Kan mij adt heel goed voorstellenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja dat oordeel had ik dus eerst ook.Ik was woest eigenlijk.Totdat ze het me vertelde.
pretentieuze vissenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja en anders wel die kwijlende honden of die pretentieuze vissen
Is denk ik niet zo bedoeld Kreequote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef kree het volgende:
Doet me wel ook pijn ook die vraag eigenlijk
Zijn ook niet de meest makkelijke dingen om over te praten.quote:
Zo bedoel ik het niet. Kan een goede relatie voor jou zonder kinderen, was de vraag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef kree het volgende:
Doet me wel ook pijn ook die vraag eigenlijk
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ook niet de meest makkelijke dingen om over te praten.
We hebben wel even een traantje gelaten.
Nee dat weet ik, Daarom is het ook niet. Maar zijn van die vragen waar ik me wel eens zorgen over maak van komt het nog goed ga ik nog op stap met leuk meisje krijgen we kinderen huis etc. Dat is het meer./ snap dat hejt niet kwaad bedoelt isquote:
Als Soul ergens anders gaat wonen ga ik het ook even moeilijk hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:07 schreef devzero het volgende:
Als mijn partner geen seks meer wil, dan zou ik nooit buiten de deur gaan eten. Hoewel een relatie zonder seks ook snel zonder intimiteit zijn. En daar zou ik niet tegen kunnen
Het is een coole combinatie dat moet ik toegeven. Ze moeten alleen lekker naar zichzelf kijken ipv naar mij.quote:
Vind eerst eens een leuk meisje en kijk hoe dat ontwikkelt. Niet direct bij je eerste date een checklijst afwerken:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, Daarom is het ook niet. Maar zijn van die vragen waar ik me wel eens zorgen over maak van komt het nog goed ga ik nog op stap met leuk meisje krijgen we kinderen huis etc. Dat is het meer./ snap dat hejt niet kwaad bedoelt is
Je gaat dan ook wel snel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, Daarom is het ook niet. Maar zijn van die vragen waar ik me wel eens zorgen over maak van komt het nog goed ga ik nog op stap met leuk meisje krijgen we kinderen huis etc. Dat is het meer./ snap dat hejt niet kwaad bedoelt is
Mogguh. Jij bent hard gegaan vannachtquote:
Kan ik me voorstellen. Ik heb het ook nog steeds moeilijk dat mijn vorige relatie uit is en jij woont nog gewoon met haar samen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Soul ergens anders gaat wonen ga ik het ook even moeilijk hebben.
Precies, ga onbevangen het contact in en geniet van wat er misschien gaat opbloeienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind eerst eens een leuk meisje en kijk hoe dat ontwikkelt. Niet direct bij je eerste date een checklijst afwerken:
- wil kinderen
- heeft geen eigen kinderen
- etc etc
Dat was gisteren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh. Jij bent hard gegaan vannach
Haha ja bij punt 1 loop ik dus tegen een punt aan al. De rest is niet zo een probleem.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind eerst eens een leuk meisje en kijk hoe dat ontwikkelt. Niet direct bij je eerste date een checklijst afwerken:
- wil kinderen
- heeft geen eigen kinderen
- etc etc
Ik vind dit een beetje eng worden. We zijn het wel vaak met elkaar eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, ga onbevangen het contact in en geniet van wat er misschien gaat opbloeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |