Dan moet je een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Teruggaan staat niet in mijn woordenboek.
Wederom mijn vermoeden bevestigd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Not even when hell freezes over dat hij over me heen mag
Dan ga ik nog eerder voor een trio met @:debraad en @:rob
Mag het ook permanent?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:29 schreef Paul het volgende:
Vandaag is @:nattekat weer de moderator van DTS.
Succes!
Wat dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wederom mijn vermoeden bevestigd.
Waarom zou je dat niet serieus nemen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar niet serieus neem. Maar snap d'r wel hoor want ook staan wachten op stations en ze zijn altijd koud. Verschil alleen dat ik er met 7 graden stond en het nu gewoon 19 is bijna
Dat jij een trio wel aan kan.quote:
Ja niet alleen de mensen die hem een beetje kennen. Het viel iedereen hier wel op dat hij er te ver mee ging.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mensen die hem een beetje kennen zeggen regelmatig om afstand te nemen.
Really? En ze is terug maandag ofzo? Haha ff uitgaande van gemiddelde van 5km/hquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet serieus nemen?
Ze gaat zaterdag 80km lopen.
Nog acht km van de vorige etappe plus 14 van etappe 3. Denk dat ik door het tijdverlies niet meer aan etappe vier toekom vandaag :/quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee.
Hoe lang is dit wandelingetje dan?
Ik heb hem op FB.3 minuten na DT dit bericht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja niet alleen de mensen die hem een beetje kennen. Het viel iedereen hier wel op dat hij er te ver mee ging.
Maar ja het schelden van andere users was vervelend. Hoe weet jij trouwens dat hij zijn computer heeft kapot gemaakt.
Heeft hij dat gwn verteld
Je wil ook niet ziek worden nog voor je die 80 km hebt gelopen hèquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Teruggaan staat niet in mijn woordenboek.
Geniet er van zolang je nog niet-noodzakelijke reizen met het OV mag makenquote:
Nee johquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Midden in de nacht kan prima als je niet te moe bent. Je hebt dan wel die heerlijke stilte om je heen. Geen afleidingen
Schrijf je voor een krant ?
Ik vertrek om middernacht. Wil er rond 20:00 uur zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef kree het volgende:
[..]
Really? En ze is terug maandag ofzo? Haha ff uitgaande van gemiddelde van 5km/h
Lul.Deze reizen hebben wel zeker een doel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geniet er van zolang je nog niet-noodzakelijke reizen met het OV mag maken
Dat. En bovendien loop ik dit pad in opdracht van FOK!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lul.Deze reizen hebben wel zeker een doel.
Ah oké. Ik hoop dat hij beetje bij zijn verstand komt en beseft dat dit maar een spel is. Maar zou hem toch een ONZban gevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hem op FB.3 minuten na DT dit bericht.
Ik geloof je wel hoor als je het zegt zelf. Wow dat is verdomme nog al een aardige afstand zeg. Respect!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vertrek om middernacht. Wil er rond 20:00 uur zijn.
En als je het niet gelooft, ik heb op 3 oktober rond de 65 km gelopen voor de hartstichting.
Ik wil graag een keer met je lopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat. En bovendien loop ik dit pad in opdracht van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |