Laatste Seizoen 7quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welk seizoen ben je ondertussen?
Ik ben nu halverwege seizoen 6 aangekomen. Moet wel zeggen dat dit het meest psychedelische seizoen is tot nu toe.quote:
Ach het wordt vanzelf weer koud. Heb ik die oompa loompa horen zeggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Wel jammer, vanmorgen kon ik nog gewoon mijn ramen open houden, nu zweet ik me het apen lazarus
Mooi.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, die gaat fresh zo nog inhalen.
Ik ken het helemaal niet.quote:
Het wordt wel steeds aparter vind ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege seizoen 6 aangekomen. Moet wel zeggen dat dit het meest psychedelische seizoen is tot nu toe.
Dat heb ik niet.quote:
Dat kan ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb er zoveel dat ik af en toe keuzestress heb.
superbolkeendjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat ik iets mis.
Biertjequote:
Ja, die laatstste pik ik van je!quote:
Kreng.quote:
Dank je welquote:
Netflix, Amazon, Disney+.quote:
Gewoon geen tv kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netflix, Amazon, Disney+.
Teveel keuze!
Disney+ wil ik ook maar zit niet op mijn tvquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teveel keuze!
Ik heb bijna al die extra pakketten afgezegd. Ik vond het mijn geld niet waard.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teveel keuze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |