Ja, daarom juich je ook zo vrolijk in de OPquote:
Dat is braddie hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daarom juich je ook zo vrolijk in de OP
En nog steeds veel te makkelijk op de kast te jagenquote:
Moet toch een beetje drama creeerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog steeds veel te makkelijk op de kast te jagen
Mailtje sturen naar de president van china dat hij iets slechts over hem gezegd heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Kan die Aziatische teringmongool die zich op Youtube afvraagt waarom we op school nooit iets leren over geld verdienen niet gewoon dood gaan ofzo?
Gewoon een Nederlandse spleetoog hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar de president van china dat hij iets slechts over hem gezegd heeft
Dan lost dat probleem zichzelf wel op
Ik denk dat die kans wel groot is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Kan die Aziatische teringmongool die zich op Youtube afvraagt waarom we op school nooit iets leren over geld verdienen niet gewoon dood gaan ofzo?
Oh dan mailtje sturen naar het aivd dat hij een commie isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een Nederlandse spleetoog hoor
maar dat is een slecht excuus want dat was voor de lockdown ook al zo als fokkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom te weinig buiten en alleen hier kan ik mijn ei kwijt
Wel op het switch-kanaaltje kijken. Switchgodenquote:
ik heb geen nintendo hierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel op het switch-kanaaltje kijken. Switchgoden
quote:
Picsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
Ben sowieso blond, en heb een manbun en mijn baard ziet er niet vies uit dus die foto klopt niet
Lijkt sprekend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef HPLC het volgende:
zit een foto van wp te zoeken en toen kwam deze naar voren
[ afbeelding ]
Mijn week kan niet meer stukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
De beloofde ronde op Portimao jongens.
Wow, ik heb je helemaal onderschat net als F1. Dit is het mooiste wat ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik stuur je een een foto van @Fuguequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, ik heb je helemaal onderschat net als F1. Dit is het mooiste wat ik ooit heb gezien
Hehquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stuur je een een foto van @:fugue
Is fugue chimi ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee linkje bittequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je haar Twitter nooit gezien?
Die was toch eerst els_pvv of zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/els_rechts
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute. Op haar profielfoto toch wat minder. Matig dat ze dan weer een Baudetadept isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die was toch eerst els_pvv of zo
Davide is wel geil wijffie jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute. Op haar profielfoto toch wat minder. Matig dat ze dan weer een Baudetadept is
heb liever een van jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zit al echt een behoorlijke tijd op twitterquote:
Wat een hoerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die zit al echt een behoorlijke tijd op twitter
Eerst was ze een geert groupie en nu een thierry enthousiast
Liever haar dan zo’n woke mutsjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute. Op haar profielfoto toch wat minder. Matig dat ze dan weer een Baudetadept is
Jammer weepeequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Liever haar dan zo’n woke mutsje
Toch niks joh, eerst pvv en dan forum. Zulke dames moet je niet willenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch niks joh, eerst pvv en dan forum. Zulke dames moet je niet willen
zouden rechtse meisjes bij linkse rakkers kunnen? Ken werkelijk geen één koppel die aan dit voldoetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die jongentjes van jou danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Links is toch geen probleem? Zolang ze genuanceerd is lijkt me dat geen issuequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]okee laat ik wat nuance toevoegen
Zou liever daten met een meid die wat rechtser is dan met een meid die links en/of die woke beweging achterna loopt
Haha nee. Dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
zouden rechtse meisjes bij linkse rakkers kunnen? Ken werkelijk geen één koppel die aan dit voldoet
Zou het ook niet uitsluiten. Als ik het leuk met iemand heb en ze is erg links zou ik daar waarschijnlijk langsheen kunnen kijken. Maar denk dat het op de lange termijn wel handig is als je daar een beetje dezelfde kijk op hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Links is toch geen probleem? Zolang ze genuanceerd is lijkt me dat geen issue
Staat ze op zaterdag met een refugees welcome bordje bij een AZC.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Links is toch geen probleem? Zolang ze genuanceerd is lijkt me dat geen issue
Ik zeg toch genuanceerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Staat ze op zaterdag met een refugees welcome bordje bij een AZC.
Dat denk ik ook. Mij zou het niet uitmaken hoor. maar dan wel vvd-rechts en niet pvv-rechtsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou het ook niet uitsluiten. Als ik het leuk met iemand heb en ze is erg links zou ik daar waarschijnlijk langsheen kunnen kijken. Maar denk dat het op de lange termijn wel handig is als je daar een beetje dezelfde kijk op hebt
Wat vind je van Evaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mij zou het niet uitmaken hoor. maar dan wel vvd-rechts en niet pvv-rechts
En fvd rechts?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mij zou het niet uitmaken hoor. maar dan wel vvd-rechts en niet pvv-rechts
Wat een onzin weerquote:
Throwback naar toen ik mijn moeder vertelde dat ik forum had gestemd en ze legit boos op me werdquote:
Wat een wereldvrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Throwback naar toen ik mijn moeder vertelde dat ik forum had gestemd en ze legit boos op me werd
Ik vind forum dan ook niet genuanceerd. Forum is extreem. Net als dat denk extreem isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Throwback naar toen ik mijn moeder vertelde dat ik forum had gestemd en ze legit boos op me werd
Wat vind je van Evaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha tolerantie heet datquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou nu ook niet meer stemmen maar toen waren ze nog wel redelijk mild en ging het baudet voornamelijk om een frisse wind door de kamer te waaienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind forum dan ook niet genuanceerd. Forum is extreem. Net als dat denk extreem is
Ja geen idee, ik ben niet zo'n Twitteraar dus meer dan de helft gaat langs me heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van Eva
[..]
Haha tolerantie heet dat
een eenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zat een tijdje terug te grappen over eugeneticaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
WP vraag haar of ze zich geen zorgen maakt om de omvolking
Goed zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou nu ook niet meer stemmen maar toen waren ze nog wel redelijk mild en ging het baudet voornamelijk om een frisse wind door de kamer te waaien
Volgens mij is dat niet dezelfde chick hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute.
Lol.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zat een tijdje terug te grappen over eugenetica
ZIEDEND was ze
Nee dat zou ook nog kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet dezelfde chick hoor
Ik las ff de lovende reacties op mijn video terugquote:
Maar goed dat ze mijn posts in nws niet leestquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zat een tijdje terug te grappen over eugenetica
ZIEDEND was ze
ja mooie thumbnail, zit nog te bedenken of ik erop ga klikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik las ff de lovende reacties op mijn video terug
Die foto waar je geen fatsoenlijke bochten neemt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik las ff de lovende reacties op mijn video terug
Is Baudets eigen vriendin denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zou ook nog kunnen natuurlijk
Zij is absoluut niet verkeerd neequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is Baudets eigen vriendin denk ik
Heeft die goed voor elkaar
Christen, doe normaalquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10 views heeft die al dus je hebt sowieso al geklikt vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja mooie thumbnail, zit nog te bedenken of ik erop ga klikken
Ik kijk tegen die tijd wel weer wat ik ga stemmenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik las iets over een nieuwe partij Groen-rechts die mee wil doen volgende verkiezingen, ben daar wel benieuwd naar
ik dus ook niet bij mijn moeder en haar vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Hoef ik bij mijn schoonouders ook niet mee aan te komen.
Misschien maar goed dat ze uberhaupt niet op fok zitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar goed dat ze mijn posts in nws niet leest
Nee fok heeft iets teveel totaalidioten om daar niet mee te hoeven pronken. Aan beide kanten overigensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kijk tegen die tijd wel weer wat ik ga stemmen
[..]
ik dus ook niet bij mijn moeder en haar vriend
[..]
Misschien maar goed dat ze uberhaupt niet op fok zit
Nee hoor, durf mijn euthanasie morgen erom te verwedden dat het niet waar isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
10 views heeft die al dus je hebt sowieso al geklikt vriend
Is mooier dan een rondje Champs-Elysees (lol)
Moet in de CL tegen PSG. Heen wedstrijd 5-1 verlorenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee fok heeft iets teveel totaalidioten om daar niet mee te hoeven pronken. Aan beide kanten overigens
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet in de CL tegen PSG. Heen wedstrijd 5-1 verloren
Geen zin meer in de terugpot.
lolquote:
0-0 nog is wel dikke prima hoorquote:
Lol goeie jinx welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nico scoort zelfs even in eigen doel om het nog spannend te houden
daarom post ik hier. op een paar debielen valt het hier wel meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee fok heeft iets teveel totaalidioten om daar niet mee te hoeven pronken. Aan beide kanten overigens
Je vergeet een woord vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op een paar debielen valt het hier wel mee
nee hoorquote:
kwam laatst zijn twitter tegenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou naatje nog fapjes zetten op zijn aantal retweets?
begint dat met een k en eindigt het op zo'n metalen voorwerp dat je in zee gooit om je schip vast te leggen?quote:
kerosinetanker?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
begint dat met een k en eindigt het op zo'n metalen voorwerp dat je in zee gooit om je schip vast te leggen?
Raar Nederlands dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hoor![]()
[..]
kwam laatst zijn twitter tegen
is hij toevallig een vrouw geworden
Nee het bestaat maar uit twee letters.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
begint dat met een k en eindigt het op zo'n metalen voorwerp dat je in zee gooit om je schip vast te leggen?
hoezo ik rij al elektrischquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk hierom heb jij dus een links meisje nodig, vieze vervuiler
Rijdt zo'n scootmobiel lekker?quote:
Ho ho hoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Zorg dan ook dat ik fatsoenlijk kan liken joh stel teringapen
Dat klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hoor![]()
[..]
kwam laatst zijn twitter tegen
is hij toevallig een vrouw geworden
Merry christmasquote:
Je hebt een vibrerende dildo in je reet bedoel jequote:
zou het niet wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rijdt zo'n scootmobiel lekker?
zeg wollahquote:
hoop dat je een grapje maaktquote:
hihaho niet je eigen fantasie op mij afschilderen bittequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt een vibrerende dildo in je reet bedoel je
Hij heeft een foto door een vrouwen filter gehaald en gebruikt. Hij vond dat het er goed uitzag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou het niet weten
[..]
zeg wollah
[..]
hoop dat je een grapje maakt
Prachtige ronde. Commitment in de snelle bochten, en een goede plaatsbepaling van de auto in de technische gedeelten van de baan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Prachtige ronde. Commitment in de snelle bochten, en een goede plaatsbepaling van de auto in de technische gedeelten van de baan.
pff wat een vent is het af en toe ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft een foto door een vrouwen filter gehaald en gebruikt. Hij vond dat het er goed uitzag.
Naatgod is wel van Twitter verbannen overigensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pff wat een vent is het af en toe ook
@wollahquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou het niet weten
[..]
zeg wollah
[..]
hoop dat je een grapje maakt
Lol.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatgod is wel van Twitter verbannen overigens
Maat, bedanktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Prachtige ronde. Commitment in de snelle bochten, en een goede plaatsbepaling van de auto in de technische gedeelten van de baan.
Hij stelde een filosofische stelling aan zijn volgers of ze eerder 1000 vluchtelingen op het spoor zouden laten liggen of Baudet als er een trein aan komt rijdenquote:
Waarom is hij soms ook zo'n tarrelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stelde een filosofische stelling aan zijn volgers of ze eerder 1000 vluchtelingen op het spoor zouden laten liggen of Baudet als er een trein aan komt rijden
fa2manquote:
zal er niet minder om slapenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatgod is wel van Twitter verbannen overigens
de teringquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stelde een filosofische stelling aan zijn volgers of ze eerder 1000 vluchtelingen op het spoor zouden laten liggen of Baudet als er een trein aan komt rijden
Hij begreep niet dat als hij random politicus had ingevuld dat hij dan niet gebant zou zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is hij soms ook zo'n tarrel
uberhaupt al een idiote vraagstelling imoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij begreep niet dat als hij random politicus had ingevuld dat hij dan niet gebant zou zijn
Twitter is daar sowieso niet het juiste podium voor inderdaad. Dat is alleen maar onderbuik gekrijsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uberhaupt al een idiote vraagstelling imo
doe dat lekker tijdens een van je college's maar niet op een openbaar platform dan kun je er vanuitgaan dat je shit over je heen krijgt
ligt er aan wie je volgt natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twitter is daar sowieso niet het juiste podium voor inderdaad. Dat is alleen maar onderbuik gekrijs
Nee hoor maat. Als ze echter oververtegenwoordigd dreigen te raken geeft dat stof tot nadenken.quote:
Ik vind het verder totaal geen idiote stelling. Maar niet slim om dan voorbeelden te geven. Je hebt toch ook dat hele onderzoek met die elektrische auto's waar je moet kiezen wie je zou laten levenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt er aan wie je volgt natuurlijk
ik volg een paar van die all men are trash accounts zodat ik af en toe wat te lachen heb
ik hoop vol schaamtequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af hoe Naat over tien jaar op zichzelf terugkijkt.
Vind hem een van de intelligentere users hier in deze SC tbhquote:
is ook niet moeilijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem een van de intelligentere users hier in deze SC tbh
Qua rauwe intelligentie (booksmart) wel ja. Ik denk dat hij het ook best ver kan schoppen in de academische wereld. Maar sociaal intelligent is hij totaal niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem een van de intelligentere users hier in deze SC tbh
Nou ja, totaal wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Qua rauwe intelligentie (booksmart) wel ja. Ik denk dat hij het ook best ver kan schoppen in de academische wereld. Maar sociaal intelligent is hij totaal niet.
Lol. Dacht ff dat dit een medeuser was.quote:
Ja ONZ is wel jammer. Vroeger in GRTD was het wel wat beter wat dat betreft. Vaker ook goeie discussiesquote:
totaal is misschien wat overtrokken. en dat autisme helpt hem daar zeker niet mee. maar krijg af en toe echt het idee dat die jongen zo ontzettend wereldvreemd is, terwijl hij echt niet dom is. merk het af en toe bij mijn zusje ook wel, ze is enorm intelligent maar door sommige sociale dingen kan ze soms heel onintelligent overkomenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, totaal wil ik niet zeggenMaar hij heeft autisme he, dus ja. Dan loop je qua sociale intelligentie al wel ietsjes achter normaal gesproken
Heb je vaker he. Ook mensen die hoogbegaafd zijn hebben daar last vanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
totaal is misschien wat overtrokken. en dat autisme helpt hem daar zeker niet mee. maar krijg af en toe echt het idee dat die jongen zo ontzettend wereldvreemd is, terwijl hij echt niet dom is. merk het af en toe bij mijn zusje ook wel, ze is enorm intelligent maar door sommige sociale dingen kan ze soms heel onintelligent overkomen
ja klopt. blij dat ik gewoon dom benquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je vaker he. Ook mensen die hoogbegaafd zijn hebben daar last van
Op sommige punten wel ja. Als je zelf wel een beetje ontwikkeld bent erger je je al snel aan tokkies en shit. Ik ben daar wel voorbeeld nummer 1 van. Maar de simpele mens is wel de gelukkige mens. Voor je eigen gemoedstoestand is het echt niet bevorderlijk om heel slim te zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja klopt. blij dat ik gewoon dom ben
ignorance is bliss he
Ik beschouw mijzelf niet als heel dom hoor. Maar ik erger me ook niet zo snel aan tokkies. Ik probeer vooral naar mijzelf te kijken en niet zo veel naar anderequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op sommige punten wel ja. Als je zelf wel een beetje ontwikkeld bent erger je je al snel aan tokkies en shit. Ik ben daar wel voorbeeld nummer 1 van. Maar de simpele mens is wel de gelukkige mens. Voor je eigen gemoedstoestand is het echt niet bevorderlijk om heel slim te zijn.
Ik vind jou ook zeker niet dom neequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf niet als heel dom hoor. Maar ik erger me ook niet zo snel aan tokkies. Ik probeer vooral naar mijzelf te kijken en niet zo veel naar andere
Hehe voor iemand die zn vmbo niet afgemaakt heeft 😭😂quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind jou ook zeker niet dom nee
lolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
kan ik me over het algemeen best prima uit de voeten maken
Ach, meer dan vmbo heb ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hehe voor iemand die zn vmbo niet afgemaakt heeft 😭😂
dacht ik eerst ook altijd, maar die staan te schreeuwen in Den Haag, dus zullen ook niet al te gelukkig zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar de simpele mens is wel de gelukkige mens. Voor je eigen gemoedstoestand is het echt niet bevorderlijk om heel slim te zijn.
Ook weer waar ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook altijd, maar die staan te schreeuwen in Den Haag, dus zullen ook niet al te gelukkig zijn
Ik ben voor niets of niemand bang maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb meer spieren dan hersenen bitchboy
Dus zou maar ff dimmen![]()
![]()
bullshitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben voor niets of niemand bang maat
Chevy is bang voor de safety carquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bullshit
iedereen is ergens bang voor
Ja oké alleen voor komodovaranen en krokodillenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bullshit
iedereen is ergens bang voor
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja oké alleen voor komodovaranen en krokodillen
Maar voor de rest niets!!!
Die dingen zijn echt eng vriendquote:
beetje irrationele angst wel sinds die beesten hier niet voorkomenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt eng vriend
Wat dat betreft heb ik sowieso geen directe angstquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje irrationele angst wel sinds die beesten hier niet voorkomen
totdat ik een keer voor je staquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik sowieso geen directe angst
Zelden een gespierde junk tegengekomen hoor HAHAHAHAquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
totdat ik een keer voor je sta
ben gewoon een brede junkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelden een gespierde junk tegengekomen hoor HAHAHAHA
Nee dankje ik heb het niet zo op jongetjes die recordtijden neerzetten met racespelletjesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kunnen jullie een kamertje boeken samen
Ga nou eens een liedje opnemen voor ons. Misschien kan je een poll opstellen welk liedje je moet zingenquote:
Heb jullie net getrakteerd op een mooie ronde vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga nou eens een liedje opnemen voor ons. Misschien kan je een poll opstellen welk liedje je moet zingen
We zijn meer nieuwsgierig naar je muziektalent dan of je een autootje op de baan kan houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jullie net getrakteerd op een mooie ronde vriend
lolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zijn meer nieuwsgierig naar je muziektalent dan of je een autootje op de baan kan houden
Geen bier gezien andersquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jullie net getrakteerd op een mooie ronde vriend
of ben je een beetje verlegen? Arme knulquote:
Zuipschuitquote:
:$$quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of ben je een beetje verlegen? Arme knul
Als ik een tientje doneer voor de foks ga je dan zingen voor ons?quote:
Jij wil het wel heel graag horen hèquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een tientje doneer voor de foks ga je dan zingen voor ons?
Als je goed leest geef ik al een voorzetjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij wil het wel heel graag horen hè
Dudequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je goed leest geef ik al een voorzetje
Stukje peer pressurequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dude
Wel een mooie manier om geld binnen te halen
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:47 schreef Fok-it het volgende:
Slangen zijn engste beesten
@:JR-Style-93 is het hiermee eens
quote:
Nee, zit er nog maar net op. Twee jaar of zo.quote:
Oh lol.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, zit er nog maar net op. Twee jaar of zo.
Efficiency staat hoog in mijn vaandel. Had ook Happn. Zitten minder lekkere chicks op en krijg daar gek genoeg minder matches. Maar is prima, Tinder is qua kwaliteit van dames hoog.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh lol.
Ik had bij Hinge meer matches, niet dat het qua gesprekken iets opleverdeviel allemaal dood na twee zinnen (ligt niet aan mij! ja oké eigenlijk wel)
Tinder zitten vooral veel bots of veel matches met chicks uit een ander continent, daar heb ik dan ook geen zin in. Hinge zitten ook best leuke meiden op hoor, alleen minder swipes per dag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Efficiency staat hoog in mijn vaandel. Had ook Happn. Zitten minder lekkere chicks op en krijg daar gek genoeg minder matches. Maar is prima, Tinder is qua kwaliteit van dames hoog.
Wie is Abidquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:38 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
Hey is dat nou abid in beweging?
Oh die. Nee die ziet er toch heel anders uit. Die lijkt meer op Smeagolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:44 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
Dat is de grootste fantasie van kluun.
Hier niet veel last van bots. Vrij veel authentieke dames toch wel in deze regio.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinder zitten vooral veel bots of veel matches met chicks uit een ander continent, daar heb ik dan ook geen zin in.
Nooit van gehoord eigenlijk. Misschien maar eens uitproberen.quote:Hinge zitten ook best leuke meiden op hoor, alleen minder swipes per dag.
Hard to get, dat vinden de vrouwtjes mooi maat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik verzamel ze alleen en reageer nooit
Echt hè, zo rol ik al 31 jaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hard to get, dat vinden de vrouwtjes mooi maat.
quote:
(lol)quote:
Kreeg er meer matches als bij Tinder, waar ik vaak blij mag zijn met één match per maand (echte match, geen bots oid)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier niet veel last van bots. Vrij veel authentieke dames toch wel in deze regio.
[..]
Nooit van gehoord eigenlijk. Misschien maar eens uitproberen.
Vreemde app wel. Bleek dat ik daar al keer profiel voor had gemaakt. Heb age preference met dealbreaker yes gezet en krijg alsnog alleen maar vrouwen te zien die daar ver buiten vallenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinder zitten vooral veel bots of veel matches met chicks uit een ander continent, daar heb ik dan ook geen zin in. Hinge zitten ook best leuke meiden op hoor, alleen minder swipes per dag.
Wil je geen 18-jarig grietje?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemde app wel. Bleek dat ik daar al keer profiel voor had gemaakt. Heb age preference met dealbreaker yes gezet en krijg alsnog alleen maar vrouwen te zien die daar ver buiten vallen
Ik zei eerst 18-26 en toen dat het geen deal breaker was. Toen kreeg ik 33-jarigen. Nu heb ik hem op ja gezet, krijg ik 38-jarigenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je geen 18-jarig grietje?
Maakt dat je zoveel uit? Als het nou een leuke dame is van die leeftijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei eerst 18-26 en toen dat het geen deal breaker was. Toen kreeg ik 33-jarigen. Nu heb ik hem op ja gezet, krijg ik 38-jarigen
Het maakt me niet bijzonder veel uit, maar liever geen vrouwen die ouder dan mij zijn. Die willen sowieso ook heel andere dingen dan ik wil. Dus dat gaat toch niet werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt dat je zoveel uit? Als het nou een leuke dame is van die leeftijd.
Alsof iedereen van die leeftijd mentaal hetzelfde in het leven staat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het maakt me niet bijzonder veel uit, maar liever geen vrouwen die ouder dan mij zijn. Die willen sowieso ook heel andere dingen dan ik wil. Dus dat gaat toch niet werken
Nee er zijn altijd uitzonderingen, dat is zoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof iedereen van die leeftijd mentaal hetzelfde in het leven staat.
Wel wat generaliserend dit.
Die wil dus alleen maar extra volgers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy shit. Nu een match met een chick op tinder die naakt op haar insta staat. Damn die is lekker
Ook wel een bot genoemdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy shit. Nu een match met een chick op tinder die naakt op haar insta staat. Damn die is lekker
Ja maar dat is toch sowieso per persoon verschillend.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee er zijn altijd uitzonderingen, dat is zo
Klopt. Net als dat het per persoon verschillend is waar je op valt tochquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch sowieso per persoon verschillend.
Nee deze is echt. Beetje kunstig meisje heb ik het idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wil dus alleen maar extra volgers.
Bots herken ik ook nog welquote:
Nee deze is van mijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Linkje trouwens naar haar insta (is zij het vast ook mee eens)
Ja maar dat vallen zit toch meer in een type persoon of uiterlijke kenmerken dan per se de leeftijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat het per persoon verschillend is waar je op valt toch
Als je sowieso al niet snel (of zeg maar gerust nooit) op ouder valt is 8 jaar ouder wel een groot verschil hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat vallen zit toch meer in een type persoon of uiterlijke kenmerken dan per se de leeftijd.
Al moet je ergens de grens trekken natuurlijk, maar 38 als je zelf ook in de 30 bent vind ik niet heel gek.
Vind ik nog wel meevallen in deze leeftijdsfase.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je sowieso al niet snel (of zeg maar gerust nooit) op ouder valt is 8 jaar ouder wel een groot verschil hoor
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen in deze leeftijdsfase.
quote:
Ja geen idee. Mijn leven kan op vele aspecten echt nog alle kanten op gaan.quote:
quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Mijn leven kan op vele aspecten echt nog alle kanten op gaan.
Ieders leven overigens
Maar echt een gezin, kinderen. Dan moet het wel snel gaan gebeuren. Zou het wel graag willen, mja. als je straks 40 bent is het niet echt realistisch dat nog als doel te hebbenquote:
Kan wel hoor, kijk naar Gertjan Verbeek. Werd ook pas na zijn 50e vader.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar echt een gezin, kinderen. Dan moet het wel snel gaan gebeuren. Zou het wel graag willen, mja. als je straks 40 bent is het niet echt realistisch dat nog als doel te hebben
Denk dat jij wel echt een goeie vader zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat kinderen voor mij niet per se een goed plan zijn.
Kan er best goed mee opschieten, maar die koters kosten een energie migado.
Ja maar er komt meer kijken bij een vaderschap, regelmaat erin brengen en altijd druk met ze bezig zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij wel echt een goeie vader zou zijn.
Volgens mij kan jij je best goed in die koters verplaatsen waardoor je met je eigen kind denk ik wel een goeie band creëert
Ja je zult eerst zelf wel je leven op orde moeten hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er komt meer kijken bij een vaderschap, regelmaat erin brengen en altijd druk met ze bezig zijn.
Als oom is het wel prima wat dat betreft, beetje chillen met ze en als ze vervelend worden kunnen ze weer terug naar hun ouders.
Ja dat ook, maar zelfs buiten dat. Je bent er dan toch 24/7 mee bezig hè (in elk geval de eerste jaren)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je zult eerst zelf wel je leven op orde moeten hebben
Ben meer van die kleine stroopkoekjes, punzeliesquote:
Flinke commitment ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar zelfs buiten dat. Je bent er dan toch 24/7 mee bezig hè (in elk geval de eerste jaren)
Diktiet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben meer van die kleine stroopkoekjes, punzelies
Die gaan er wel goed in ja.quote:
Wat je moet doen als je wat gewicht wil verliezen, is op een lege maag heel veel zwarte koffie zuipen totdat je trillend als een riet om half vijf 's middags bijna niet meer op je benen kan staan en dan een kale cracker nemen.quote:
Dan ken je me niet goed genoeg want koffie is toch wel echt het ranzigste vloeibare stofje wat je kan innemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat je moet doen als je wat gewicht wil verliezen, is op een lege maag heel veel zwarte koffie zuipen totdat je trillend als een riet om half vijf 's middags bijna niet meer op je benen kan staan en dan een kale cracker nemen.
Idioot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ken je me niet goed genoeg want koffie is toch wel echt het ranzigste vloeibare stofje wat je kan innemen.
Iedereen is een beetje gayquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Idioot.
Elke ochtend twee heerlijke dampend hete mokken thee, dat is echt zalig !!
Ik zou iets meer thee drinken mocht ik er geen koeienvlaaien van bakken in de pot. Dat komt echt van de thee !!quote:
Echt he, man ik heb daar nu al zin inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Idioot.
Elke ochtend twee heerlijke mokken zwarte koffie, dat is echt zalig !!
Dat is whiskey.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ken je me niet goed genoeg want koffie is toch wel echt het ranzigste vloeibare stofje wat je kan innemen.
Ook ja. Ik kan dat echt niet drinken gewoon. Hele slokdarm brandt weg al neem ik er maar een nipje van en ik snap het lekkere er echt nooit aanquote:
maar dat is juist genieten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook ja. Ik kan dat echt niet drinken gewoon. Hele slokdarm brandt weg al neem ik er maar een nipje van en ik snap het lekkere er echt nooit aan
liever een fles bowmore (12 jaar) en een kleine piemel danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Whisky is voor mannen met een kleine penis en voor vrouwen die in de smaak willen vallen bij mannen met een kleine penis.
Kotszooi inderdaad.
Toen ik in groep twee zat gooide iemand ooit zand in mijn mond. Dat was erg vervelend.quote:
Echt hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:47 schreef HPLC het volgende:
matige opening van het topic, zo komt er nooit iemand
Bij de Appie? Die schijnt ook echt niet lekker te zijn namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef HPLC het volgende:
ik heb eergisteren een halfje glutenvrij brood gekocht omdat de schappen leeg waren. Heb medelijden met mensen met glutenallergie, krijg het amper weg
ah okequote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij de Appie? Die schijnt ook echt niet lekker te zijn namelijk.
Vriendin van me haalt het bij bakkerij die op een markt staat
Croissantjes. Of je eet een keer fruit of yoghurt als ontbijt. Er is meer dan genoeg keuze hoor.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet van die opwarmpannenkoeken soms als ontbijt
Dus je hebt ook geen afhaal of donerwinkeltje of wat dan ook? Echt, WAAR WOON JIJ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar we hadden hier maar 2 thuisbezorgdadressen en die bezorgen niet om 9 uur 's ochtends
Lekker rustigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt ook geen afhaal of donerwinkeltje of wat dan ook? Echt, WAAR WOON JIJ?
Beter dan 10 donerzaken hebben en geen variatiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt ook geen afhaal of donerwinkeltje of wat dan ook? Echt, WAAR WOON JIJ?
Nee maar welk dorp of stad heeft qua eetgelegenheden nou alleen maar donerzaken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan 10 donerzaken hebben en geen variatie
xDquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar welk dorp of stad heeft qua eetgelegenheden nou alleen maar donerzaken.
Donerville xdxdlmaorofl
Flippiee heeft zware bottenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
xD
welke matige TT zullen we in het volgende topic doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |