Soul zegt hoi.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijkbaar.![]()
Dan maar een groet voor soul bedenken
Ja merk. Valt onder h&m. Nog slechtere prut dan H&&Mquote:
WAT????quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er ooit eentje,die koste me 500 gulden.
Ik ben snel even plaatjes schieten danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt eraan. Check ook je mail, whatsapp, fax en briefpost.![]()
Ik verwacht een foto terug!
Dikzakquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Twee cheeseburgers gisteravond vlak voor het slapen is niet mijn meest snuggere idee geweest
Ik had het al Gegoogled jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja merk. Valt onder h&m. Nog slechtere prut dan H&&M
Geef haar voor nu maar even een luchtkusje terwijl ik wat leukers bedenkquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:dven regel jij dit met Dud0r verder
Ik vrees dat dud0r en ik dan te druk met elkaar bezig zullen zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:dven regel jij dit met Dud0r verder
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben snel even plaatjes schieten dan
Sorry gaat niet door. Anders is hij te druk bezig met jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geef haar voor nu maar even een luchtkusje terwijl ik wat leukers bedenk
[..]
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Twee cheeseburgers gisteravond vlak voor het slapen is niet mijn meest snuggere idee geweest
Ja hoor,supermooie trui.Ik heb er nu een andere van,en een mooi vest.quote:
maar 500 guldenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,supermooie trui.Ik heb er nu een andere van,en een mooi vest.
Dat wil ik niet nee. Dude ligt er weer uitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vrees dat dud0r en ik dan te druk met elkaar bezig zullen zijn
Was maandag af. (00:20)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]happy day
![]()
Had je de tweede verslag ook afgekregen zondag?
Nu last van dan ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:53 schreef Nattekat het volgende:
H&M heeft nog wel oké items draag het zelf ook. Komt maar zelden voor dat ik daarvan naden moet repareren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had het al Gegoogled ja![]()
Vind H&m wel leuk verder
mooi gedicht was datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |