Ja, daarom juich je ook zo vrolijk in de OPquote:
Dat is braddie hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daarom juich je ook zo vrolijk in de OP
En nog steeds veel te makkelijk op de kast te jagenquote:
Moet toch een beetje drama creeerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog steeds veel te makkelijk op de kast te jagen
Mailtje sturen naar de president van china dat hij iets slechts over hem gezegd heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Kan die Aziatische teringmongool die zich op Youtube afvraagt waarom we op school nooit iets leren over geld verdienen niet gewoon dood gaan ofzo?
Gewoon een Nederlandse spleetoog hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar de president van china dat hij iets slechts over hem gezegd heeft
Dan lost dat probleem zichzelf wel op
Ik denk dat die kans wel groot is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Kan die Aziatische teringmongool die zich op Youtube afvraagt waarom we op school nooit iets leren over geld verdienen niet gewoon dood gaan ofzo?
Oh dan mailtje sturen naar het aivd dat hij een commie isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een Nederlandse spleetoog hoor
maar dat is een slecht excuus want dat was voor de lockdown ook al zo als fokkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom te weinig buiten en alleen hier kan ik mijn ei kwijt
Wel op het switch-kanaaltje kijken. Switchgodenquote:
ik heb geen nintendo hierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel op het switch-kanaaltje kijken. Switchgoden
quote:
Picsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
Ben sowieso blond, en heb een manbun en mijn baard ziet er niet vies uit dus die foto klopt niet
Lijkt sprekend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef HPLC het volgende:
zit een foto van wp te zoeken en toen kwam deze naar voren
[ afbeelding ]
Mijn week kan niet meer stukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
De beloofde ronde op Portimao jongens.
Wow, ik heb je helemaal onderschat net als F1. Dit is het mooiste wat ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
De beloofde ronde op Portimao jongens.
Ik stuur je een een foto van @Fuguequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, ik heb je helemaal onderschat net als F1. Dit is het mooiste wat ik ooit heb gezien
Hehquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stuur je een een foto van @:fugue
Is fugue chimi ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee linkje bittequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je haar Twitter nooit gezien?
Die was toch eerst els_pvv of zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/els_rechts
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute. Op haar profielfoto toch wat minder. Matig dat ze dan weer een Baudetadept isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die was toch eerst els_pvv of zo
Davide is wel geil wijffie jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute. Op haar profielfoto toch wat minder. Matig dat ze dan weer een Baudetadept is
heb liever een van jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zit al echt een behoorlijke tijd op twitterquote:
Wat een hoerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die zit al echt een behoorlijke tijd op twitter
Eerst was ze een geert groupie en nu een thierry enthousiast
Liever haar dan zo’n woke mutsjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute. Op haar profielfoto toch wat minder. Matig dat ze dan weer een Baudetadept is
Jammer weepeequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Liever haar dan zo’n woke mutsje
Toch niks joh, eerst pvv en dan forum. Zulke dames moet je niet willenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch niks joh, eerst pvv en dan forum. Zulke dames moet je niet willen
zouden rechtse meisjes bij linkse rakkers kunnen? Ken werkelijk geen één koppel die aan dit voldoetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die jongentjes van jou danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Links is toch geen probleem? Zolang ze genuanceerd is lijkt me dat geen issuequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]okee laat ik wat nuance toevoegen
Zou liever daten met een meid die wat rechtser is dan met een meid die links en/of die woke beweging achterna loopt
Haha nee. Dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
zouden rechtse meisjes bij linkse rakkers kunnen? Ken werkelijk geen één koppel die aan dit voldoet
Zou het ook niet uitsluiten. Als ik het leuk met iemand heb en ze is erg links zou ik daar waarschijnlijk langsheen kunnen kijken. Maar denk dat het op de lange termijn wel handig is als je daar een beetje dezelfde kijk op hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Links is toch geen probleem? Zolang ze genuanceerd is lijkt me dat geen issue
Staat ze op zaterdag met een refugees welcome bordje bij een AZC.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Links is toch geen probleem? Zolang ze genuanceerd is lijkt me dat geen issue
Ik zeg toch genuanceerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Staat ze op zaterdag met een refugees welcome bordje bij een AZC.
Dat denk ik ook. Mij zou het niet uitmaken hoor. maar dan wel vvd-rechts en niet pvv-rechtsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou het ook niet uitsluiten. Als ik het leuk met iemand heb en ze is erg links zou ik daar waarschijnlijk langsheen kunnen kijken. Maar denk dat het op de lange termijn wel handig is als je daar een beetje dezelfde kijk op hebt
Wat vind je van Evaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mij zou het niet uitmaken hoor. maar dan wel vvd-rechts en niet pvv-rechts
En fvd rechts?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mij zou het niet uitmaken hoor. maar dan wel vvd-rechts en niet pvv-rechts
Wat een onzin weerquote:
Throwback naar toen ik mijn moeder vertelde dat ik forum had gestemd en ze legit boos op me werdquote:
Wat een wereldvrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Throwback naar toen ik mijn moeder vertelde dat ik forum had gestemd en ze legit boos op me werd
Ik vind forum dan ook niet genuanceerd. Forum is extreem. Net als dat denk extreem isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Throwback naar toen ik mijn moeder vertelde dat ik forum had gestemd en ze legit boos op me werd
Wat vind je van Evaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha tolerantie heet datquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou nu ook niet meer stemmen maar toen waren ze nog wel redelijk mild en ging het baudet voornamelijk om een frisse wind door de kamer te waaienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind forum dan ook niet genuanceerd. Forum is extreem. Net als dat denk extreem is
Ja geen idee, ik ben niet zo'n Twitteraar dus meer dan de helft gaat langs me heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van Eva
[..]
Haha tolerantie heet dat
een eenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zat een tijdje terug te grappen over eugeneticaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
WP vraag haar of ze zich geen zorgen maakt om de omvolking
Goed zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou nu ook niet meer stemmen maar toen waren ze nog wel redelijk mild en ging het baudet voornamelijk om een frisse wind door de kamer te waaien
Volgens mij is dat niet dezelfde chick hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die foto met Tjerry is ze wel heel cute.
Lol.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zat een tijdje terug te grappen over eugenetica
ZIEDEND was ze
Nee dat zou ook nog kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet dezelfde chick hoor
Ik las ff de lovende reacties op mijn video terugquote:
Maar goed dat ze mijn posts in nws niet leestquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zat een tijdje terug te grappen over eugenetica
ZIEDEND was ze
ja mooie thumbnail, zit nog te bedenken of ik erop ga klikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik las ff de lovende reacties op mijn video terug
Die foto waar je geen fatsoenlijke bochten neemt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik las ff de lovende reacties op mijn video terug
Is Baudets eigen vriendin denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zou ook nog kunnen natuurlijk
Zij is absoluut niet verkeerd neequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is Baudets eigen vriendin denk ik
Heeft die goed voor elkaar
Christen, doe normaalquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10 views heeft die al dus je hebt sowieso al geklikt vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja mooie thumbnail, zit nog te bedenken of ik erop ga klikken
Ik kijk tegen die tijd wel weer wat ik ga stemmenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik las iets over een nieuwe partij Groen-rechts die mee wil doen volgende verkiezingen, ben daar wel benieuwd naar
ik dus ook niet bij mijn moeder en haar vriendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Hoef ik bij mijn schoonouders ook niet mee aan te komen.
Misschien maar goed dat ze uberhaupt niet op fok zitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar goed dat ze mijn posts in nws niet leest
Nee fok heeft iets teveel totaalidioten om daar niet mee te hoeven pronken. Aan beide kanten overigensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kijk tegen die tijd wel weer wat ik ga stemmen
[..]
ik dus ook niet bij mijn moeder en haar vriend
[..]
Misschien maar goed dat ze uberhaupt niet op fok zit
Nee hoor, durf mijn euthanasie morgen erom te verwedden dat het niet waar isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
10 views heeft die al dus je hebt sowieso al geklikt vriend
Is mooier dan een rondje Champs-Elysees (lol)
Moet in de CL tegen PSG. Heen wedstrijd 5-1 verlorenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee fok heeft iets teveel totaalidioten om daar niet mee te hoeven pronken. Aan beide kanten overigens
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet in de CL tegen PSG. Heen wedstrijd 5-1 verloren
Geen zin meer in de terugpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |