Ik kon het betalen,rookte niet,dronk niet etc.quote:
Samen met @mario390quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat wil ik niet nee. Dude ligt er weer uit![]()
Die mag met HAAHSIE wat regelen
Snap ik wel. Weet je hoe sexy ik ben?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry gaat niet door. Anders is hij te druk bezig met jou
das wel fijn dat je er geen sigarettengaten in krijgtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kon het betalen,rookte niet,dronk niet etc.
En werkte wel hard.
?quote:
je verslagquote:
Heb ik ooit gehad met een G Star trui.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
das wel fijn dat je er geen sigarettengaten in krijgt
Had je zondag niet de deadline ?quote:
Nee ze doelde op artikel dat ik voor werk moest schrijvenquote:
Met zijn kopstoot.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je zondag niet de deadline ?
Al had ik eigenlijk verwacht dat je bij het voetbal kijken teveel zou drinken en dus niks zou kunnen schrijvenDus dat je hem daarna nog hebt geschreven is dan best knap
Klinkt pittigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen met @:mario390
Dud0r_en_just_in_mario
FOK! nieuwsposter is je werk?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee ze doelde op artikel dat ik voor werk moest schrijven
Ja, deadline was zondag. Was dus 20 minuten te laat. Nouja, het moest maandagochtend gepubliceerd worden dus in principe had ik nog wel wat uren over maar om nu midden in de nacht te werken..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je zondag niet de deadline ?
Al had ik eigenlijk verwacht dat je bij het voetbal kijken teveel zou drinken en dus niks zou kunnen schrijvenDus dat je hem daarna nog hebt geschreven is dan best knap
Wie weet dat nou weer niet ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel. Weet je hoe sexy ik ben?
Kan prima. Beetje dronken schrijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, deadline was zondag. Was dus 20 minuten te laat. Nouja, het moest maandagochtend gepubliceerd worden dus in principe had ik nog wel wat uren over maar om nu midden in de nacht te werken..
Heb je meer tijd om te bolkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet aan ontbijt te denken iig
Mocht fok willenquote:
Midden in de nacht kan prima als je niet te moe bent. Je hebt dan wel die heerlijke stilte om je heen. Geen afleidingenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, deadline was zondag. Was dus 20 minuten te laat. Nouja, het moest maandagochtend gepubliceerd worden dus in principe had ik nog wel wat uren over maar om nu midden in de nacht te werken..
Nee?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef dud0r het volgende:
Maar @:dven had je gezien dat onze grote vriend zo boos was dat hij z'n monitor gesloopt heeft
Moniontofquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef dud0r het volgende:
Maar @:dven had je gezien dat onze grote vriend zo boos was dat hij z'n monitor gesloopt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |