessante serie
Weet je zeker dat je hem nog wil zien?
Beter had @Elan Shakhtar @ 16/1quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohh succes
Check deze @:ripcity
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze voorzet om de lieve @:charrell en @:Scrummie belachelijk te maken kop ik niet in.
Dat is absoluut niet nodig maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Ik begin me een beetje zorgen om je te maken.
Heb je foto's gemaakt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mijn darmen kunnen niks hebben en mijn maag ook niet. Kan ik daar wat aan doen
Ik trek zo snel mogelijk door altijd..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt?
En wat vind je van mensen die dat wel doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |