Ow ik dacht Japan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was de fabriek in Taiwan.
Ik las ketsenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je winkelen vervangt door kletsen op een parkeerplaats dan zit je goed
Ik zal je eens op je onderkinnetje ketsenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik las ketsenDat mag je niet met vreemden
Gewoon jezelf netjes voorstellen Braddie. Zo eng is dat nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Helemaal gek geworden met zijn complottheorieën.quote:
Met je ballen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal je eens op je onderkinnetje ketsen
Pfff.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal gek geworden met zijn complottheorieën.
Loop je.leeg?quote:
Heb net stukje van Lubach daar over gezien.quote:
Dus toch de moeite waard om te kijken? Op een gegeven moment ben ik afgehaakt. Ik geloof bij seizoen 3 of 4.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege seizoen 6 aangekomen. Moet wel zeggen dat dit het meest psychedelische seizoen is tot nu toe.
Sommige gaan we een beetje te ver met hun theorieënquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb net stukje van Lubach daar over gezien.
Dat zou ik nooit doen!!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Zal ik je weer even opblazen?quote:
Die lui moeten ze laten opnemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sommige gaan we een beetje te ver met hun theorieën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |