Ik kom uit een middelgrote familie (3 jongens), maar heb zelf voldoende relatieleed meegemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom uit een grote familie dus heb veel 'relatieleed 'om mij heen gezien, mijn man was en is nog steeds mijn eerste grote liefde !
Mijn jongste zusje is ook nog samen met haar eerste liefde.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom uit een grote familie dus heb veel 'relatieleed 'om mij heen gezien, mijn man was en is nog steeds mijn eerste grote liefde !
Ja en solliciteren enzo en verantwoordelijkheid nemen voor je bewuste keuzes. Je moet wat zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
In coronatijd helemaal lastig om contacten op te doen.
Juist niet want iedereen zit op internet. Maar ok ik doe beetje terloops. Maar tot nu toe ook niet echt iemand gevonden waarmee het klikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
In coronatijd helemaal lastig om contacten op te doen.
Bij ons;4 jongens,2 meiden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom uit een middelgrote familie (3 jongens), maar heb zelf voldoende relatieleed meegemaakt
Meestal zijn die vrouwtjes wel gek op piloten?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
Juist niet want iedereen zit op internet. Maar ok ik doe beetje terloops. Maar tot nu toe ook niet echt iemand gevonden waarmee het klikt.
Ja helaas ben ik dat niet enzo hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Meestal zijn die vrouwtjes wel gek op piloten?
En astronauten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Meestal zijn die vrouwtjes wel gek op piloten?
Muzikanten zijn ook vaak gewild.quote:
Hmmm dat valt nog vies tegen kan ik je vertellen. Maar semi waarheid in wel trouwens. Maar moet je beroemd zijn welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Muzikanten zijn ook vaak gewild.
Moemoequote:
Oja austronautquote:
Ben je toch nu, dts er. Gat hele internet overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm dat valt nog vies tegen kan ik je vertellen. Maar semi waarheid in wel trouwens. Maar moet je beroemd zijn wel
Klopt. Ik merkte direct dat ik minder vrouwelijk aandacht kreeg toen ik carrière switchte van astronaut naar it director.quote:
Alleen als je succesvol bentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Muzikanten zijn ook vaak gewild.
Trustenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:28 schreef Jippie het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel, dus ik ga slapen.
Welterusten slaap lekker of Een heel prettige dag toegewenst,
Tot laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |