Ja, daarom juich je ook zo vrolijk in de OPquote:
Dat is braddie hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daarom juich je ook zo vrolijk in de OP
En nog steeds veel te makkelijk op de kast te jagenquote:
Moet toch een beetje drama creeerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog steeds veel te makkelijk op de kast te jagen
Mailtje sturen naar de president van china dat hij iets slechts over hem gezegd heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Kan die Aziatische teringmongool die zich op Youtube afvraagt waarom we op school nooit iets leren over geld verdienen niet gewoon dood gaan ofzo?
Gewoon een Nederlandse spleetoog hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar de president van china dat hij iets slechts over hem gezegd heeft
Dan lost dat probleem zichzelf wel op
Ik denk dat die kans wel groot is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Kan die Aziatische teringmongool die zich op Youtube afvraagt waarom we op school nooit iets leren over geld verdienen niet gewoon dood gaan ofzo?
Oh dan mailtje sturen naar het aivd dat hij een commie isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een Nederlandse spleetoog hoor
maar dat is een slecht excuus want dat was voor de lockdown ook al zo als fokkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom te weinig buiten en alleen hier kan ik mijn ei kwijt
Wel op het switch-kanaaltje kijken. Switchgodenquote:
ik heb geen nintendo hierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel op het switch-kanaaltje kijken. Switchgoden
quote:
Picsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
Ben sowieso blond, en heb een manbun en mijn baard ziet er niet vies uit dus die foto klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |