Goed stukje welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sommige gaan we een beetje te ver met hun theorieën
Ik kijk nu GTSTquote:
* dud0r zet pomp op maanlicht haar lippen.quote:
schaamlippen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r zet pomp op maanlicht haar lippen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r zet pomp op maanlicht haar lippen.
mooie alliteratie ookquote:
Leeft Ludo al weer?quote:
Hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij denkt serieus dat Lubach dit heeft gedaan en contacten bij YouTube heeft... want ja, ze behoren toch allemaal tot dezelfde elite![]()
![]()
[ twitter ]
Geweldige reactie door er ook nog gewoon in mee te gaan
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen!!!!!
WEL ROBVERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij wel. Ik wil dan toch weten hoe het verhaal afloopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dus toch de moeite waard om te kijken? Op een gegeven moment ben ik afgehaakt. Ik geloof bij seizoen 3 of 4.
Je kan van alles roepen maar ik heb er totaal geen weet van.quote:
Daar is vast wel een pilletje voorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Je kan van alles roepen maar ik heb er totaal geen weet van.
ouderdom komt met gebreken..
Alzheimer is vast dichtbij..
meer hoeven we ook niet te wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef Rob het volgende:
Ik herinner me alleen dat ik ergens bij een supermarkt op een parkeerplaats stond
schatje tochquote:
Dat fort ben je al vergeten? en de pont bij buitenhuizen ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef Rob het volgende:
Ik herinner me alleen dat ik ergens bij een supermarkt op een parkeerplaats stond
Was ik ook van planquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
truien en winterjas kun je daar laten
mijn kortetermijngeheugen is naatjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat fort ben je al vergeten? en de pont bij buitenhuizen ook?
* DJMO @:Rob naar de dokter brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |