Succesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou het bijna overwegen.
Goed ik ga nu dingen stikken die in de fabriek niet gedaan zijn omdat het tijd en dus geld kost.
Begin daar neit weer over hee! 31 november is gwn een echte dag maar die ik nu wil en moet overslaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je nou met mij had gedate op een echte dag dan hadden we kinderen kunnen maken
Ok als iemand het er over heeft is stiekum de helft mannen. Ok for sure jij niet hahaha dit kan een man niet vragen gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit jurkje zit gewoon op sommige plekken vast met plakbare versteviging, maar dat laat los na een tijd. Drama
Komt eraan. Check ook je mail, whatsapp, fax en briefpost.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Beidedus stuur de foto maar per PM 😏
Je kent het merk.quote:
Dit klinkt spannendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt eraan. Check ook je mail, whatsapp, fax en briefpost.![]()
Ik verwacht een foto terug!
Laat uiteindelijk ook wel los. Draad is de bestequote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:45 schreef kree het volgende:
Je hebt wel textiellijm he? Maargoed vertel mij niet over hoe jurkjes in elkaar zitten enzo
ik ken mensen die al 40 jaar dezelfde trui dragenquote:
Monki jurkje ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een monki jurkje. Zal wel niet duur geweest zijn. Dingen niet goed afgewerkt enzo. Manmanman.
Ik had er ooit eentje,die koste me 500 gulden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken mensen die al 40 jaar dezelfde trui dragen
Ja eens.. niet dat ik het ooit nodig heb. Maar idd ff jullie naai skills proberen weer.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat uiteindelijk ook wel los. Draad is de beste
Ik wil.ook meedoenquote:
Mag niet.quote:
Een groot gedeelte welquote:
Blijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |