chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot nog even de DTS song!!!
DTS OP DE FRONTPAGE
FOK!kers maken lied
DTS OP DE FRONTPAGE![]()
kut he die raketquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:27 schreef Rob het volgende:
potjandorie van mijn Cruyffiaans plekje af.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Start ik net mijn pc opnieuw op, start ie niet meer door.. herstellen doet ie ook niet. Bios kom ik niet in. Boot menu ook niet. He le maal top. Oh en kan er dus ook geen andere Windows op gooien![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:30 schreef Rob het volgende:
zo snel was ik nu ook weer niet.. dus iemand was tragerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gooi weg johquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:30 schreef DeBraad het volgende:
Start ik net mijn pc opnieuw op, start ie niet meer door.. herstellen doet ie ook niet. Bios kom ik niet in. Boot menu ook niet. He le maal top.![]()
Jammerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:30 schreef DeBraad het volgende:
Start ik net mijn pc opnieuw op, start ie niet meer door.. herstellen doet ie ook niet. Bios kom ik niet in. Boot menu ook niet. He le maal top.![]()
![]()
geeft ie een aantal piepjes?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:30 schreef DeBraad het volgende:
Start ik net mijn pc opnieuw op, start ie niet meer door.. herstellen doet ie ook niet. Bios kom ik niet in. Boot menu ook niet. He le maal top. Oh en kan er dus ook geen andere Windows op gooienTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
die moet ik kijkne als ik uitgeblkt benquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Welterusten Archie!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:32 schreef Ferrous het volgende:
Ik zal ff ruimte maken. Succes vannacht mensen![]()
![]()
![]()
Nee hij start door tot het voorscherm van Windows 10 en gaat daarna op grijs scherm met laadcirkel. Na 3x opnieuw opstarten krijg ik een keuze menu van Windows maar elke optie breekt ie af en veilige modus kan ik ook niet in omdat ie mijn toetsenbord aanslagen niet pakt.quote:
Misschien als ik m uitzet en morgen weer aan dat het helpt.. lekker kut![]()
Welterusten Ferroquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:32 schreef Ferrous het volgende:
Ik zal ff ruimte maken. Succes vannacht mensen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: