al even lekker een tijdje laten staan ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee hij start door tot het voorscherm van Windows 10 en gaat daarna op grijs scherm met laadcirkel. Na 3x opnieuw opstarten krijg ik een keuze menu van Windows maar elke optie breekt ie af en veilige modus kan ik ook niet in omdat ie mijn toetsenbord aanslagen niet pakt.
Misschien als ik m uitzet en morgen weer aan dat het helpt.. lekker kut
Mooi verhaal over hoe je ook heel veel pech kunt hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die moet ik kijkne als ik uitgeblkt ben
Oef heb je geld voor een nieuwe?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:30 schreef DeBraad het volgende:
Start ik net mijn pc opnieuw op, start ie niet meer door.. herstellen doet ie ook niet. Bios kom ik niet in. Boot menu ook niet. He le maal top. Oh en kan er dus ook geen andere Windows op gooien
Flippo's welquote:
da's 80 euri.. daar koop ik een nieuwe pc voorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:36 schreef FL_Freak het volgende:
Toevallig ben ik IT'er. Ik vraag wel 30 euro per uur en 50 euro voorrij kosten @:debraad
dus je toetsenbord reageert niet waardoor je ook niet in de bios kunt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee hij start door tot het voorscherm van Windows 10 en gaat daarna op grijs scherm met laadcirkel. Na 3x opnieuw opstarten krijg ik een keuze menu van Windows maar elke optie breekt ie af en veilige modus kan ik ook niet in omdat ie mijn toetsenbord aanslagen niet pakt.
Misschien als ik m uitzet en morgen weer aan dat het helpt.. lekker kut
Heeft zeker 2 weken achter elkaar aan gestaan. Toen ik m net ging herstarten deed hij dus dit wat ie nu doet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:34 schreef Rob het volgende:
[..]
al even lekker een tijdje laten staan ?
Misschien zoekt hij nog het een en ander
is chckdsk niet bezigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heeft zeker 2 weken achter elkaar aan gestaan. Toen ik m net ging herstarten deed hij dus dit wat ie nu doet.
jij geeft 80 euri uit aan drank voor DJMOquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:36 schreef Rob het volgende:
[..]
da's 80 euri.. daar koop ik een nieuwe pc voor
welnee manquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij geeft 80 euri uit aan drank voor DJMO
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus je toetsenbord reageert niet waardoor je ook niet in de bios kunt?
Nee.. hij is wel 5 6x bezig geweest met het uitvoeren van een update. Die kon niet voldaan worden, maar herstellen kan ook niet.quote:
USB stick met windows installatie of herstel maken en dan opstartenquote:
Dat bedoel ik, boeien wat een ander daar van vindtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:39 schreef Rob het volgende:
en dan nog niks![]()
Het zou mij niets uitmaken overigens..
Mja.. kan als het echt moet via de tel. Maar heel prettig is dat nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:38 schreef Jippie het volgende:
Vervelend, nodig voor het streamen ook
Blijft behelpenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mja.. kan als het echt moet via de tel. Maar heel prettig is dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |