Called it!quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus misschien nog wel een seizoen in aanloop naar de verkiezingen.![]()
"Jammer dat het st..Epstein didnt kill himself."quote:
ih volgens mij weet ik niet hoe dat werktquote:
jahaaaaaaaaaaaaaaaaa foutjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Met het filmpje n de edit te laat, goed bezig
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ih volgens mij weet ik niet hoe dat werkt![]()
ik wilde deze posten
https://twitter.com/RoelMaalderink/status/1319238266999197699
Roel Maalderink
@:RoelMaalderink
Oct 22
Wat nou als we de werkelijkheid verpakken ls complottheorie?
Net pas??? En het is al zo lang een leuk en informatief programmaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:45 schreef praadje het volgende:
Leuk, want ik heb net pas ontdekt dat ik het een leuk programma vindt.
Haha het leek me gewoon altijd zo'n braller. Zag soms wel leuke stukjes voorbij komen op Fb en twee weken geleden voor het eerst een aflevering gezien. En ik vond het superleuk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Net pas??? En het is al zo lang een leuk en informatief programma
Ik ook ! Soms valt het een bietje tegen maar over het algemeen is hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha het leek me gewoon altijd zo'n braller. Zag soms wel leuke stukjes voorbij komen op Fb en twee weken geleden voor het eerst een aflevering gezien. En ik vond het superleuk.
En ding snap ik niet. Dat achtergrond-gelach op die band. Doet me denken aan die Amerikaanse series die dat ook nodig schijnen te hebben. Het is altijd van dat "robot-lachen". Het duurt altijd 1 a 2 seconden. Dus nooit iemand heeft de slappe lach.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ook ! Soms valt het een bietje tegen maar over het algemeen is het
Nee zeker niet. Geen enkele reden voor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:00 schreef Tegan het volgende:
Denken jullie niet dat de verkiezingen worden uitgesteld?
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:00 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Die is weer druk aan het tweeten over pizzagate
Zeker nietquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:00 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |