pretentieuze vissenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja en anders wel die kwijlende honden of die pretentieuze vissen
Is denk ik niet zo bedoeld Kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef kree het volgende:
Doet me wel ook pijn ook die vraag eigenlijk
Zijn ook niet de meest makkelijke dingen om over te praten.quote:
Zo bedoel ik het niet. Kan een goede relatie voor jou zonder kinderen, was de vraag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef kree het volgende:
Doet me wel ook pijn ook die vraag eigenlijk
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ook niet de meest makkelijke dingen om over te praten.
We hebben wel even een traantje gelaten.
Nee dat weet ik, Daarom is het ook niet. Maar zijn van die vragen waar ik me wel eens zorgen over maak van komt het nog goed ga ik nog op stap met leuk meisje krijgen we kinderen huis etc. Dat is het meer./ snap dat hejt niet kwaad bedoelt isquote:
Als Soul ergens anders gaat wonen ga ik het ook even moeilijk hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef devzero het volgende:
Als mijn partner geen seks meer wil, dan zou ik nooit buiten de deur gaan eten. Hoewel een relatie zonder seks ook snel zonder intimiteit zijn. En daar zou ik niet tegen kunnen
Het is een coole combinatie dat moet ik toegeven. Ze moeten alleen lekker naar zichzelf kijken ipv naar mij.quote:
Vind eerst eens een leuk meisje en kijk hoe dat ontwikkelt. Niet direct bij je eerste date een checklijst afwerken:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, Daarom is het ook niet. Maar zijn van die vragen waar ik me wel eens zorgen over maak van komt het nog goed ga ik nog op stap met leuk meisje krijgen we kinderen huis etc. Dat is het meer./ snap dat hejt niet kwaad bedoelt is
Je gaat dan ook wel snel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, Daarom is het ook niet. Maar zijn van die vragen waar ik me wel eens zorgen over maak van komt het nog goed ga ik nog op stap met leuk meisje krijgen we kinderen huis etc. Dat is het meer./ snap dat hejt niet kwaad bedoelt is
Mogguh. Jij bent hard gegaan vannachtquote:
Kan ik me voorstellen. Ik heb het ook nog steeds moeilijk dat mijn vorige relatie uit is en jij woont nog gewoon met haar samen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Soul ergens anders gaat wonen ga ik het ook even moeilijk hebben.
Precies, ga onbevangen het contact in en geniet van wat er misschien gaat opbloeienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind eerst eens een leuk meisje en kijk hoe dat ontwikkelt. Niet direct bij je eerste date een checklijst afwerken:
- wil kinderen
- heeft geen eigen kinderen
- etc etc
Dat was gisteren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh. Jij bent hard gegaan vannach
Haha ja bij punt 1 loop ik dus tegen een punt aan al. De rest is niet zo een probleem.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind eerst eens een leuk meisje en kijk hoe dat ontwikkelt. Niet direct bij je eerste date een checklijst afwerken:
- wil kinderen
- heeft geen eigen kinderen
- etc etc
Ik vind dit een beetje eng worden. We zijn het wel vaak met elkaar eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, ga onbevangen het contact in en geniet van wat er misschien gaat opbloeien
Goedemorgen.quote:
Kuthaanquote:
He Dud0rquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh. Jij bent hard gegaan vannacht
Ze had er van de week toevallig over,dat was wel even slikken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik heb het ook nog steeds moeilijk dat mijn vorige relatie uit is en jij woont nog gewoon met haar samen.
Dacht dat hij nog vijfde stond toen ik ging slapen maar kan me vergissenquote:
Niet geslapen?quote:
Njah valt wel mee vat jaren samen in 1 post. Punt is leuk meisje vinden enzo en dan verder gaan.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Soul ergens anders gaat wonen ga ik het ook even moeilijk hebben.
Komt wel goed met jullie, het siert jullie dat jullie niet van de 'snelle overstappers'zijn, dan heeft de relatie echt wat betekent en zo heb ik dat hier als buitenstaander ook altijd gezienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik heb het ook nog steeds moeilijk dat mijn vorige relatie uit is en jij woont nog gewoon met haar samen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Die smaken altijd goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:29 schreef DrainBamage het volgende:
Gelukkig vallen m'n ballen meer in smaak @:DJMO
Soms denk ik dat je iets te graag wil.En dat werkt dus niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:15 schreef kree het volgende:
[..]
Njah valt wel mee vat jaren samen in 1 post. Punt is leuk meisje vinden enzo en dan verder gaan.
Dat is lastig.
Het is hard, maar was wel te verwachten. Maar jullie vriendschap zal er niet door stoppenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had er van de week toevallig over,dat was wel even slikken.
We hebben ooit wel eens eerder zo'n periode gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje eng worden. We zijn het wel vaak met elkaar eens.
Nou nee helemaal niet eigenlijk...? Meeste meiden vinden mij ook wel leuk hoor. Maargoed die hebben gezin en kinderen en getrouwd ook al lang al.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je iets te graag wil.En dat werkt dus niet.
Ervaring met relaties in dit geval. Kree overdenkt het te veel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
We hebben ooit wel eens eerder zo'n periode gehad
Dat werkt alleen maar tegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ervaring met relaties in dit geval. Kree overdenkt het te veel.
Wat maken "de meeste" nou uit? Je hoeft er maar 1 te vinden met wie het kliktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee helemaal niet eigenlijk...? Meeste meiden vinden mij ook wel leuk hoor. Maargoed die hebben gezin en kinderen en getrouwd ook al lang al.
Ik kom uit een grote familie dus heb veel 'relatieleed 'om mij heen gezien, mijn man was en is nog steeds mijn eerste grote liefde !quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ervaring met relaties in dit geval. Kree overdenkt het te veel.
In coronatijd helemaal lastig om contacten op te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:20 schreef kree het volgende:
Ik denk mijn enige kans nog dating sites...
Nou de meesten maken uit van dat dat verhouding is vrijgezelle mannen en vrouwen. En die verhouding sucks wel nuquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat maken "de meeste" nou uit? Je hoeft er maar 1 te vinden met wie het klikt
Ik kom uit een middelgrote familie (3 jongens), maar heb zelf voldoende relatieleed meegemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom uit een grote familie dus heb veel 'relatieleed 'om mij heen gezien, mijn man was en is nog steeds mijn eerste grote liefde !
Mijn jongste zusje is ook nog samen met haar eerste liefde.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom uit een grote familie dus heb veel 'relatieleed 'om mij heen gezien, mijn man was en is nog steeds mijn eerste grote liefde !
Ja en solliciteren enzo en verantwoordelijkheid nemen voor je bewuste keuzes. Je moet wat zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
In coronatijd helemaal lastig om contacten op te doen.
Juist niet want iedereen zit op internet. Maar ok ik doe beetje terloops. Maar tot nu toe ook niet echt iemand gevonden waarmee het klikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
In coronatijd helemaal lastig om contacten op te doen.
Bij ons;4 jongens,2 meiden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom uit een middelgrote familie (3 jongens), maar heb zelf voldoende relatieleed meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |