abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_195767361
Er is een agenda om het complotdenken uit te bannen.

En mijn recente ervaringen hier op BNW bevestigen dat, de sfeer is steeds grimmiger geworden en het contrast te groot voor enigszins redelijke discussie. Er zijn steeds meer mensen die twijfelen aan officiŽle berichtgevingen en zich afvragen of de waarheid die ons voorgeschoteld word wel klopt. Dat is natuurlijk geen goed nieuws voor "the powers that should not be". Dus wat doe je, je maakt een vangnet voor degenen die daar naar op zoek gaan in de vorm van gecontroleerde oppositie. Zogenaamde vrije geesten die echte feiten mengen met onzin en absurde theorieŽn. Voor de nieuwe waarheidszoeker lastig om te doorzien en voor de mensen die complotdenkers wantrouwen een handige tool om mee te schermen.

Een paar goede voorbeelden in Nederland zijn Micha Kat, Lange Frans, Jenssen, Janet Ossebaard en Sven Hulleman. QAnon, David Icke, Alex Jones spelen bewust of onbewust die rol in internationale complotwereld enz.

Velen vragen hier op BNW telkens wat de rol van Trump is. Nou dat moet nu toch wel duidelijk worden, al vanaf dag ťťn roept hij de meest controversiŽle dingen en heeft hij het over "fake news". De MSM zet hem al vanaf dag ťťn weg als idioot en zie hoe er nu door de meesten over hem gesproken wordt. Ook tijdens de corona hoax roept Trump weer vanalles waar menigeen van achter zijn oren krabt. En nu heeft arme Donald ineens zelf corona. Hij is dus helemaal geen vijand van de cabal maar hij doet alsof, hij is immers zelf multimiljonair. En denk maar niet dat "The powers that should not be" iemand als president van de VS tolereren die tegen hen is.

Het gecontroleerde complotdenken is dus een valkuil geworden voor waarheidszoekers.

Net Lubach gekeken, en dat was het ultieme voorbeeld van het stigmatiseren van de waarheidszoeker.
Erg jammer want ik had Lubach hoog zitten.

What's next? Een nieuwe hoax waarbij een zogenaamde complotdenker een aanslag pleegt?
pi_195767382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:22 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het toontje, dat op het beledigende af kleinerende. Niet doen. Van geen van beide kanten overigens.
Wie zegt dat dat neersabelen op die voorbeelden die jij geeft slaat?
Das minstens zo speculatief als waar je de BNW-er van beschuldigt.
Van beide kanten moet het wangedrag afgelopen zijn.

Maar hij begon is geen argument. Voor niemand.
  Spellchecker woensdag 21 oktober 2020 @ 15:56:42 #3
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_195767403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je quote jezelf?
** na na na **
pi_195767413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:56 schreef maily het volgende:

[..]

Je quote jezelf?
Dus?
pi_195767435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:56 schreef maily het volgende:

[..]

Je quote jezelf?
Yep. Eigenlijk als reactie op isdatzo maar toen ging er van alles mis met c/p en dacht ik 'fuck it'.
Heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor, alleen omdat een stel harken zich niet kan gedragen moet ik opelementaire omgangsvormen gaan wijzen, ben daarom wat ongeduldig :)
  Spellchecker woensdag 21 oktober 2020 @ 15:58:33 #6
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_195767442
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:58 schreef iteejer het volgende:

[..]

Yep. Eigenlijk als reactie op isdatzo maar toen ging er van alles mis met c/p en dacht ik 'fuck it'.
Heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor, alleen omdat een stel harken zich niet kan gedragen moet ik opelementaire omgangsvormen gaan wijzen, ben daarom wat ongeduldig :)
^O^
** na na na **
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:02:52 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195767549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:58 schreef iteejer het volgende:

[..]

Met dit argument hoor je hier prima thuis :+
als je maar diep genoeg in een konijnenhol duikt kom je vanzelf in Noord-Korea!
  Moderator / PR woensdag 21 oktober 2020 @ 16:04:54 #8
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195767591
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik breng het niet als argument, je maakt je er zo wel heel makkelijk vanaf: wil je de problemen begrijpen of wil je alleen vingertjes wijzen? En als je denkt dat dat de kern van mijn reactie was dan mis je de plank behoorlijk.
Huilen dan.
pi_195767651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is dus op basis van copyright; dat heeft niets te maken met dat een bron wordt goed- of afgekeurd op basis van inhoud.

Daarnaast: die 'krantjes' hebben een bias?
Nee, geen copyright. Echt een selectie van toegestane bronnen. Maar daar hebben we het verder niet over.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus in wezen kan alles gewoon geroepen en gezegd worden. Helder.
Klopt. Als je iets opvalt wat je verder nog nergens gesignaleerd hebt gezien, mag je dat zeggen. Uiteraard zeg je daar dan ook bij waarom je dat opvalt, wat het opvallende precies is.
Als jij wil eisen dat daar eerst onderzoek naar gedaan wordt moet je dat zelf weten. Maar das geen richtlijn op dit forum. Er wordt juist opgeroepen om mee te denken, of anderen dat ook opvalt, etc.

Deze kreet hierboven van jou bv:
quote:
Dat is dus op basis van copyright; dat heeft niets te maken met dat een bron wordt goed- of afgekeurd op basis van inhoud.
Is volledig onjuist, zo ligt het niet. Maar dat heb je zelf ook niet onderzocht. Had je zo terug kunnen vinden in betreffend forum. Waarom eis je dan wel van BNW-ers dat ze eerst uitputtend onderzoek gaan doen? En Šls ze dat doen vervolgens hun bronnen afkeuren want geen MSM etc?
Kennelijk kan je je niet vinden in de BNW benadering. Geeft niks. Maar is geen reden om het om zeep trachten te helpen.
pi_195767686
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik breng het niet als argument, je maakt je er zo wel heel makkelijk vanaf: wil je de problemen begrijpen of wil je alleen vingertjes wijzen? En als je denkt dat dat de kern van mijn reactie was dan mis je de plank behoorlijk.
Op zeker moment moeten we gewoon een streep trekken.
Ongeacht het verleden.
Daarom probeer ik neer te zetten waar BNW om gaat, wat wel kan en wat niet kan.
Shit uit het verleden analyseren en alsnog veroordelen ga ik niet doen.
pi_195767710
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Met dit argument hoor je hier prima thuis :+
je bent echt aant zoeken he ? :)
dat is dus nou net niet de bedoeling.
pi_195767758
En nu ben ik weg. Tot later :M
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:15:54 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195767828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:10 schreef iteejer het volgende:

[..]

je bent echt aant zoeken he ? :)
dat is dus nou net niet de bedoeling.
;) nee dat is een bekend argument hier.
valt nog mee dat je het niet eerder gespot hebt Itjeer, je kwam in verleden wel vaker hier.
pi_195767981
Politici bedreigen of "dagdromen" over doodschieten van wie dan ook meteen afkappen.
terecht dat je dan niet meer bij YouTube terecht kan. Frans Frederiks zal nu wel naar darkweb of blockchain/crypto domein verhuizen om daar z'n diarree te uploaden.

verder valt het mee met uitbannen toch.
Komend weekend koop ik eerst een bril en daarna zie ik wel.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:57:04 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195768623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Politici bedreigen of "dagdromen" over doodschieten van wie dan ook meteen afkappen.
terecht dat je dan niet meer bij YouTube terecht kan. Frans Frederiks zal nu wel naar darkweb of blockchain/crypto domein verhuizen om daar z'n diarree te uploaden.

verder valt het mee met uitbannen toch.
Wat ik tot dusver heb meegekregen van de kanalen die weg zijn, werd er wel eens aangespoord tot geweld.
Maar goed, ik ken zat filmpjes op bijva YouTube maar kijk niet zo vaak welk kanaal het upload.
pi_195768665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat ik tot dusver heb meegekregen van de kanalen die weg zijn, werd er wel eens aangespoord tot geweld.
Maar goed, ik ken zat filmpjes op bijva YouTube maar kijk niet zo vaak welk kanaal het upload.
zijn er meerdere kanalen weg?
zelf kan ik zo'n filmpje echt niet afkijken. begrijp werkelijk niet waarom je jouw tijd zou spenderen aan iemand voor z'n webcam.
Komend weekend koop ik eerst een bril en daarna zie ik wel.
pi_195768974
Als antwoord op de vraag wanneer een bron betrouwbaar is:
- de autoriteit van de schrijver kan ertoe doen;
- een onderzoek dat verantwoordt hoe het onderzoek verricht is kan betrouwbaar zijn;
- een getuigenverklaring die kan worden geverifieerd;
- een voldoende navolgbare redenering.

Zo maar een paar voorbeelden van criteria.

Dan nu een niet uitputtende lijst van onbetrouwbare bronnen en methoden:
- herkauwende boodschap;
- papegaaiende influencers;
- vage claims (‘wel tien personen hebben zich gemeld als getuige van het afvoeren van de moordenaar’);
- astrologie;
- numerologie;
- teksten uit heilige boeken;
- beroep op de tijd dat iemand aan het woord is (David Icke kan makkelijk zes uur volpraten, maar dat is nog geen garantie op gelijk);
- ...
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:18:48 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195769059
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

zijn er meerdere kanalen weg?
zelf kan ik zo'n filmpje echt niet afkijken. begrijp werkelijk niet waarom je jouw tijd zou spenderen aan iemand voor z'n webcam.
Lange Frans hoor ik dus net, en Alex Jones is al even van YouTube gekickt, en er waren er nog een paar.. maar die weet ik even niet meer uit mijn hoofd hoe die heten
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:17:08 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195770058
Filmpje van Lobach heeft me meer duidelijkheid gegeven waar ik nu al een half jaar over loop te vragen bij Summers.
Thx Lobach 👍
pi_195770670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Het blijft maar doorgaan, een eindeloos gebed. Er wordt genoeg info aangedragen via YT, artikelen uit de alternatieve media noem maar op maar over het algemeen wordt dit niet eens bekeken maar meteen neergehaald want YT.

Verder heb ik geen zin om met mensen in discussie te gaan waarvan ik bij voorbaat weet dat ze het onzin vinden, die users afbekken of zoals de laatste dagen de nieuwe troef in de hoek duwen van geradicaliseerde extremist, een gevaar voor de maatschappij, of nog zo'n pareltje als de adressen bekend zouden zijn van een aantal users op dit forum ze aangegeven zouden worden. :N
Precies. Het is op dit moment een kwestie van openstaan voor alternatieve non-MSM geluiden of niet. Er wordt genoeg verteld, genoeg uitgelegd en er zijn talloze bronnen. Zoals ik eerder ook al zei gaat het niet om ťťn specifieke situatie, het is een beetje lastig waar je moet beginnen. Je ziet het, of je ziet het niet. Het wordt je in feite zo op een dienblaadje gepresenteerd, maar indien je bij voorbaat al weigert het dienblad te bekijken, dan zul je het natuurlijk niet zien.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:04:25 #21
489562 weetjewel5
Where is Hunter?
pi_195770749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef theguyver het volgende:
Filmpje van Lobach heeft me meer duidelijkheid gegeven waar ik nu al een half jaar over loop te vragen bij Summers.
Thx Lobach 👍
een half jaar bezig met antwoord krijgen van een fokker? wat probeer je daarmee te bereiken?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 20:00:52 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195771890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:04 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

een half jaar bezig met antwoord krijgen van een fokker? wat probeer je daarmee te bereiken?
Duidelijkheid.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 20:13:40 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195772198
Ik keek zojuist eens op het YT-kanaal van Lubach, hij krijgt inmiddels van veel mensen de wind van voren. Producent zou de vrouw van Ollongren zijn. Hmz :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195772348
Het spanningsveld dat hedendaags meer om het fenoneem "complottheorie" hangt is in mijn ogen wel toegenomen.
Van de ene kant heeft dat mijn inziens te maken met de huidige onduidelijkheden/onrust/nieuwe situatie.
Kijk, ongeacht of dit virus nou wel of niet bestaat... Mensen die gediagnosticeerd worden met dit virus hebben nogal verschillende symptomen wat onbegrip op lijkt te wekken.
Ook zijn we in het verloop van tijd dusdanig afhankelijk geraakt aan een systeem waar veel corrupte en oneerlijke facetten aan zijn te vinden wat de gedachte dat dit systeem/een leider/ een externe macht de verantwoordelijkheid heeft over ons leven kan veroorzaken.

Een wereld die steeds verandert, het soms vasthouden aan oude patronen tot in het gevaarlijke aan toe en de toenemende media/informatie-toestroom die ons kan bereiken.
Met 2 vingerbewegingen kunnen we zien wat er aan de hand is aan de andere kant van de wereld, op de maan en zelfs daarachter.
Ook komen er dingen aan het licht die sommige mensen liever in het donker gelaten.

Transparantie en verberging lijken soms hand in hand te gaan wat ook verwarring kan veroorzaken.

Wij als mens zijn lerende/evoluerende in een universum dat in principe evenwel uitgaat van balans als van absurditeit en chaos.

Wij als mens zijn dusdanig gezegend dat wij vanuit zulke wijsheid keuzes kunnen maken.
Laten we dat dus ook doen.
Het hier en nu creŽer je zelf. En daar kun je zorgvuldig mee om gaan of niet.
Liefde.
pi_195773181
Heb net een kwartier keihard staan lachen toen ik erachter kwam dat Kajsa Ollongren lesbisch is en haar vrouw, Irene van den Brekel, de producent is van Zondag Met Lubach. Dit wist ik al die tijd niet eens. :')

Maar Lubach is 'objectief' hoor!
pi_195776101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik keek zojuist eens op het YT-kanaal van Lubach, hij krijgt inmiddels van veel mensen de wind van voren. Producent zou de vrouw van Ollongren zijn. Hmz :{
Dat is nou de connect-the-dotstechniek. De partner van een minister maakt een televisieprogramma, dus volgt die partner alle orders op van haar ministersvrouw en Lubach is meteen een loopjongen van de minister van BZK.
pi_195777259
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 22:55 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Dat is nou de connect-the-dotstechniek. De partner van een minister maakt een televisieprogramma, dus volgt die partner alle orders op van haar ministersvrouw en Lubach is meteen een loopjongen van de minister van BZK.
Het is eerder een soort genadeslag voor Lubach's schijnbare objectiviteit. Want als dit soort zaken feitelijk aan elkaar zijn verbonden, kun je er niet omheen dat de invloed er ook is. Dat ontkennen vind ik behoorlijk naÔef.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:07:33 #28
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777335
Lubach kan mij niet raken, hij zit steeds aan de grens maar gaat er niet over heen. Hij verschuilt zich achter grapjes maar altijd aan de "goeie" kant. Heb ik niks mis, juist net even over de grens opent het debat. Lubach is te veilig.
pi_195777347
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 23:59 schreef n__n het volgende:

[..]

Het is eerder een soort genadeslag voor Lubach's schijnbare objectiviteit. Want als dit soort zaken feitelijk aan elkaar zijn verbonden, kun je er niet omheen dat de invloed er ook is. Dat ontkennen vind ik behoorlijk naÔef.
Dan vraag ik me af wie hier de echte scepticus is. Ik wacht namelijk met dit verhaal geloven tot ik een bewijs heb van een opdracht om iets te zeggen. Geen idee wat voor werk je doet, maar ik ben blij dat ik niet val en sta met commando’s van mijn leidinggevende. Na diverse werkkringen en vroeger allerlei bijbaantjes heb ik de conclusie getrokken dat ik van geen enkele baas ooit een robotje ben geweest. Daarbij hoef ik niet. Voor elke scheet die ik laat de uitdrukkelijke goedkeuring te hebben. Lijkt me dat Arjen Lubach een vergelijkbare positie op de werkvloer heeft als ik, of misschien nog wel beter dan ik.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 00:16:54 #30
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195777423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 23:59 schreef n__n het volgende:

[..]

Eh, je hebt het over een satirisch TV programma. Natuurlijk is dat niet objectief, het is satire.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:18:58 #31
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777437
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, je hebt het over een satirisch TV programma. Natuurlijk is dat niet objectief, het is satire.
Dus zou hij verder moeten gaan, voorbij de veiligheid
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 00:19:37 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195777440
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dus zou hij verder moeten gaan, voorbij de veiligheid
Ik weet niet wat dat betekent "voorbij de veiligheid"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195777499
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:07 schreef Stray_cat het volgende:
Lubach kan mij niet raken, hij zit steeds aan de grens maar gaat er niet over heen. Hij verschuilt zich achter grapjes maar altijd aan de "goeie" kant. Heb ik niks mis, juist net even over de grens opent het debat. Lubach is te veilig.
Ik zie een prachtig verdeel en heers spel in deze.
Lubach trekt een beerput open over complotdenkers en Social Media.
Trekt veel aandacht, maar ook in huize Frans is het druk. Die krijgt alle steun van zijn club. En nu Frans niet meer op YouTube mag, gaan twijfelaars zich toch afvragen waarom dat zo is.
De wortel die je in het konijnenhol leidt... een slangenkuil gegraven door de MSM? Of toch die kattenaaiende schurk die van zijn babycocktail met pizza's geniet op het reptieleneiland?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:28:29 #34
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777514
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dat betekent "voorbij de veiligheid"
Voorbij de algemene mening. Lubach zit ook vast aan allerlei contracten met npo bijv. Follow the money
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:31:51 #35
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777535
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:26 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Ik zie een prachtig verdeel en heers spel in deze.
Lubach trekt een beerput open over complotdenkers en Social Media.
Trekt veel aandacht, maar ook in huize Frans is het druk. Die krijgt alle steun van zijn club. En nu Frans niet meer op YouTube mag, gaan twijfelaars zich toch afvragen waarom dat zo is.
De wortel die je in het konijnenhol leidt... een slangenkuil gegraven door de MSM? Of toch die kattenaaiende schurk die van zijn babycocktail met pizza's geniet op het reptieleneiland?
Verdeel en heers, roep het al jaren ;) Lubach trapt erin, Lange Frans is een debiel
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 00:31:58 #36
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195777537
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Voorbij de algemene mening. Lubach zit ook vast aan allerlei contracten met npo bijv. Follow the money
Toen Lubach de regering aanviel over het covid beleid hoorde ik niemand dit soort commentaren leveren. Volgens mij pakt Lubach iedereen aan.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:35:14 #37
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Toen Lubach de regering aanviel over het covid beleid hoorde ik niemand dit soort commentaren leveren. Volgens mij pakt Lubach iedereen aan.
Lubach zit net op het randje steeds, hij kan net niet gepakt worden. Slim. Hij kiest geen kant, niet echt, let maar eens op.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 00:37:02 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195777581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Lubach zit net op het randje steeds, hij kan net niet gepakt worden. Slim. Hij kiest geen kant, niet echt, let maar eens op.
Precies. Dus eigenlijk snap ik de ophef niet goed die ik uit sommige posts lees, Lubach pakt gewoon iedereen aan, heeft geen enkele pretentie om objectief te zijn behalve in zijn keus van onderwerp, niemand is veilig en iederen is fair game.

Dat lijkt mij een hele gezonde instelling, eigenlijk.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:38:45 #39
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Precies. Dus eigenlijk snap ik de ophef niet goed die ik uit sommige posts lees, Lubach pakt gewoon iedereen aan, heeft geen enkele pretentie om objectief te zijn behalve in zijn keus van onderwerp, niemand is veilig en iederen is fair game.

Dat lijkt mij een hele gezonde instelling, eigenlijk.
Dat is het ook, als het niet eenzijdig is.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 00:39:49 #40
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195777603
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:38 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat is het ook, als het niet eenzijdig is.
Als je iedereen op dezelfde wijze aanpakt, van overheid tot complotdenkers dan lijkt mij dat nauwelijks eenzijdig. Maar goed, tot zover mijn carriere als TV criticus :)
pi_195777627
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Verdeel en heers, roep het al jaren ;) Lubach trapt erin, Lange Frans is een debiel
Maar Lubach speelt safe
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:44:19 #42
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je iedereen op dezelfde wijze aanpakt, van overheid tot complotdenkers dan lijkt mij dat nauwelijks eenzijdig. Maar goed, tot zover mijn carriere als TV criticus :)
Je weet dat "complot-denkers" verguist worden ;) Om het even hoe ze denken, het is nooit goed. Kleine groep
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:45:23 #43
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777658
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:41 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Maar Lubach speelt safe
Ssssst
pi_195777662
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Je weet dat "complot-denkers" verguist worden ;) Om het even hoe ze denken, het is nooit goed. Kleine groep
Het verguizen is pure angst van de hogere macht dat hun ideeŽn uit komen....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:48:55 #45
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het verguizen is pure angst van de hogere macht dat hun ideeŽn uit komen....
Hey, alles goed :*
pi_195777696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:48 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Hey, alles goed :*
Ja hoor :) beetje angstig, maar dat is iedereen wel eens ;) :* Lief van vragen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 22 oktober 2020 @ 00:51:36 #47
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195777706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja hoor :) beetje angstig, maar dat is iedereen wel eens ;) :* Lief van vragen :*
True :*
pi_195777722
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 00:51 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

True :*
Het is vooral erg jammer dat er op dit gebied heel erg veel gebeurt en iedereen zijn (m/v) kop in het zand steekt. Maar goed, hier worden er plannen gemaakt :) tenminste probeer ik
pi_195777729
OT weer?

Sorry... de post trok mijn aandacht enorm en ik kon het niet laten om te reageren.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 01:03:24 #50
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_195777790
Wat is nu het punt van dit topic? Complot theorieŽn zijn waar, maar iedereen ontkent dat omdat ze gehersenspoeld zijn door wie eigenlijk? En hoe doen drie paar, of heel veel mensen dat? Al die wetenschappers en journalisten voor hun karretje spannen? Is dat de centrale vraag van dit topic?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')